Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

05 aug 2015 07:51 #10049 door Bakstenen
klopt Gompie ook bij Binck,
goede morgen trouwens, Binck heeft Tom als uitvoering voor de opties en ze beweerde dat je dat altijd de beste prijs kreeg want eerst ging Tom kijken bij Tom zelf en dan bij Euronext voor de beste prijs ,in theorie kan dat in de praktijk niet maar dat had ik al door omdat ik bij IB de prijzen van Euronext kon zien en als ik een order bij Binck ingaf zag ik b.v dat de prijs bij IB nog lager was en die werd niet bijgesteld.
En dat kan ook niet in de praktijk want je legt een order in bij b.v Tom en dan moet je ook de order bij Euronext inleggen en als die alle twee op hetzelfde tijdstip gaan heeft Binck of Tom een probleem, en Degiro heeft daar een geding voor aangespannen en gewonnen omdat Binck adverteerde met de slogan "altijd de beste prijs via smart"

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

• Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
05 aug 2015 06:00 #10048 door Gompie
Ook dit bericht van Alex ontvangen??

Belangrijke mededeling omtrent misleiding
Op 22 juli 2015 heeft de rechtbank Den Haag geoordeeld dat wij op misleidende wijze reclame hebben gemaakt voor onze Smart Execution dienst. Daarbij hebben wij onjuiste informatie verstrekt over prijsvoordelen.

Op last van de rechter delen wij u uitdrukkelijk mee dat een optie order met Smart Execution niet altijd tegen de beste prijs wordt uitgevoerd.

• Gompie
  • Gompie's Profielfoto
04 aug 2015 23:15 #10047 door ArnoB
US markten blijven hangen, dollar wordt weer sterker door uitspraken FED leden.

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
04 aug 2015 17:02 #10046 door Fred
Gaat prima zo.....

• Fred
  • Fred's Profielfoto
04 aug 2015 15:52 #10045 door Bakstenen

Fred schreef :

Bakstenen schreef : ben net uit mijn longs gestapt even aan de zijlijn

Waarom???? Alles is bullish zeg je....

Dit is wat ik bedoel toen ik uitstapte stond de FTI ongeveer op 496,75 we gaan omlaag tot 494,80 en weer omhoog tot nu 497 per saldo gebeurd er niets maar geen richting

• Bakstenen
04 aug 2015 14:45 #10044 door Bakstenen

Fred schreef :

Bakstenen schreef : Mogge mannen,
waarom zijn er eigenlijk geen vrouwen hier? zijn we te vrouw onvriendelijk soms ;)
Fred, ik zie het alleen maar omhoog gaan alles is bullisch

Daar kun je heel goed gelijk in hebben, maar we worden daar ook vaak mee gefopt ;)

Bijlagen:

• Bakstenen
04 aug 2015 14:40 #10043 door Bakstenen

Fred schreef :

Klopt maar we bleven maar zijwaarts gaan even boven de top van gisteren en weer terug dan sta ik liever aan de zijlijn geen winst of verlies

• Bakstenen
04 aug 2015 12:17 #10042 door Fred

• Fred
  • Fred's Profielfoto
04 aug 2015 12:15 #10041 door Fred

Bakstenen schreef : Mogge mannen,
waarom zijn er eigenlijk geen vrouwen hier? zijn we te vrouw onvriendelijk soms ;)
Fred, ik zie het alleen maar omhoog gaan alles is bullisch

Daar kun je heel goed gelijk in hebben, maar we worden daar ook vaak mee gefopt ;)

• Fred
  • Fred's Profielfoto
04 aug 2015 11:01 #10040 door Bakstenen

ArnoB schreef :

Bakstenen schreef : Was wel een klap gisteren met die brugdeel en ja we hebben ineens weer een aantal mensen die achteraf weten hoe het wel had gemoeten ,probeer eerst maar een de mensen die langs een afzetting gaan terug te sturen ik heb mee gemaakt stonden we meet een grote kraan te draaien staart was afgezet en omleiding aangegeven en toch erdoor heen vlak langs je en op de vraag waarom krijg je als antwoord "is die afzetting voor ons omwonenden dan ook?"nu ook de brugwachter werd gek van de bootjes die nog even erlangs wilden omdat er een vaar verbod was, ga maar zeggen dat ze achteruit moeten.
Ik ben blij dat ik al op leeftijd ben want tegenwoordig ben je overal voor aansprakelijk kijk maar naar de agenten ik ben van mening dat als je gewoon gehoor geeft aan de oproep om door te lopen of mee te gaan er niets gebeurd je zal er maar staan met een malloot voor je

Er zal best goed over nagedacht zijn, maar het eerste wat ik dacht na het zien van een filmpje was "Zwaar object hoog op een onstabiel ponton hijsen?". Dan moet het ponton toch flinke vleugels hebben om grip op het water te krijgen en dan nog?

Waarom er geen vaste kranen waren of waarom ze niet verankerd stonden begreep ik ook niet want het ponton moest naar de brug varen ,maar wat ik las in het AD was dat er al een tijdsdruk op zat de hele dag hadden ze al elke keer het hijsen uit gesteld

• Bakstenen
04 aug 2015 10:57 #10039 door Bakstenen
ben net uit mijn longs gestapt even aan de zijlijn

• Bakstenen
04 aug 2015 10:55 #10038 door ArnoB

Bakstenen schreef : Was wel een klap gisteren met die brugdeel en ja we hebben ineens weer een aantal mensen die achteraf weten hoe het wel had gemoeten ,probeer eerst maar een de mensen die langs een afzetting gaan terug te sturen ik heb mee gemaakt stonden we meet een grote kraan te draaien staart was afgezet en omleiding aangegeven en toch erdoor heen vlak langs je en op de vraag waarom krijg je als antwoord "is die afzetting voor ons omwonenden dan ook?"nu ook de brugwachter werd gek van de bootjes die nog even erlangs wilden omdat er een vaar verbod was, ga maar zeggen dat ze achteruit moeten.
Ik ben blij dat ik al op leeftijd ben want tegenwoordig ben je overal voor aansprakelijk kijk maar naar de agenten ik ben van mening dat als je gewoon gehoor geeft aan de oproep om door te lopen of mee te gaan er niets gebeurd je zal er maar staan met een malloot voor je

Er zal best goed over nagedacht zijn, maar het eerste wat ik dacht na het zien van een filmpje was "Zwaar object hoog op een onstabiel ponton hijsen?". Dan moet het ponton toch flinke vleugels hebben om grip op het water te krijgen en dan nog?

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
04 aug 2015 10:53 #10037 door Bakstenen
Ik ga weer wat anders doen is ook vakantie op de beurs zo rustig

• Bakstenen
04 aug 2015 10:52 #10036 door Bakstenen
Was wel een klap gisteren met die brugdeel en ja we hebben ineens weer een aantal mensen die achteraf weten hoe het wel had gemoeten ,probeer eerst maar een de mensen die langs een afzetting gaan terug te sturen ik heb mee gemaakt stonden we meet een grote kraan te draaien staart was afgezet en omleiding aangegeven en toch erdoor heen vlak langs je en op de vraag waarom krijg je als antwoord "is die afzetting voor ons omwonenden dan ook?"nu ook de brugwachter werd gek van de bootjes die nog even erlangs wilden omdat er een vaar verbod was, ga maar zeggen dat ze achteruit moeten.

• Bakstenen
04 aug 2015 10:51 #10035 door ArnoB
DAX week grafiek (laatste candle is uiteraard nog niet af):
Bijlagen:

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
04 aug 2015 10:41 #10034 door Bakstenen
FTI heeft nog even moeite met de horde 497,42 maar heeft vanmorgen weer netjes de 61,8 Fibo aangetikt als bevestiging, de FDAX zit te worstelen met de high van gisteren en daar wordt verkocht maar gelijk weer omhoog ,ik zit long niet gemeld dus geld niet
Bijlagen:

• Bakstenen
Tijd voor maken pagina: 0.718 seconden