Day Trading
Arno ik heb nooit geloofd in Goud dat in tijden van onrust je daarmee kan betalen,in de huidige wereld kan je overal een rekening openen en geld op zetten waarom zou je dan goud ergens opslaan en meezeulen.ArnoB schreef : Plaatje Goud waarbij ik verwacht dat we iig naar de 1126 dollar gaan
Maar op zich om op te handelen is een ander verhaal maar je zit altijd met het valuta verhaal kan je gelijk krijgen en toch verlies hebben
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Bakstenen
-
- ArnoB
-
- ArnoB
-
Vind bij Alex de afgelopen periode ook veel storingen en nog erger dat grafieken slechter worden. Zoals niet kloppende dag-candles en dat de Intraday-grafiek van de AEX/DAX tegenwoordig nog maar per 15/30 sec. wordt bijgewerkt.
- ArnoB
-
- Bakstenen
-
Bubbel ik stem tegen maar de ES en DOW maakte op dag basis een hammer de volgende candle moet dan positief openen en dat is gebeurd dus ik zie oplopende koersen alleen tot hoever weet ik niet maar ik ga niet short ,we gaan het zien.
De app van Binck nog steeds shit ik denk dat ze de technisch afdeling hebben veranderd want de laatste tijd steeds problemen,en dan weer de dood doeners,verwijder de aansluiting in Binck,verwijder de app en installeer opnieuw,haal de nieuwst update van android binnen ,enz de eerste keer was helemaal mooi ,oh mijnheer u kan niet inloggen op de app? we maken er een aantekening van en als er meer mensen klagen kijken we er naar ,Binck loopt hard achteruit.
- Bakstenen
-
Nu eerst terugtesten ? (met de goede rode lijn)
@ bakstenen >>> static.afbeeldinguploaden.nl/1508/116264/V9sfYKBv.jpg
- bubbeltrader
-

kd moet nog komen..
static.afbeeldinguploaden.nl/1508/116037/euBgSbyX.jpg
AEX (OSKS)
als koers < 496,5 dan is het koersdoel 485 ??
- bubbeltrader
-
- ArnoB
-
vandaag is het mooi weer ga ook naar de nieuwe markthal in Rotterdam ,candles gewijs zie ik niets is een pauze dus kijken we vanavond verder,veel geluk vandaag
- Bakstenen
-
Gaat tergend langzaam elke dip wordt weer gekocht zal mij niet verbazen als we morgen weer hoger gaan,maar dat zien we dan wel weer,prettige avond iedereenFred schreef :
Bakstenen schreef :
Ik ook maar als ik winst heb gaat het kriebelen,ik zie de short kansen weer aankomenFred schreef : Ja, ik doe zelf liever swingtrades. En dan graag dat als de beurs gelijk blijft of iets tegen me ingaat ik toch nog winst maak....
M.a.w. ibdekken met o/s opties waar de tijdswaarde uit loopt.
Mooi zo, daar hoop ik ook op.
- Bakstenen
-
Bakstenen schreef :
Ik ook maar als ik winst heb gaat het kriebelen,ik zie de short kansen weer aankomenFred schreef : Ja, ik doe zelf liever swingtrades. En dan graag dat als de beurs gelijk blijft of iets tegen me ingaat ik toch nog winst maak....
Mooi zo, daar hoop ik ook op.
- Fred
-
- Bakstenen
-
- Fred
-
Yep was short gegaan op de DOW maar kon de stop niet vlug genoeg aanpassen en ik had de tp op 15 staan dus die ging af en helaas dus niet de rit mee gemaakt .Fred schreef : Gaat nu toch al beter?
- Bakstenen
-

- Fred
-