Day Trading

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Fred
-
-
ArnoB schreef :
Op naar de 455? of wat was zijn doelLinkerbaan schreef : toch een gevoel dat die bas heijink gelijk gaat krijgen
prettige avond
De beurs is behoorlijk volatiel, maar je zou verwachten dat het met de vakantie periode wat terug looptFred schreef : Goedenavond beursgenoten. Long time no see. Ik ben wat druk met wat andere dingen de laatste tijd, o.a. oldtimers en garages.
Vandaag maar weer eens wat gedaan omdat ik niet in een echte stijging geloof. Wat setjes fti short en per fti 2 geschreven puts 495. Dat geeft me ruimte tot 505 als het stijgt en daaronder winst. Onder de 495 een 2.000 per set.
Iemand nog ideeën verder?

- ArnoB
-
Vandaag maar weer eens wat gedaan omdat ik niet in een echte stijging geloof. Wat setjes fti short en per fti 2 geschreven puts 495. Dat geeft me ruimte tot 505 als het stijgt en daaronder winst. Onder de 495 een 2.000 per set.
Iemand nog ideeën verder?
- Fred
-
Op naar de 455? of wat was zijn doelLinkerbaan schreef : toch een gevoel dat die bas heijink gelijk gaat krijgen
prettige avond
- ArnoB
-
prettige avond
Dat was rapido maar nu gaan we verder? ik wacht tot morgen eerst maar eens kijken wat er aan de hand is.ArnoB schreef : Gezien de DAX niet eens het gap kan dichten krijg ik het gevoel dat hier nog een flinke sweeper naar beneden aankomt, kleine short op de DAX...
LB ik werd terug gebeld door Alex en volgende week zou het opgelost zijn,had te maken dat de opening niet goed verwerkt werd
- Bakstenen
-
- ArnoB
-
Ik handel hier niet op maar merk het alleen maar even op

- ArnoB
-
Maar goed dit gaat de koersen niet helpen ik verwacht nu zijdelingse koersen voorlopig de AEX stoot zijn hoofd voorlopig tegen een neergaande lijn
- Bakstenen
-
Zo te zien doorstomen nog, maar gezien de terugvallen van afgelopen dagen denk ik dat het plotsklaps over kan zijnLinkerbaan schreef : Gewoon doorstomen of nog een terugvalletje?

- ArnoB
-

- ArnoB
-

- ArnoB
-

-
-
Linkerbaan schreef : aex 15 min
duidelijk te zien waarom draai bij topje vanochtend
door toppenlijn, teruggetest maar erlangs naar beneden is mogelijkheid gele steunlijn 490,5 zone te testen?
dan door naar boven?
alles zonder garantie