Day Trading
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- ArnoB
-
En ik wil wel eens weten hoe het kan dat gisteren de koersen hard opliepen en dag later 50% al inleveren bij opening zou een mooie documentaire worden wie de kopers en verkopers zijn en met welke gedachten
- Bakstenen
-
Ben ik niet met je eens de kwartaalcijfers waren over het algemeen goed de olie is laag dus ook de energie/brandstof vergeet niet wat het meer oplevert voor de consument enz de euro is lager goed voor de export ,alleen het opkopen van obligaties en daardoor de lage rente is een gevaar je ziet het in de VS ze kunnen bijna niet de rente verhogen bang dat het weer in elkaar klapt,maar de vooruit zichten (6 maanden) zijn goedArnoB schreef : Het oogt duidelijk "fragiel" gezien de koersuitslagen, dus een negatieve gebeurtenis kan inderdaad de koersen binnen no-time onderuit halen. Het lijkt me overduidelijk dat deze markten zijn gedreven door opgepoetste balansen en onduidelijke geld constructies. De economie wordt met de dag ondoorzichtelijker en grote fouten liggen op de loer. China heeft al keihard een groot gedeelte ingeleverd, maar andere markten geven nauwelijks nog een kick... how far can we go...
- Bakstenen
-
- ArnoB
-
Als je al begin 2015 in je agenda heb staan "vanaf vandaag kans op Black Swan"krijg je eens gelijkbubbeltrader schreef : Tegen de verwachtingen toch weer hogere koersen
ES 2098,50
op 2099 en 2102 en 2019,25 liggen de weerstanden.
ik heb al vanaf begin 2015 in de agenda staan:
vanaf vandaag wordt de kans op een "" Black Swan"" steeds groter
met als koersdoel 440/430!!!!

Maar ik zag geen down koersen op de ES maar zoveel kracht omhoog ook niet, DOW in een dag 4 dagen daling ingelopen
- Bakstenen
-
ES 2098,50
op 2099 en 2102 en 2109,25 liggen de weerstanden.
ik heb al vanaf begin 2015 in de agenda staan:
vanaf vandaag wordt de kans op een "" Black Swan"" steeds groter
met als koersdoel 440/430!!!!

- bubbeltrader
-
Imtech is gewoon een aflopende zaak als je je leveranciers en onderaannemers niet meer betaald komt er niemand werken voor je hoe is het mogelijk dat anno 2015 zo,n mooi bedrijf naar de knoppen is geholpen door een paar hotemetoten die flink geld verdienen (anders krijg je niet de juiste personen) de boel kunnen flessen geen mens die zijn mond open trekt
- Bakstenen
-
AEX met klein verlies eruit zit geen beweging meer in iets omhoog iets omlaag, ga lekker bakkie doenBakstenen schreef :
DAX eruit alleen AEX nog wie geeft die even een schop onder z,n kontBakstenen schreef : Go with the Flow, ben net long gegaan op AEX en DAX was een mooie paniek prikker, maar winst is winst mannen alhoewel de meeste onverwachte momenten al weg zijn waar de prikker vandaan kwam weet ik niet maar er zijn er die dat een mooi koop moment vonden
- Bakstenen
-
DAX eruit alleen AEX nog wie geeft die even een schop onder z,n kontBakstenen schreef : Go with the Flow, ben net long gegaan op AEX en DAX was een mooie paniek prikker, maar winst is winst mannen alhoewel de meeste onverwachte momenten al weg zijn waar de prikker vandaan kwam weet ik niet maar er zijn er die dat een mooi koop moment vonden
- Bakstenen
-
- Bakstenen
-
Kan me voorstellen dat het bijna ondoenlijk is om op alle versies te testen, maar ja dat wil niet zeggen dat ze de melding moeten negerenBakstenen schreef : Nog steeds geen toegang tot de app van Binck voordeel is dat je ondertussen wel weet hoe jet het moet verwijderen en opnieuw installeren
maar probleem zit het in android 4.1.2 ik heb een Note 2 van Samsung en mij werd geadviseerd deze te updaten helaas kan dat niet ja in deze wereld kan alles behalve je toestel een update geven men zegt gewoon pech gehad en denkt dat je dan wel een nieuwere versie koopt maar van Binck begrijp ik niet dat een app doet het goed dan komt er een update en dan werkt het niet en gewoon blijven zeggen dat het aan de gebruiker ligt
- ArnoB
-

- Bakstenen
-
Daar is niets meer van over iddBakstenen schreef : market Makers geloven ook niet meer in Imtech is volgens hun nog 10 cent waard ,er zijn mensen die denken ik ga calls schrijven alleen je kan ze niet terug kopen of voor een belachelijk hoge prijs en ja dan moet je de rit uit zitten
- ArnoB
-
Ja nog mooi wat van mee kunnen rijden 10 min geleden gesloten ook de DAX zit nu blancoArnoB schreef : Klopt Bakstenen, valuta speelt ook een rol.
AEX flinke tik de eerste uren (ff 8 punten beweging)
- Bakstenen
-
- Bakstenen
-
AEX flinke tik de eerste uren (ff 8 punten beweging)
- ArnoB
-