Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

11 aug 2015 09:06 #10129 door ArnoB
Goedemorgen, ja blijft een verhaal daar in Griekenland en ik denk dat het nog niet over is, maar goed...

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
11 aug 2015 08:18 #10128 door Bakstenen
Goedemorgen,alhoewel het voor sommigen mensen niet zo goed is,Imtech ten onder wat te verwachten was FTI,DAX weer op de openings koers van gisteren en de clown krijgt weer geld eerst verkiezing houden en zeggen dat je geen nieuwe schuld wil dan referendum houden met zeggen afwijzen die hap en dan meer geld lenen,leg het maar uit aan de kiezer.
En ik wil wel eens weten hoe het kan dat gisteren de koersen hard opliepen en dag later 50% al inleveren bij opening zou een mooie documentaire worden wie de kopers en verkopers zijn en met welke gedachten

• Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
10 aug 2015 21:59 #10127 door Bakstenen

ArnoB schreef : Het oogt duidelijk "fragiel" gezien de koersuitslagen, dus een negatieve gebeurtenis kan inderdaad de koersen binnen no-time onderuit halen. Het lijkt me overduidelijk dat deze markten zijn gedreven door opgepoetste balansen en onduidelijke geld constructies. De economie wordt met de dag ondoorzichtelijker en grote fouten liggen op de loer. China heeft al keihard een groot gedeelte ingeleverd, maar andere markten geven nauwelijks nog een kick... how far can we go...

Ben ik niet met je eens de kwartaalcijfers waren over het algemeen goed de olie is laag dus ook de energie/brandstof vergeet niet wat het meer oplevert voor de consument enz de euro is lager goed voor de export ,alleen het opkopen van obligaties en daardoor de lage rente is een gevaar je ziet het in de VS ze kunnen bijna niet de rente verhogen bang dat het weer in elkaar klapt,maar de vooruit zichten (6 maanden) zijn goed

• Bakstenen
10 aug 2015 20:56 #10126 door ArnoB
Het oogt duidelijk "fragiel" gezien de koersuitslagen, dus een negatieve gebeurtenis kan inderdaad de koersen binnen no-time onderuit halen. Het lijkt me overduidelijk dat deze markten zijn gedreven door opgepoetste balansen en onduidelijke geld constructies. De economie wordt met de dag ondoorzichtelijker en grote fouten liggen op de loer. China heeft al keihard een groot gedeelte ingeleverd, maar andere markten geven nauwelijks nog een kick... how far can we go...

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
10 aug 2015 19:43 #10125 door Bakstenen

bubbeltrader schreef : Tegen de verwachtingen toch weer hogere koersen
ES 2098,50
op 2099 en 2102 en 2019,25 liggen de weerstanden.
ik heb al vanaf begin 2015 in de agenda staan:
vanaf vandaag wordt de kans op een "" Black Swan"" steeds groter
met als koersdoel 440/430!!!! O:)

Als je al begin 2015 in je agenda heb staan "vanaf vandaag kans op Black Swan"krijg je eens gelijk :whistle: :woohoo:
Maar ik zag geen down koersen op de ES maar zoveel kracht omhoog ook niet, DOW in een dag 4 dagen daling ingelopen

• Bakstenen
10 aug 2015 19:15 - 10 aug 2015 20:20 #10124 door bubbeltrader
Tegen de verwachtingen toch weer hogere koersen
ES 2098,50
op 2099 en 2102 en 2109,25 liggen de weerstanden.
ik heb al vanaf begin 2015 in de agenda staan:
vanaf vandaag wordt de kans op een "" Black Swan"" steeds groter
met als koersdoel 440/430!!!! O:)
Laatst bewerkt: 10 aug 2015 20:20 door bubbeltrader.

• bubbeltrader
  • bubbeltrader's Profielfoto
10 aug 2015 17:10 #10123 door Bakstenen
AEX,FDAX en Es in 1 dag het verlies van 2 dagen goed gemaakt, zelf durfde ik maar voor een korte rit te gaan na de spike naar beneden nu aan de zijlijn en af en toe grommen dat ik te vroeg uit de AEX ben gestapt maar goed voor hetzelfde geld was er een klap naar benee gekomen ,ik ga eten koken en de vissen voeren misschien kom ik vanavond even kijken anders tot morgen.
Imtech is gewoon een aflopende zaak als je je leveranciers en onderaannemers niet meer betaald komt er niemand werken voor je hoe is het mogelijk dat anno 2015 zo,n mooi bedrijf naar de knoppen is geholpen door een paar hotemetoten die flink geld verdienen (anders krijg je niet de juiste personen) de boel kunnen flessen geen mens die zijn mond open trekt

• Bakstenen
10 aug 2015 14:57 #10122 door Bakstenen

Bakstenen schreef :

Bakstenen schreef : Go with the Flow, ben net long gegaan op AEX en DAX was een mooie paniek prikker, maar winst is winst mannen alhoewel de meeste onverwachte momenten al weg zijn waar de prikker vandaan kwam weet ik niet maar er zijn er die dat een mooi koop moment vonden

DAX eruit alleen AEX nog wie geeft die even een schop onder z,n kont

AEX met klein verlies eruit zit geen beweging meer in iets omhoog iets omlaag, ga lekker bakkie doen

• Bakstenen
10 aug 2015 14:30 #10121 door Bakstenen

Bakstenen schreef : Go with the Flow, ben net long gegaan op AEX en DAX was een mooie paniek prikker, maar winst is winst mannen alhoewel de meeste onverwachte momenten al weg zijn waar de prikker vandaan kwam weet ik niet maar er zijn er die dat een mooi koop moment vonden

DAX eruit alleen AEX nog wie geeft die even een schop onder z,n kont

• Bakstenen
10 aug 2015 14:24 - 10 aug 2015 14:27 #10120 door Bakstenen
Go with the Flow, ben net long gegaan op AEX en DAX was een mooie paniek prikker, maar winst is winst mannen alhoewel de meeste onverwachte momenten al weg zijn waar de prikker vandaan kwam weet ik niet maar er zijn er die dat een mooi koop moment vonden
Laatst bewerkt: 10 aug 2015 14:27 door Bakstenen.

• Bakstenen
10 aug 2015 12:34 #10119 door ArnoB

Bakstenen schreef : Nog steeds geen toegang tot de app van Binck voordeel is dat je ondertussen wel weet hoe jet het moet verwijderen en opnieuw installeren :evil: maar probleem zit het in android 4.1.2 ik heb een Note 2 van Samsung en mij werd geadviseerd deze te updaten helaas kan dat niet ja in deze wereld kan alles behalve je toestel een update geven men zegt gewoon pech gehad en denkt dat je dan wel een nieuwere versie koopt maar van Binck begrijp ik niet dat een app doet het goed dan komt er een update en dan werkt het niet en gewoon blijven zeggen dat het aan de gebruiker ligt

Kan me voorstellen dat het bijna ondoenlijk is om op alle versies te testen, maar ja dat wil niet zeggen dat ze de melding moeten negeren

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
10 aug 2015 11:13 #10118 door Bakstenen
Nog steeds geen toegang tot de app van Binck voordeel is dat je ondertussen wel weet hoe jet het moet verwijderen en opnieuw installeren :evil: maar probleem zit het in android 4.1.2 ik heb een Note 2 van Samsung en mij werd geadviseerd deze te updaten helaas kan dat niet ja in deze wereld kan alles behalve je toestel een update geven men zegt gewoon pech gehad en denkt dat je dan wel een nieuwere versie koopt maar van Binck begrijp ik niet dat een app doet het goed dan komt er een update en dan werkt het niet en gewoon blijven zeggen dat het aan de gebruiker ligt

• Bakstenen
10 aug 2015 10:56 #10117 door ArnoB

Bakstenen schreef : market Makers geloven ook niet meer in Imtech is volgens hun nog 10 cent waard ,er zijn mensen die denken ik ga calls schrijven alleen je kan ze niet terug kopen of voor een belachelijk hoge prijs en ja dan moet je de rit uit zitten

Daar is niets meer van over idd

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
10 aug 2015 10:33 #10116 door Bakstenen

ArnoB schreef : Klopt Bakstenen, valuta speelt ook een rol.
AEX flinke tik de eerste uren (ff 8 punten beweging)

Ja nog mooi wat van mee kunnen rijden 10 min geleden gesloten ook de DAX zit nu blanco

• Bakstenen
10 aug 2015 10:25 #10115 door Bakstenen
market Makers geloven ook niet meer in Imtech is volgens hun nog 10 cent waard ,er zijn mensen die denken ik ga calls schrijven alleen je kan ze niet terug kopen of voor een belachelijk hoge prijs en ja dan moet je de rit uit zitten
Bijlagen:

• Bakstenen
10 aug 2015 10:22 #10114 door ArnoB
Klopt Bakstenen, valuta speelt ook een rol.
AEX flinke tik de eerste uren (ff 8 punten beweging)

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
Tijd voor maken pagina: 0.609 seconden