Day Trading
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- kleine
-

- ArnoB
-
Zeker een flinke Spike, grondstoffen gaan gelukkig mee...Linkerbaan schreef : forse spike!
-ArnoB schreef : Zo te zien zat ik twee dagen te vroeg in de EUR/USD met een long
- ArnoB
-
-
ArnoB schreef : Zo te zien zat ik twee dagen te vroeg in de EUR/USD met een long

- ArnoB
-
saaie boel verder
- ArnoB
-
Voor vandaag ligt de eerste weerstand dus bij 497,30, daarboven ontstaat ruimte naar 506, met nog een klein puntje bij 501. Gisteren was opnieuw een dag met een opwaartse gap. Deze gap is nu de eerste steunzone tussen de 490,50 en 491,40.
Zodra deze gap wordt gesloten, kan een hertest van het 50-daags gemiddelde bij 486,50 plaatsvinden. Maar ik verwacht dat de opwaartse druk verder zal worden opgevoerd in de komende anderhalve week richting de zone 506 – 510.
disclaimer: ik ben geen kennis of familie van Bas, doe mijn eigen ding, just an opinion, dont shoot the messenger
- ArnoB
-

- Fred
-
toch denk ik dat deze rode ws lijn die we gepasseerd zijn, een MT long signaal geeft
Mogge Fred,Fred schreef : Goedenavond beursgenoten. Long time no see. Ik ben wat druk met wat andere dingen de laatste tijd, o.a. oldtimers en garages.
Vandaag maar weer eens wat gedaan omdat ik niet in een echte stijging geloof. Wat setjes fti short en per fti 2 geschreven puts 495. Dat geeft me ruimte tot 505 als het stijgt en daaronder winst. Onder de 495 een 2.000 per set.
Iemand nog ideeën verder?
ik denk dat we hoger gaan al het slechte nieuws brengt de koers niet omlaag de beurs wil op dit moment maar een kant op.
Het is vandaag opa dag dus ik ben er niet.
- Bakstenen
-
Goed ideeLinkerbaan schreef : zo, meteen al weer even 4 euro winst gescoord, hoog tijd voor een kop koffie!

- ArnoB
-

-
-
ArnoB schreef :
lol, dat is opeens precies de andere kant opLinkerbaan schreef : 505 - 521 - correctie - 560 zone.....
-ArnoB schreef :
Op naar de 455? of wat was zijn doelLinkerbaan schreef : toch een gevoel dat die bas heijink gelijk gaat krijgen
prettige avond
lol, dat is opeens precies de andere kant opLinkerbaan schreef : 505 - 521 - correctie - 560 zone.....
-ArnoB schreef :
Op naar de 455? of wat was zijn doelLinkerbaan schreef : toch een gevoel dat die bas heijink gelijk gaat krijgen
prettige avond
- ArnoB
-