Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

03 aug 2015 16:46 #10017 door Fred

Bakstenen schreef :

Fred schreef : Hebben we het topje gezien voor vandaag? Het zou met niet verbazen als we samen met WSW wat down gaan nu....

En heb je al gesloten? nog even terug komen op je tijd van short gaan, jij had het over 496 dat was zeker de AEX stand

Ja om 3uur gesloten, nu zo weer schrijven.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

• Fred
  • Fred's Profielfoto
03 aug 2015 16:31 #10016 door Bakstenen

Fred schreef : Hebben we het topje gezien voor vandaag? Het zou met niet verbazen als we samen met WSW wat down gaan nu....

En heb je al gesloten? nog even terug komen op je tijd van short gaan, jij had het over 496 dat was zeker de AEX stand

• Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
03 aug 2015 16:29 #10015 door Bakstenen

ArnoB schreef :

Gompie schreef :

Bakstenen schreef : Hele dag ziek op bed gelegen nu even wat internetten , ik heb nog niet de reden gegeven waarom ik short ging, er is in de FDAX
een mooie bearflag te zien in combinatie met een Hanging man nu moet die HM nog wel bevestigd worden maandag maar met de bearflag is er niet veel ruimte naar boven, breekt de FDAX toch door zit ik verkeerd maar kan nooit honderden punten worden

Op tijd kunnen sluiten?

Hoop het wel voor hem, DAX blijft eigenlijk nog wel achter in vergelijk met de AEX

Zit jij nog in de Olie?

• Bakstenen
03 aug 2015 15:57 #10014 door Bakstenen
Helaas Gompie,
weet ook niet waarom ik de laatste tijd niet sluit als ik goed winst heb.

• Bakstenen
03 aug 2015 15:02 #10013 door Fred
Hebben we het topje gezien voor vandaag? Het zou met niet verbazen als we samen met WSW wat down gaan nu....

• Fred
  • Fred's Profielfoto
03 aug 2015 14:10 #10012 door ArnoB

Gompie schreef :

Bakstenen schreef : Hele dag ziek op bed gelegen nu even wat internetten , ik heb nog niet de reden gegeven waarom ik short ging, er is in de FDAX
een mooie bearflag te zien in combinatie met een Hanging man nu moet die HM nog wel bevestigd worden maandag maar met de bearflag is er niet veel ruimte naar boven, breekt de FDAX toch door zit ik verkeerd maar kan nooit honderden punten worden

Op tijd kunnen sluiten?

Hoop het wel voor hem, DAX blijft eigenlijk nog wel achter in vergelijk met de AEX

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
03 aug 2015 13:49 #10011 door Gompie

Op tijd kunnen sluiten?

• Gompie
  • Gompie's Profielfoto
03 aug 2015 13:47 #10010 door Gompie

ArnoB schreef : DAX 11400, vind het wel weer tijd voor een correctie :-|

Gaat prima zo. Mooie signalen. Veel pips in de mand.

• Gompie
  • Gompie's Profielfoto
03 aug 2015 13:15 #10009 door ArnoB
DAX 11400, vind het wel weer tijd voor een correctie :-|

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
03 aug 2015 09:01 #10008 door ArnoB
Goedemorgen, iets lagere tot vlakke opening. Misschien nog toefje omhoog vandaag / zijwaarts om daarna weer een bear-fase in te gaan...

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
01 aug 2015 22:45 #10007 door Bakstenen
Hele dag ziek op bed gelegen nu even wat internetten , ik heb nog niet de reden gegeven waarom ik short ging, er is in de FDAX
Bijlagen:

• Bakstenen
01 aug 2015 22:40 #10006 door Bakstenen
Fred ,
ik ga het volgen is een mooie combo.

• Bakstenen
01 aug 2015 00:17 - 01 aug 2015 11:34 #10005 door Fred

Bakstenen schreef :

Fred schreef : Goedenavond beursgenoten. Long time no see. Ik ben wat druk met wat andere dingen de laatste tijd, o.a. oldtimers en garages.
Vandaag maar weer eens wat gedaan omdat ik niet in een echte stijging geloof. Wat setjes fti short en per fti 2 geschreven puts 495. Dat geeft me ruimte tot 505 als het stijgt en daaronder winst. Onder de 495 een 2.000 per set.

Iemand nog ideeën verder?

Ik weet niet op welke koers je short ben gegaan maar gesteld op 495 dan is je max winst 5 punten per set maar wat als het omhoog gaat 5 punten dan zit er altijd veel meer verwachtings waarde in de puts b.v de puts 490 doet nu 6 euro de put 495 zal dan ook bij 505 6 euro doen wat doe je dan?
Handel je nog in ING?

Op 495 short gegaan. 2 puts 495 short per fti. Dat is 2.000 euro. Dus fti's gedekt tot 505. Expiratie daaronder is winst. Vanaf 495 exp. is max. winst 2.000 per set.
Nee, geen ING of iets anders momenteel. Alles maanden geleden gesloten i.v.m. tijdgebrek.

Als het omhoog gaat, b.v. naar 500, dan is het verlies per fti 1.000 en de winst op de 2 puts 800 (van 10 naar 6). Gewoon rustig laten lopen ;)
Laatst bewerkt: 01 aug 2015 11:34 door Administrator. Reden: leesbaarheid

• Fred
  • Fred's Profielfoto
31 juli 2015 21:37 #10004 door ArnoB

Bakstenen schreef : Ik ga short het weekend in, net een short positie in de AEX-DAX en DOW ingenomen

Het wordt ook warm weer van het weekend ;-)

Fijn weekend iedereen

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
31 juli 2015 21:23 #10003 door Bakstenen
Ik ga short het weekend in, net een short positie in de AEX-DAX en DOW ingenomen

• Bakstenen
31 juli 2015 21:03 #10002 door Bakstenen

Fred schreef : Goedenavond beursgenoten. Long time no see. Ik ben wat druk met wat andere dingen de laatste tijd, o.a. oldtimers en garages.
Vandaag maar weer eens wat gedaan omdat ik niet in een echte stijging geloof. Wat setjes fti short en per fti 2 geschreven puts 495. Dat geeft me ruimte tot 505 als het stijgt en daaronder winst. Onder de 495 een 2.000 per set.

Iemand nog ideeën verder?

Ik weet niet op welke koers je short ben gegaan maar gesteld op 495 dan is je max winst 5 punten per set maar wat als het omhoog gaat 5 punten dan zit er altijd veel meer verwachtings waarde in de puts b.v de puts 490 doet nu 6 euro de put 495 zal dan ook bij 505 6 euro doen wat doe je dan?
Handel je nog in ING?

• Bakstenen
Tijd voor maken pagina: 0.699 seconden