Day Trading
En nu?Fred schreef : c/b puts 395 aan 3.90
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Bakstenen
-
- Fred
-
Yep alleen nog AEX Dax net winst genomenFred schreef :
Bakstenen schreef : De FTI nog 4 puntjes dan is de hogere top een feit dan 505 en dan de top van april go go go
Zo te lezen zit je long
- Bakstenen
-
Bakstenen schreef : De FTI nog 4 puntjes dan is de hogere top een feit dan 505 en dan de top van april go go go
Zo te lezen zit je long

- Fred
-
- Bakstenen
-
- Bakstenen
-
effe de longers eruit roken, zie je trouwens meer bijna de hele week alFred schreef : Wat veroorzaakte die streep van 2 punten omlaag net na 10 uur????
- Bakstenen
-
ING, extra negatief berichtFred schreef : Wat veroorzaakte die streep van 2 punten omlaag net na 10 uur????
- ArnoB
-
- Fred
-
Bakstenen schreef : klopt Gompie ook bij Binck,
goede morgen trouwens, Binck heeft Tom als uitvoering voor de opties en ze beweerde dat je dat altijd de beste prijs kreeg want eerst ging Tom kijken bij Tom zelf en dan bij Euronext voor de beste prijs ,in theorie kan dat in de praktijk niet maar dat had ik al door omdat ik bij IB de prijzen van Euronext kon zien en als ik een order bij Binck ingaf zag ik b.v dat de prijs bij IB nog lager was en die werd niet bijgesteld.
En dat kan ook niet in de praktijk want je legt een order in bij b.v Tom en dan moet je ook de order bij Euronext inleggen en als die alle twee op hetzelfde tijdstip gaan heeft Binck of Tom een probleem, en Degiro heeft daar een geding voor aangespannen en gewonnen omdat Binck adverteerde met de slogan "altijd de beste prijs via smart"
En dan snappen de hh bankiers nog steeds niet waarom we geen vertrouwen in de banken hebben.
Gewoon schorriemorrie al die banken.
- Gompie
-
- ArnoB
-
Op de Week grafiek ligt rond de 11525 de MA20, benieuwd of deze weerstand gaat wordenBakstenen schreef : Alles weer groen bij de FDAX al6 dagen achter elkaar groen nu de 7E de FTI boven de 61,8 Fibo ,zoals Herman van Veen zou zeggen alles is Rozen geur en Maneschijn.
heb net een kleine long op de AEX en DAX ingenomen,we gaan het beleven.
- ArnoB
-
Niet als bericht wel gezien op de website bij inloggen en de hoofdpagina.Gompie schreef : Ook dit bericht van Alex ontvangen??
Belangrijke mededeling omtrent misleiding
Op 22 juli 2015 heeft de rechtbank Den Haag geoordeeld dat wij op misleidende wijze reclame hebben gemaakt voor onze Smart Execution dienst. Daarbij hebben wij onjuiste informatie verstrekt over prijsvoordelen.
Op last van de rechter delen wij u uitdrukkelijk mee dat een optie order met Smart Execution niet altijd tegen de beste prijs wordt uitgevoerd.
- ArnoB
-
- Bakstenen
-
Maar wat staat er in b.v moet er met een kraan gewerkt worden waar moet je dan op letten,1 goede onder grond,2 goede hijsbanden,3 gekeurde kraan enz
Wat gebeurd er nu er komt een kraan dus gaat men er van uit dat de machinist dit goed voor elkaar heeft en de machinist denkt dat de uitvoerder het voor elkaar heeft.
Zelf zorg ik altijd goed voor mijzelf als mensen risico willen lopen prima men is oud en wijs genoeg maar niet met mij in de omgeving, ik heb wel eens meegemaakt dat we betonblokken aan het hijsen waren en de machinist zijn telefoon op zijn schouder had en aan het bellen was, dus ik stopte en ging even verder staan toen keek die gek op want wat was er aan de hand dat kon toch makkelijk zo, tuurlijk vertelde ik maar niet met mij zoek maar een ander slacht offer
- Bakstenen
-
heb net een kleine long op de AEX en DAX ingenomen,we gaan het beleven.
- Bakstenen
-