Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

05 aug 2015 14:05 #10065 door Bakstenen

Fred schreef : c/b puts 395 aan 3.90

En nu?

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

• Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
05 aug 2015 13:13 #10064 door Fred
c/b puts 395 aan 3.90

• Fred
  • Fred's Profielfoto
05 aug 2015 12:52 #10063 door Bakstenen

Fred schreef :

Bakstenen schreef : De FTI nog 4 puntjes dan is de hogere top een feit dan 505 en dan de top van april go go go

Zo te lezen zit je long ;)

Yep alleen nog AEX Dax net winst genomen

• Bakstenen
05 aug 2015 12:46 #10062 door Fred

Bakstenen schreef : De FTI nog 4 puntjes dan is de hogere top een feit dan 505 en dan de top van april go go go

Zo te lezen zit je long ;)

• Fred
  • Fred's Profielfoto
05 aug 2015 12:46 #10061 door Bakstenen
Dax eruit gedaan nu alleen nog AEX long

• Bakstenen
05 aug 2015 12:35 #10060 door Bakstenen
De FTI nog 4 puntjes dan is de hogere top een feit dan 505 en dan de top van april go go go

• Bakstenen
05 aug 2015 12:25 #10059 door Bakstenen

Fred schreef : Wat veroorzaakte die streep van 2 punten omlaag net na 10 uur????

effe de longers eruit roken, zie je trouwens meer bijna de hele week al

• Bakstenen
05 aug 2015 11:15 #10058 door ArnoB

Fred schreef : Wat veroorzaakte die streep van 2 punten omlaag net na 10 uur????

ING, extra negatief bericht
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Fred

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
05 aug 2015 11:04 #10057 door Fred
Wat veroorzaakte die streep van 2 punten omlaag net na 10 uur????

• Fred
  • Fred's Profielfoto
05 aug 2015 10:25 - 05 aug 2015 10:28 #10056 door Gompie

Bakstenen schreef : klopt Gompie ook bij Binck,
goede morgen trouwens, Binck heeft Tom als uitvoering voor de opties en ze beweerde dat je dat altijd de beste prijs kreeg want eerst ging Tom kijken bij Tom zelf en dan bij Euronext voor de beste prijs ,in theorie kan dat in de praktijk niet maar dat had ik al door omdat ik bij IB de prijzen van Euronext kon zien en als ik een order bij Binck ingaf zag ik b.v dat de prijs bij IB nog lager was en die werd niet bijgesteld.
En dat kan ook niet in de praktijk want je legt een order in bij b.v Tom en dan moet je ook de order bij Euronext inleggen en als die alle twee op hetzelfde tijdstip gaan heeft Binck of Tom een probleem, en Degiro heeft daar een geding voor aangespannen en gewonnen omdat Binck adverteerde met de slogan "altijd de beste prijs via smart"

En dan snappen de hh bankiers nog steeds niet waarom we geen vertrouwen in de banken hebben.
Gewoon schorriemorrie al die banken.
Laatst bewerkt: 05 aug 2015 10:28 door Gompie.

• Gompie
  • Gompie's Profielfoto
05 aug 2015 09:32 #10055 door ArnoB
Vluchten beleggers soms massaal uit de US en China naar Europa nu, omdat alleen hier nog geld wordt gepompt?

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
05 aug 2015 08:48 #10054 door ArnoB

Bakstenen schreef : Alles weer groen bij de FDAX al6 dagen achter elkaar groen nu de 7E de FTI boven de 61,8 Fibo ,zoals Herman van Veen zou zeggen alles is Rozen geur en Maneschijn.
heb net een kleine long op de AEX en DAX ingenomen,we gaan het beleven.

Op de Week grafiek ligt rond de 11525 de MA20, benieuwd of deze weerstand gaat worden

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
05 aug 2015 08:43 #10053 door ArnoB

Gompie schreef : Ook dit bericht van Alex ontvangen??

Belangrijke mededeling omtrent misleiding
Op 22 juli 2015 heeft de rechtbank Den Haag geoordeeld dat wij op misleidende wijze reclame hebben gemaakt voor onze Smart Execution dienst. Daarbij hebben wij onjuiste informatie verstrekt over prijsvoordelen.

Op last van de rechter delen wij u uitdrukkelijk mee dat een optie order met Smart Execution niet altijd tegen de beste prijs wordt uitgevoerd.

Niet als bericht wel gezien op de website bij inloggen en de hoofdpagina.

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
05 aug 2015 08:22 #10052 door Bakstenen
John de Mol heeft 5% van de aandelen van Tom Tom het gerucht gaat dat Tom zich zelf wil verkopen

• Bakstenen
05 aug 2015 08:21 #10051 door Bakstenen
ALs je de berichten over de ramp met de brug leest dan verbaas ik mij dat journalisten die toch goed geinformeerd moeten zijn zo,n onzin uit kramen,zelf roep ik al jaren dat de bouw leeft in schijnveiligheid "men" denkt dat als we maar regels maken het veilig wordt helaas denken de meesten nu dat een ander voor de veiligheid zorgt,b.v de vraag werd gesteld dat de Gemeente had een risico analyse laten doen en dus het omvallen voor lief genomen wat een flauwe kul ,tegenwoordig is men verplicht om voor aanvang een risico analyse te laten maken,wat houd dat in dat met kopieer en plakwerk een boekje wordt gemaakt waarin staat wat er kan gebeuren als er iemand op het bouwwerk komt moeten dat gelezen en getekend worden ,dan deelde je dat uit aan mensen die niet een Nederlands konden dus zeker niet lezen.
Maar wat staat er in b.v moet er met een kraan gewerkt worden waar moet je dan op letten,1 goede onder grond,2 goede hijsbanden,3 gekeurde kraan enz
Wat gebeurd er nu er komt een kraan dus gaat men er van uit dat de machinist dit goed voor elkaar heeft en de machinist denkt dat de uitvoerder het voor elkaar heeft.
Zelf zorg ik altijd goed voor mijzelf als mensen risico willen lopen prima men is oud en wijs genoeg maar niet met mij in de omgeving, ik heb wel eens meegemaakt dat we betonblokken aan het hijsen waren en de machinist zijn telefoon op zijn schouder had en aan het bellen was, dus ik stopte en ging even verder staan toen keek die gek op want wat was er aan de hand dat kon toch makkelijk zo, tuurlijk vertelde ik maar niet met mij zoek maar een ander slacht offer

• Bakstenen
05 aug 2015 08:10 #10050 door Bakstenen
Alles weer groen bij de FDAX al6 dagen achter elkaar groen nu de 7E de FTI boven de 61,8 Fibo ,zoals Herman van Veen zou zeggen alles is Rozen geur en Maneschijn.
heb net een kleine long op de AEX en DAX ingenomen,we gaan het beleven.

• Bakstenen
Tijd voor maken pagina: 0.674 seconden