Day Trading
Hahaha, als het daarna dan niet zelf weer opnieuw moet doenBakstenen schreef : Moet weer aan mijn straatje verder ,kan beter een Pool inhuren en achter het scherm blijven zitten

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- ArnoB
-

- Bakstenen
-
Inderdaad jaBakstenen schreef : FDAX heeft moeite om boven de high van gisteren te komen wordt nog aardig verkocht ,zit te dubben nu winst nemen of effe blijven zitten
- ArnoB
-
- Bakstenen
-

Denk wel dat ik een kleine positie long voor vandaag op de AEX opneem zodra we boven de 487,5 komen.
- ArnoB
-
net kwam er onweer voorbij dacht dat het zomer was.
Ik zit long AEX en DAX de candles van gisteren waren een Bullisch Harami officeel moet de volgende een bevestiging geven (vandaag afwachten) maar de koers opende groen even 30 min afgewacht en zit long nu
- Bakstenen
-
ik ga niet long ON met deze indicator standen, ook al zegt t niet alles
Linkerbaan schreef : goeie dag gedraaid, mooi de openingswinst ++ meegenomen en nu ook kassa
ik ga komende dagen misschien wat voorzichtiger doen maar wel een bescheiden swing positie kiezen
prettige avond

- ArnoB
-
ik ga komende dagen misschien wat voorzichtiger doen maar wel een bescheiden swing positie kiezen
prettige avond
- ArnoB
-
De vraag is welke van al die Ladies wordt de FirstBakstenen schreef : Net de twitter grapjes over Donald Trump gelezen was lachen de mooiste vond ik "Als Trump wordt gekozen hebben we steeds een nieuwe als de oude First Lady ouder is dan 35 jaar"

- ArnoB
-
- Bakstenen
-
-
Bakstenen schreef :
Bij Daytraden heb ik de FDAX op 7min en kijk voor mijn instap/uitstap naar de 1 min zie voorbeeld,ik kijk op de 1 min naar de candles rest mogen jullie zien te ontdekken de pijlen zijn mijn richtpunten, de 1 linkse pijl was de reden om niet long te gaan de 2e om short te gaan nadat de 2e 7 min candle klaar wasLinkerbaan schreef : 15 min ter leering ende vermaeck
dan nog......zeker is het nooit maar mechanisch handelen werkt bij mij beter dan mijn nogal contraire gevoel![]()
volgens mij klopt mijn candle niet

-
Bakstenen schreef :
Begrijp het niet want volgens mij heeft Alex/Binck dezelfde koers/data leverancier, gewoon even vragen waar het aan ligtArnoB schreef :
AEX openingskoersen (dagcandles) kloppen sinds de laatste update niet (tijdje terug al) van Alex iigBakstenen schreef : @LB ik heb een andere grafiek als jouw
En dit zijn de koersen van Binck zijn hetzelfde als Alex en Keyword (Wall Street prof)
Koers opende hoger gaat naar beneden en dan weer omhoog dus is er een schaduw
Bij Daytraden heb ik de FDAX op 7min en kijk voor mijn instap/uitstap naar de 1 min zie voorbeeld,ik kijk op de 1 min naar de candles rest mogen jullie zien te ontdekken de pijlen zijn mijn richtpunten, de 1 linkse pijl was de reden om niet long te gaan de 2e om short te gaan nadat de 2e 7 min candle klaar wasLinkerbaan schreef : 15 min ter leering ende vermaeck
dan nog......zeker is het nooit maar mechanisch handelen werkt bij mij beter dan mijn nogal contraire gevoel![]()
- Bakstenen
-