Day Trading

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Linkerbaan
-
- Marcelaccra
-
Pensioenfondsen en spaarders huilen
toch gewoon 4% rendement fictief box 3
en veel andere belastingen (gemeenten, frisdrank etc etc) omhoog
Tja, dan maar traden

Linkerbaan schreef : 449/450 was weerstand/kd dus daarom dacht ik m'n kans te pakken.
Nu hertest en opnieuw short
-gretsch schreef : mijn simpele systeempje/methode geeft nog geen short signaal, dus dat wacht ik geduldig af.
Linkerbaan schreef : eerst toch wel een beetje pissed dat ik die longrit miste maar dit maakt het allemaal goed
onthoud die steunlin candle techniek, is echt handig! Werkt uiteraard ook bij weerstandslijnen
- gretsch
-
Nu hertest en opnieuw short
-
gretsch schreef : mijn simpele systeempje/methode geeft nog geen short signaal, dus dat wacht ik geduldig af.
Linkerbaan schreef : eerst toch wel een beetje pissed dat ik die longrit miste maar dit maakt het allemaal goed
onthoud die steunlin candle techniek, is echt handig! Werkt uiteraard ook bij weerstandslijnen
- gretsch
-
- ArnoB
-
dat is geen steunlijn candle!
Dus we gaan nog naar die steunlijn terug, handige techniek hoor!
Er moet nog een echte steunlijn candle gemaakt worden, dmv doorbraak van die steunlijn en weer terug up.
Vaak wordt ook zelfs dat foute steunlijn candle niveau ook weer even gehaald zelfs
dus kasssssaaaa

Linkerbaan schreef : ik mis liever de winst dan dat ik op zo'n dag verlies maak.
Anders gezegd: het stijgt nu omdat ik niet mee ging met de longs![]()
![]()
Overigens bij 449-450 overweeg ik short, wordt dan een gokje of ik wacht ff op bevestiging.
De uurcandle op slot 8 maart is geen echte steunlijn candle
-
-
gretsch schreef : die van mij om 12:20, echt jammer, nou ja kansen zat, iedere dag weer moet je maar denken.
Linkerbaan schreef : achteraf gaf mijn systeempje bijv wel gewoon mooi aan ''long'' rond 12.47.....
Ben ik te voorzichtig weer??
-
-
gretsch schreef : ik ook niet LB,
wel een beetje kltn, had zonet wel 50-60 dax punten kunnen pakken ( maar niet gedaan).
Linkerbaan schreef : Ik neem geen positie meer nu
dus ik zal de spike up wel weer missen
het kan ook anders gaan
gokwerk niet aan mij besteed
- gretsch
-
in TS zit een module die heeft Turbo Cycle.
aan de hand van het verleden (data) wordt in de toekomst een lijn gecreerd, dit berekend het programma op basis van historische gegevens.
die lijn past het programma zo goed mogelijk aan in de toekomst ( dus een mogelijk senario op basis wat er in het verleden is gebeurd).
in die lijn zie je vaak een soort van scherpe knikken, op die punten zet ik een vertikale lijn met de datum/tijd erin.
op die scherpe knikken kun je een reversal/trendomkeer verwachten ( klopt niet altijd, want het heden is geen perfecte afspiegeling van het verleden), dus daar moet je wel rekening mee houden.
je moet het altijd in combinatie met je eigen sysyeem/methode zien, en dan zul je zien dat het vaak wel aardig klopt.
maar niets is perfect, niets kan de toekomst voorspellen ook TimingSolution niet.
- gretsch
-
Anders gezegd: het stijgt nu omdat ik niet mee ging met de longs

Overigens bij 449-450 overweeg ik short, wordt dan een gokje of ik wacht ff op bevestiging.
De uurcandle op slot 8 maart is geen echte steunlijn candle
-
-
gretsch schreef : die van mij om 12:20, echt jammer, nou ja kansen zat, iedere dag weer moet je maar denken.
Linkerbaan schreef : achteraf gaf mijn systeempje bijv wel gewoon mooi aan ''long'' rond 12.47.....
-
-
wel een beetje kltn, had zonet wel 50-60 dax punten kunnen pakken ( maar niet gedaan).
het kan ook anders gaan
-
-
het kan ook anders gaan
- gretsch
-
( ik ga het nog druk krijgen)
nee hoor, kleine moeite.
komt allemaal goed
pret schreef : @Gretsch, voor mij graag DAX.
Super ! Bedankt voor je moeite
- gretsch
-