Day Trading
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- bubbeltrader
-
met de sneeuw verwachtingen

nee. toch niet:
de S &P verwachtingen:
www.alphee.com/exe/srv_stock_dyn.exe?T4_...B1=Calculate+Dynamic
- bubbeltrader
-
- gretsch
-
ik denk dat de meeste gelukszoekers inmiddels de tent wel uitgejaagd zijn de afgelopen weken.
met heel kort werk valt er nog wel wat te verdienen idd.
met het MT en LT werk is het wel een erg lastig verhaal, voor je het in de gaten hebt zit je ik weet niet hoeveel punten scheef, en das niet fijn.
korte stop, korte TP, dan lukt het nog wel ( tenminste dat is mijn idee op dit moment).
Linkerbaan schreef : Nee hoor ben er nog gewoon
Weinig te melden omdat ik met de 2 minuten aan het scalpen ben met mijn trendzoekende en volgende indicators, icm trendkanalen en candles
Meerdere kleine beetjes maken ook een redelijk resultaat.....
Maar derhalve niks interessants om te posten
Behalve dat ik weet dat mijn 15 min indicator nog een rit naar de extreme waarde aan de onderkant tegoed heeft,
echter gisteren een valse doorbraak dagcandle van de steunlijn dus even geduld nog
- gretsch
-
- bubbeltrader
-

Weinig te melden omdat ik met de 2 minuten aan het scalpen ben met mijn trendzoekende en volgende indicators, icm trendkanalen en candles
Meerdere kleine beetjes maken ook een redelijk resultaat.....
Maar derhalve niks interessants om te posten
Behalve dat ik weet dat mijn 15 min indicator nog een rit naar de extreme waarde aan de onderkant tegoed heeft,
echter gisteren een valse doorbraak dagcandle van de steunlijn dus even geduld nog
bijna allemaal afgehaakt met traden?
is ook bijna niet meer te doen met al die belachelijke spikes die je om de oren vliegen, en koersbewegingen die vanuit TA oogpunt bezien nergens op slaan.
degene die nu nog overblijft zijn in mijn ogen de echte die hards.
- gretsch
-
misschien morgen wel weer.
- gretsch
-
ik geef morgen de tijden met de chart door (15min chart), kun je de boel misschien mooi combineren (als een soort van bevestiging).
jouw chart is van de aex, ik handel alleen de dax, maar ik zal hem voor morgen ook van de AEX maken.
tot morgen vroeg.
Zigo schreef : Misschien is dit een goede instap/uitstap indicator?
Bijlage niet gevonden
- gretsch
-
Bijlage niet gevonden
- Zigo
-
gretsch schreef : dit waren de voorspellingen van gisteren voor vandaag, klopt wel aardig, is een dax 15 min. chart gemaakt in Timing Solution met een cycle erin.
ik heb het al een keer eerder genoemd, er zijn ongeveer 4 tot 5 omkeer momenten in een dag, als je de tijden in de gaten houdt met een aan/verkoop indicator die een beetje betrouwbaar is heb je een leuke trading methode met niet al te hoge risco's.
zie plaatje, bedankt in iedergeval Gompie , Zigo en Bubbel voor jullie reacties.
Bijlage niet gevonden
- Zigo
-
- pret
-
pret schreef : Hi gretsch, van mij mag je dat plaatje wat vaker posten. Al is het alleen maar als indicator
- gretsch
-

- pret
-
mogelijke volgende draai is om plm half 9 ned tijd
- gretsch
-
ik heb het al een keer eerder genoemd, er zijn ongeveer 4 tot 5 omkeer momenten in een dag, als je de tijden in de gaten houdt met een aan/verkoop indicator die een beetje betrouwbaar is heb je een leuke trading methode met niet al te hoge risco's.
zie plaatje, bedankt in iedergeval Gompie , Zigo en Bubbel voor jullie reacties.
Bijlage niet gevonden
- gretsch
-