Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

15 mrt 2016 13:45 #15005 door Linkerbaan
ok goed om te weten wat jouw ervaring is......

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

• Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
15 mrt 2016 12:46 #15004 door gretsch
nou, dat vindt ik bij Timingsolution niet LB.
als ik de avond ervoor het plaatje gemaakt heb en zie dat de rode lijn voor de volgende dag naar beneden kringelt, dan concentreer ik mij op shorts voor de volgende dag.
zondag avond had ik plaatje gemaakt voor gisteren, de rode lijn stond naar boven gericht, dus heb ik gisteren long trade's gedaan.
simpel........ maar effectief voor mij.

Linkerbaan schreef : @gretsch, bij Bradley moet je de richting van de lijnen evenals toppen en bodems niet letterlijk nemen.
De draaipunten bij bradley grafiek geeft puur een draai aan en kan top of bodem zijn.
Dus bijvoorbeeld een bodem op Bradley is een draaimoment maar kan in werkelijkheid een top zijn,
evt bij timesolution ook?

• gretsch
  • gretsch's Profielfoto
15 mrt 2016 11:52 #15003 door Linkerbaan
@gretsch, bij Bradley moet je de richting van de lijnen evenals toppen en bodems niet letterlijk nemen.
De draaipunten bij bradley grafiek geeft puur een draai aan en kan top of bodem zijn.
Dus bijvoorbeeld een bodem op Bradley is een draaimoment maar kan in werkelijkheid een top zijn,
evt bij timesolution ook?

• Linkerbaan
15 mrt 2016 10:25 #15002 door pret
Ik neem weer een short iets onder de top van gister (op 10034 koers). Denk toch dat we gaan draaien maar verwacht nog wel dat we eerst vandaag wat hoger gaan. Maar de 10200-10400 zit ook in mijn achterhoofd.

Hmm… blijft lastig…

• pret
  • pret's Profielfoto
15 mrt 2016 09:43 #15001 door gretsch
ik kijk ook welke kant de lijn opgaat (naar beneden of naar boven), de richting dus.
trouwens de tijden zijn mijn broker tijd en de loopt een uur voor op de ned. tijd, maar dat is een detail, je moet het ook weer niet op de minuut nauwkeurig zien.

Linkerbaan schreef : en op het moment dat je daaraan gewend raakt, is alles ineens anders
Idem met timing solution of het volgen van goeroes.
Tenminste bij mij dan, op het moment dat ik besluit om ook eens blind mee te gaan, vanwege goede results uit het verleden, gaat het fout
-
-

pret schreef : Bijna altijd is de top of bodem ve dag rond 10 ( circa tussen 9:30 en 10:30) en dan de top of bodem ve dag rond 15:00-16:30. En is er altijd een draaimoment vanaf 20:00 's avonds zo'n beetje.

Zijn altijd richtijden waar ik naar kijk of er 's ochtends een top wordt gezet dan is het vaak 's middags dus een bodem (wel van die dag natuurlijk).

• gretsch
  • gretsch's Profielfoto
15 mrt 2016 09:34 #15000 door Linkerbaan
en op het moment dat je daaraan gewend raakt, is alles ineens anders
Idem met timing solution of het volgen van goeroes.
Tenminste bij mij dan, op het moment dat ik besluit om ook eens blind mee te gaan, vanwege goede results uit het verleden, gaat het fout
-
-

pret schreef : Bijna altijd is de top of bodem ve dag rond 10 ( circa tussen 9:30 en 10:30) en dan de top of bodem ve dag rond 15:00-16:30. En is er altijd een draaimoment vanaf 20:00 's avonds zo'n beetje.

Zijn altijd richtijden waar ik naar kijk of er 's ochtends een top wordt gezet dan is het vaak 's middags dus een bodem (wel van die dag natuurlijk).

• Linkerbaan
15 mrt 2016 09:22 #14999 door pret
Bijna altijd is de top of bodem ve dag rond 10 ( circa tussen 9:30 en 10:30) en dan de top of bodem ve dag rond 15:00-16:30. En is er altijd een draaimoment vanaf 20:00 's avonds zo'n beetje.

• pret
  • pret's Profielfoto
15 mrt 2016 08:39 #14998 door gretsch
ja LB, is timingSolution, en die geeft lagere koersen aan voor vandaag.

Linkerbaan schreef : let op: plaatjes van Gretsch, dax en aex iets andere tijdsspanne

aex zegt dus 09.43 uur tijdelijke bodem, hoogste waarde 15.34 uur.
Leuk om te volgen

is dit timesolutions software? (heb je misschien ergens al vermeld?)

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Linkerbaan

• gretsch
  • gretsch's Profielfoto
15 mrt 2016 08:35 #14997 door bubbeltrader
goede morgen,

dat klopt wel aardig met het plaatje van gisteren...

Bijlagen:

• bubbeltrader
  • bubbeltrader's Profielfoto
15 mrt 2016 08:09 #14996 door Linkerbaan
let op: plaatjes van Gretsch, dax en aex iets andere tijdsspanne

aex zegt dus 09.43 uur tijdelijke bodem, hoogste waarde 15.34 uur.
Leuk om te volgen

is dit timesolutions software? (heb je misschien ergens al vermeld?)

• Linkerbaan
14 mrt 2016 23:36 #14995 door gretsch
en de AEX:
en beurs(ze) morgen

Bijlage niet gevonden

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Alexander

• gretsch
  • gretsch's Profielfoto
14 mrt 2016 23:35 #14994 door gretsch
de dax voor morgen

Bijlage niet gevonden

• gretsch
  • gretsch's Profielfoto
14 mrt 2016 18:00 #14993 door Gompie
Heel wat vrouwen. Dat is best wel heel veel. :woohoo:

Alexander schreef : Gretsch, het zal hier wel een mannengedoe zijn maar ik ken toch heel wat vrouwen die aardig hun 'mannetje' staan bij het beurzen.

• Gompie
  • Gompie's Profielfoto
14 mrt 2016 17:07 #14992 door Alexander
Gretsch, het zal hier wel een mannengedoe zijn maar ik ken toch heel wat vrouwen die aardig hun 'mannetje' staan bij het beurzen.

• Alexander
  • Alexander's Profielfoto
14 mrt 2016 15:48 #14991 door gretsch
met dit programma krijg je naar mijn bescheiden mening een beter beeld van de prijsvorming op de beurs.
de rode lijn geeft aan wat je ongeveer kunt verwachten in de toekomst, dit klopt natuurlijk niet altijd maar vaak ook wel.
je zult het altijd moeten gebruiken in combinatie met je eigen indicatoren/price action/TA/patroon herkenninning of noem het allemaal maar op.
deze week plaats ik iedere avond de grafieken voor de volgende handelsdag, en daar kan een ieder de info uithalen die voor hem/haar ( haar? .... ik denk eerlijk gezegd niet dat er hier een haar is, maar goed)i van belang is.
de beurs is toch echt een mannen dingetje volgens mij....... of heb ik dat mis?

• gretsch
  • gretsch's Profielfoto
14 mrt 2016 14:38 #14990 door Linkerbaan
ben eens aan het kijken (het is idd niks voor mij om zoiets blind te volgen) maar het klopt aardig tot nu toe :)
-
-

Alexander schreef :

gretsch schreef : en de AEX voor maandag suc6 komende week, en bedenk goed:
de prijs heeft ALTIJD gelijk, niet een mooi plaatje vooraf, dat kan slechts een huplmiddel zijn.

Bijlage niet gevonden

Heel erg bedankt!

• Linkerbaan
Tijd voor maken pagina: 0.749 seconden