Day Trading

Dax 11990 ..12009 .. 12030
11965 .. 11906..11846
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- bubbeltrader
-
dinero schreef : de essentie is richting bepalen met de stoch en dan entry met overeenkomstige ma
exit 1 : stoch contra en exit 2 : ma contra
- Gompie
-
exit 1 : stoch contra en exit 2 : ma contra
dinero schreef : Hier een link naar mijn huidige methode, kan volgende maand al weer veranderd
zijn..deze is met futures , maar normaal doe ik het met de de dag aex...
invst.ly/3fp88
- dinero
-
Hier een link naar mijn huidige methode, kan volgende maand al weer veranderdGompie schreef :
OK. een mooie grafiek van6 maart. Range candles en Super Trend. Kan het eenvoudiger?
zijn..deze is met futures , maar normaal doe ik het met de de dag aex...
invst.ly/3fp88
- dinero
-
dinero schreef : Okee, met dank , begrijpen doe ik het niet , maar als ik denk dat ik het begrijp ,kom ik even terug....Geen idee. Misschien een tekstfile erbij ? Of mis ik iets.
- Gompie
-
- dinero
-
- Gompie
-
Gompie schreef : Helemaal mee eens Gretsch wat je hieronder schrijft. Ieder zal zijn eigen methode moeten vinden en uitwerken. Het is geen exacte wetenschap. Zelf ben ik een eenvoudige DAX trader die een 'scalp' methode heeft ontwikkeld en met behulp van Fibonacci steun en weerstanden wat punten binnen harkt. Mocht Dinero behoefte hebben om een grafiek te willen zien moet hij hier maar even een seintje te geven. Kun je zien hoe eenvoudig het kan dat scalpen.
- dinero
-
Gompie schreef : Helemaal mee eens Gretsch wat je hieronder schrijft. Ieder zal zijn eigen methode moeten vinden en uitwerken. Het is geen exacte wetenschap. Zelf ben ik een eenvoudige DAX trader die een 'scalp' methode heeft ontwikkeld en met behulp van Fibonacci steun en weerstanden wat punten binnen harkt. Mocht Dinero behoefte hebben om een grafiek te willen zien moet hij hier maar even een seintje te geven. Kun je zien hoe eenvoudig het kan dat scalpen.
- dinero
-
- Gompie
-
Ben zelf nogal onder de indruk van Jan Schotsman , www.jstas.com/ maar vrees dat ik niet zijn soort intelligentie bezit en als dr Martin Boot, tenminste ik vermoed dat hij dat is , vind ik hem evenzo onbegrijpelijk ....gretsch schreef : zo eenduidig is dat idd niet nee.
uiteindelijk komt het toch op de trader aan denk ik en niet zozeer op wat voor methode hij/zij gebruikt.
wat bij de èen goed werkt kan bij de ander totaal niet werken.
dus ik kan daar ook geen hapklaar antwoordt op geven ben ik bang.
dus als je iets hebt gedaan in het verleden wat voor jou goed werkte, probeer dat dan te herhalen, maak screenshots, maak aantekeningen etc. etc zodat je het later weer kunt opzoeken en eventueel weer kunt leren van de fouten die er ongetwijfeld ook in zitten.
tenminste zo doe ik het.
niets is perfect, niets werkt altijd en overal, er zijn altijd verassingen in trading en daar moet je mee leren omgaan.
(denk ik).
- dinero
-
uiteindelijk komt het toch op de trader aan denk ik en niet zozeer op wat voor methode hij/zij gebruikt.
wat bij de èen goed werkt kan bij de ander totaal niet werken.
dus ik kan daar ook geen hapklaar antwoordt op geven ben ik bang.
dus als je iets hebt gedaan in het verleden wat voor jou goed werkte, probeer dat dan te herhalen, maak screenshots, maak aantekeningen etc. etc zodat je het later weer kunt opzoeken en eventueel weer kunt leren van de fouten die er ongetwijfeld ook in zitten.
tenminste zo doe ik het.
niets is perfect, niets werkt altijd en overal, er zijn altijd verassingen in trading en daar moet je mee leren omgaan.
(denk ik).
dinero schreef : @Gretsch
Nou we het er toch over hebben , kun je me 1 boek of 1 methode noemen die volgens jou heel okee is en waar jij mee op winst hebt gestaan of nog steeds staat,met dank, zal wel niet zo eenduidig zijn vermoed ik , maar je weet nooit .
- gretsch
-
@Gretschgretsch schreef : wat je dan kunt doen is.....
doe wat wel goed lukt en dat uitdiepen en daar heel goed in worden.
( is maar een idee, wil mij verder niet opdringen o.i.d.)
Nou we het er toch over hebben , kun je me 1 boek of 1 methode noemen die volgens jou heel okee is en waar jij mee op winst hebt gestaan of nog steeds staat,met dank, zal wel niet zo eenduidig zijn vermoed ik , maar je weet nooit .
- dinero
-
Gaat me wel lukken op den duur en bij tijd van leven , evenzo goed dank voor de tip
gretsch schreef : wat je dan kunt doen is.....
- dinero
-
dinero schreef : Nou ja , gewone TA lijkt me een understatement , is een kunst en een kunde , zelf heb ik behoorlijk wat moeite ta-signalen niet te mixen met fundamentele berichten , m.a.w. dat lukt me vaak niet.
- gretsch
-
dinero schreef : Rutte geeft nu persconferentie internationale pers , zet zichzelf en de vvd behoorlijk op de kaart. Ook stom van GW dat ie de koran wil verbieden , dat tegen de grondwet in gaan ,zonder eerst de grondwet te willen veranderen ,gaat hem stemmen kosten , Rutte troeft hem af , zal je vanavond zien . Baudet , wel inhoud , is te kort bezig om veel zetels te krijgen .
- TDH
-