Day Trading
Gompie schreef : @ Dinero. Ga afsluiten.
@Gompie, reuze bedankt voor de suggestie range bars en de rest en een plezierige avond nog.
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- dinero
-
- Gompie
-
dinero schreef : Bij Lynx zie ik het even niet en inderdaad WHS heeft een MT4 platform en wat nog beter is een demo , ga ik aanvragen ben benieuwd
- Gompie
-
Bij Lynx zie ik het even niet en inderdaad WHS heeft een MT4 platform en wat nog beter is een demo , ga ik aanvragen ben benieuwdGompie schreef : Dit is Nano Trader van WHS. Mt4 werkt wel met Linux veronderstel ik. Je kunt in MT4 ook range bars implementeren.
Maar dat zul je zelf moeten uitdokteren.
- dinero
-
Maar dat zul je zelf moeten uitdokteren.
dinero schreef : Ja zie het weer , was even gaan slapen , op naar de range bars , vraagje aan Gompie, is dat een online platvorm of een thuis platform, werk namelijk met een
linux-os en verwacht niet dat een thuisplatform geschikt is voor linux en dank voor de additionele aex grafieken
- Gompie
-
- dinero
-
Ja zie het weer , was even gaan slapen , op naar de range bars , vraagje aan Gompie, is dat een online platvorm of een thuis platform, werk namelijk met eenGompie schreef : Wij kregen het niet in de schoot geworpen.
![]()
Dinero is er stil van. ( lol)
linux-os en verwacht niet dat een thuisplatform geschikt is voor linux en dank voor de additionele aex grafieken
- dinero
-

gretsch schreef : nou Gompie, Dinero heeft nu zoveel info van ons, als ie nu geen miljonair wordt dan weet ik het ook niet meer:cheer:
- Gompie
-
- gretsch
-
Gompie schreef : weer een grafiekje. 0.3 span AEX april 17 CFD
- Gompie
-
- Gompie
-
dinero schreef :
Vereist een ander platform dan investing.com , ninjatrader of mt4 waarschijnlijk.
Las ergens dat vola er ook uit gehaald zou zijn .
Krijg de indruk dat net zoals Grabber iedereen hier met fti´s handelt , dit is echter een maatje te groot voor me . Zelf met opties en laatste tijd meer met door velen verafschuwde boosters
- Gompie
-
ja , ligt meer voor de hand dan een entry inderdaad, kijk altijd stiekem of er geen actuele weerstand of steunlijnen overeenkomen met fibo-nivo , ben ik weer gerustgesteld.gretsch schreef : fibo gebruik ik voor de exit, (meestal) niet voor de entry.
- dinero
-
dinero schreef :
zo had ik het nog niet bekeken , realiteitstoetsing , maar wat als je al een entry gemaakt of gedaan hebt , zit je er wel even naast , gelijk maar exit dan lijkt me ook vervelend
- gretsch
-
zou niet durven , maar de uitdrukking slaat wel aan ...kan je een zaak mee opzetten ...Fred schreef :
Wie zit er aan mijn setjes?!
- dinero
-
gretsch schreef : met fibo is het zo:
als de prijs de fibo lijnen respecteerd: dan heb je de fibo ook goed staan, is dat niet het geval dan staan de fibo lijnen dus niet goed.
simpel.
(tenminste hier ga ik altijd van uit).
zo had ik het nog niet bekeken , realiteitstoetsing , maar wat als je al een entry gemaakt of gedaan hebt , zit je er wel even naast , gelijk maar exit dan lijkt me ook vervelend
- dinero
-