Day Trading
Gompie schreef : Moi. Politieke beschouwingen al aan de gang. We moeten eerst nog kiezen.
![]()
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Fred
-
Linkerbaan schreef : nee die wil goed werk, goede zorg en goed onderwijs en meer EU,
de rest boeit m niet
rutte lacht alles weg
asscher lult overal omheen maar doet niets
DENK is de lange arm van Erdogan
en Roemer vind alles zomogelijk nog oneerlijker
- Fred
-

- Gompie
-
de rest boeit m niet
rutte lacht alles weg
asscher lult overal omheen maar doet niets
DENK is de lange arm van Erdogan
en Roemer vind alles zomogelijk nog oneerlijker
Fred schreef : Nee, daar is Alexje Pech toch het niet mee eens.
Linkerbaan schreef : nee want die wil altijd ''eerlijk delen''
dus iedereen een ritje in de raket
- Fred
-
dus iedereen een ritje in de raket
Fred schreef : Jesse klavertje 4 is het daar vast niet mee eens!
Linkerbaan schreef : zolang het voor grote meerderheid dan ultra cool is om 2 toeristen een rondje om de maan te laten vliegen in een raket, 1000.000.00000.0000 liter fossiele brandstof te verstoken (met de nodige CO2 uitstoot) voor de lol, dan blijf ik gewoon lekker zonder enig schuldgevoel mijn grasmaaiertje op benzine gebruiken
- Fred
-

Linkerbaan schreef : zolang het voor grote meerderheid dan ultra cool is om 2 toeristen een rondje om de maan te laten vliegen in een raket, 1000.000.00000.0000 liter fossiele brandstof te verstoken (met de nodige CO2 uitstoot) voor de lol, dan blijf ik gewoon lekker zonder enig schuldgevoel mijn grasmaaiertje op benzine gebruiken
- Fred
-
Fred schreef : Foei toch, dat is niet goed voor het milieu! Woon jij niet in een lage emissie zone?
Linkerbaan schreef : ik gebruik gewoon een benzine grasmaaier, die stofzuigt alles op
![]()
- Fred
-

Fred schreef : Iedereen druk met harken
?

- Fred
-

Gompie schreef : IMHO heb je te veel indicatoren. In een lastige index, Zou, als ik AEX ging traden, eerst zorgen dat ik een overzichtelijke AEX grafiek kreeg. Dit time_filter is niet overzichtelijk. Nu was het gisteren wel lastig traden. Ben al bezig geweest om een grafiek te maken die overzichtelijk is. Lastig. Kijk in de loop van de dag nog eens wat ik fout doe.
- Fred
-
- Fred
-
dinero schreef : Meestal na een serie onvermijdelijke verlies-trades , psychologisch wordt het onmogelijk het systeem verder te volgen zonder te veranderen of een ander systeem uit te proberen .
- Gompie
-
Meestal na een serie onvermijdelijke verlies-trades , psychologisch wordt het onmogelijk het systeem verder te volgen zonder te veranderen of een ander systeem uit te proberen .Gompie schreef : Waarom kan dat volgende maand weer anders zijn? Ben voorlopig off. Lees het later wel.
- dinero
-