Day Trading

dinero schreef :
Denk er over na, Gretsch, gaat me vaak te wild op de een of andere manier ,waarmee als het geen fti s zijn handel jij dan als ik vragen mag ? Herinner me plotseling dat Fred in opties doet : Setje van Fredje
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Fred
-
als de prijs de fibo lijnen respecteerd: dan heb je de fibo ook goed staan, is dat niet het geval dan staan de fibo lijnen dus niet goed.
simpel.
(tenminste hier ga ik altijd van uit).
- gretsch
-
Belangrijk lijkt me dat je geld in geval van faillissement of would be faillissement gedekt is zoals bij ING-bank , bij Degiro heb ik het idee van niet , weet het haast wel zekergretsch schreef : ik zit bij twee verschillende brokers, allebei met cfd's ( de ene account is groter dan bij de ander)
maakt niet zoveel uit tegenwoordig waar je bij zit, de meesten zijn wel goed heb ik het idee, en ze hebben allemaal hun truukjes, maar daar leer je wel mee omgaan.
grafiek eur/usd 30min met steun/weerstand/fibo en pijltje up/down.
Bijlage niet gevonden
Fibo fascineert me , vraag me alleen af hoe je tot maar 1 interpretatie ,de juiste dus , kan komen omdat je verschillende waarden als uitgangspunt kan nemen , voel ik me daar best onzeker bij.
- dinero
-
maakt niet zoveel uit tegenwoordig waar je bij zit, de meesten zijn wel goed heb ik het idee, en ze hebben allemaal hun truukjes, maar daar leer je wel mee omgaan.
grafiek eur/usd 30min met steun/weerstand/fibo en pijltje up/down.
Bijlage niet gevonden
- gretsch
-
gretsch schreef : @ Dinero,
Gompie zit bij WHS als ik mij goed herinner.
ff googelen dan weet je wat WHS is.
Gretsch ,cfd lijkt een mooie tussenweg, tussen fti en optie, booster anderzijds bedoel ik .
behalve het overnight gaan kan je lelijk opbreken .
Heb nog een account bij IG , maar nooit gevuld. Verder een
een account bij Alex en Lynx, allebei opgeblazen. Dan weet je het wel . Tegenwoordig erg voorzichtig. Nu alleen nog Degiro en ING.
En jij ?
- dinero
-
in de rit naar boven heb ik sell bijgekocht vandaar....
- gretsch
-
Gompie zit bij WHS als ik mij goed herinner.
ff googelen dan weet je wat WHS is.
- gretsch
-
dinero schreef :
Denk er over na, Gretsch, gaat me vaak te wild op de een of andere manier ,waarmee als het geen fti s zijn handel jij dan als ik vragen mag ? Herinner me plotseling dat Fred in opties doet : Setje van Fredje
ik handel met cfd's (Gompie ook trouwens).
- gretsch
-
gretsch schreef : @ Dinero, waarom dan geen valuta handelen?
kun je als je wilt met weinig geld doen.
het maakt geen bal uit wat iemand handeld, als hij/zij het maar goed doet, voor mijn part zijn het roebels.
klopt idd iedereen doet hier bijna Fti's (ik niet, maar ben een uitzondering).

- dinero
-
kun je als je wilt met weinig geld doen.
het maakt geen bal uit wat iemand handeld, als hij/zij het maar goed doet, voor mijn part zijn het roebels.
klopt idd iedereen doet hier bijna Fti's (ik niet, maar ben een uitzondering).
- gretsch
-
kut patronen ook

Gompie schreef : @ Dinero. Natuurlijk is de supertrend niet de graal . Is wel een ingewikkelde indicator waarin vele MA's zijn verwerkt.
Vereist een ander platform dan investing.com , ninjatrader of mt4 waarschijnlijk.
Las ergens dat vola er ook uit gehaald zou zijn .
Krijg de indruk dat net zoals Grabber iedereen hier met fti´s handelt , dit is echter een maatje te groot voor me . Zelf met opties en laatste tijd meer met door velen verafschuwde boosters
- dinero
-
- Gompie
-
dinero schreef : Gompie , met veel l dank voor de moeite , als ik het goed begrijp conversie koersen AEX 13 en 14 maart via Range Candles en Supertrend op een tijdsframe van 5 minuten . Ziet er inderdaad minder warrig ,een stuk eenvoudiger uit. De dubbele top zie ik even niet op de aex , oh ja wel op de aex futs. Wat ik er uit haal is dat ik te ingewikkeld bezig ben, was , zonder bollinger , stoch , of wellicht zonder zelfs ma valt er ook te handelen op de AEX door het trekken van een trendlijn en eventueel zoals even niet aangegeven maar vast wel zo bedoeld een lijn over de dubbele top heen beginnend op 15.11u
Simple does it, blijkbaar . Bedankt voor de les, wordt vervolgd hoop ik . sta in elk geval , hoewel redelijk stijfkoppig hoor , open voor suggesties .
- Gompie
-
Simple does it, blijkbaar . Bedankt voor de les, wordt vervolgd hoop ik . sta in elk geval , hoewel redelijk stijfkoppig hoor , open voor suggesties .
Gompie schreef :
@ Dinero. Was lastig gisteren. heb bovenstaande grafiek gemaakt.
- dinero
-