Day Trading
Hou het nog even in beraad na aanvankelijk enthousiasme . Intussen short en verwacht fundamenteel een redelijke afstort na 1900u maar ik verwacht wel ´s meer wat niet uitkomt.
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- dinero
-
( ik vertrouw het niet erg)
heb behoorlijk ruig verdiend aan de shorts deze week en dat wil ik niet verprutsen.
vanavond cijfers..... dus dan weet je het maar nooit.
- gretsch
-
tja ik weet het ook niet, weet wel dat het een continu proces is van zoveel mogelijk traders uitstoppen.
( en dat is voor hun niet zo moeilijk want ze zetten de koers waar ze hem hebben willen)
voor de rest.....
volg je plan, meer kun je niet doen (maar dat hoef ik jou niet te vertellen).
TDH schreef : Met deze vola en de vele uitgerookte beren denk ik dat er binnen nu en paar dagen een lagere koers op de borden staat…zomaar…opeens.
Maar let op: kan ook eerst nog een flinke upspike worden gezet waar de ballen van de meest hardnekkige (lees eigenwijze..) beren nog even worden gewogen.
Mooi spel hè..
- gretsch
-
Maar let op: kan ook eerst nog een flinke upspike worden gezet waar de ballen van de meest hardnekkige (lees eigenwijze..) beren nog even worden gewogen.
Mooi spel hè..
gretsch schreef : en hoe interpreteer jij dat dan TDH?
- TDH
-
TDH schreef : Lees ook nog wel mee maar vooral druk met traden en andere zaken...
Overigens is het rustig worden op zo'n forum ook weer te interpreteren...
Ben weer verder!
- gretsch
-
Overigens is het rustig worden op zo'n forum ook weer te interpreteren...
Ben weer verder!
- TDH
-
valt met eur/usd wel mee vindt ik, maar goed daar moet je ook zin in hebben om die te traden, dat snap ik heel goed.
- gretsch
-
gretsch schreef : Nou Gompie, het lijkt erop dat wij de laatsten der mohaikanen zijn hier.
als jij straks het licht even uit doet......
- Fred
-
En inderdaad..... mooi weer.
We zien t vanavond/morgenochtend wel
gretsch schreef : Nou Gompie, het lijkt erop dat wij de laatsten der mohaikanen zijn hier.
- Gompie
-
- gretsch
-
- Gompie
-
en er nog een buy limit onder geplaatst op 1.05710 ( voor het geval de koers nog wat verder wegzakt).
Bijlage niet gevonden
- gretsch
-
gretsch schreef : Heb zojuist de shorts eur/usd gesloten met een hele mooie winst weer. (ongev. 20%).
Ga nu op zoek naar een long entry, misschien vanavond laat of morgenvroeg, moet ik nog even bekijken
de reden van eruitstappen is:
koers heeft de 50% fibo gehaald, en de kans is vrij groot dat het morgenvroeg weer gaat draaien dus vandaar.
nogmaals, het maakt helemaal niets uit wat je trade, als het nu de aex,dax, of valuta is, daar gaat het eigenlijk niet om, maar dat is mijn persoonlijke mening.
gefeliciteerd Gretsch 20% is natuurlijk een reuze goede score voor 1 dag.Zie dat ik ook Nanotrader nodig heb wil ik Range Bars uitproberen, zal wel aan de windows moeten denk ik. Merk wel dat ik aarzel, XP was uiteindelijk okee, met de rest van windows veel moeite mee En in principe mee eens , waarin en waarmee je handelt is ondergeschikt aan het winstpercentage
- dinero
-
Ga nu op zoek naar een long entry, misschien vanavond laat of morgenvroeg, moet ik nog even bekijken
de reden van eruitstappen is:
koers heeft de 50% fibo gehaald, en de kans is vrij groot dat het morgenvroeg weer gaat draaien dus vandaar.
nogmaals, het maakt helemaal niets uit wat je trade, als het nu de aex,dax, of valuta is, daar gaat het eigenlijk niet om, maar dat is mijn persoonlijke mening.
- gretsch
-
gretsch schreef : nou Gompie, Dinero heeft nu zoveel info van ons, als ie nu geen miljonair wordt dan weet ik het ook niet meer:cheer:
Dat is wat ontbreekt , op zoek naar ezeltje strek je , tafeltje dek je , fascinerend sprookje.
- dinero
-