Day Trading
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- gretsch
-
- Gompie
-
en plaatsdinero schreef : Gompie , je hebt helemaal gelijk ,alles op zijn tijd
- dinero
-
bubbeltrader schreef : 11990 / 11966 (Sorrie ...... puntje ernaast
)
- Gompie
-

bubbeltrader schreef : Pom pom pom..
Dax 11990 .. 12009 .. 12030
11965 .. 11906..11846
- bubbeltrader
-
Gompie , je hebt helemaal gelijk ,alles op zijn tijdGompie schreef : Kom op Dinero. Even politiek lol trappen is leuk, maar dit is een trading talk site.
- dinero
-
Gompie schreef : yep LB. daaromtrent, maar echt duidelijk vind ik het niet. rond 11970 een stevige steun, maar dat lijkt me wel duidelijk. zelfde gedoe als gisteren.
- Gompie
-
- Gompie
-
dinero schreef : Ik moet toegeven Rutte is wel een rasoptimist, je ziet echter dat als er van die diplomatieke sancties komen en een klacht bij het strafhof Den Haag wordt neergelegd , hij zegt in de verkeerde film te zitten. Een uitspraak die m.i. een verstarde norm laat zien waardoor hij iemand als Erdogan ,een 2e hands autoverkoper en straatvechter, niet kan volgen.
Dit in tegenstelling tot Aboutaleb die het woord , -schieten - zachtjes uitspreekt als mogelijkheid om met de realiteitseisen, wie is hier de baas, mee te buigen.
De hele ellende had m.i. voorkomen kunnen worden door de zaak met dubbele paspoorten op te lossen . Of naar Turkistan of een verblijfsvergunning aanvragen of een Nederlander worden.
Zoals jullie zien de beste stuurlui staan nog steeds aan de wal

- dinero
-
Linkerbaan schreef : Gompie, welk KD heb jij voor de dax?
11953 zone?
- Gompie
-
Ik moet toegeven Rutte is wel een rasoptimist, je ziet echter dat als er van die diplomatieke sancties komen en een klacht bij het strafhof Den Haag wordt neergelegd , hij zegt in de verkeerde film te zitten. Een uitspraak die m.i. een verstarde norm laat zien waardoor hij iemand als Erdogan ,een 2e hands autoverkoper en straatvechter, niet kan volgen.Fred schreef : De partij voor de dieren schiet ook niets op, dus dan toch maar Wilders stemmen. Lekker de EU uit ondanks alle dreigementen dat NL dan instort (komt me bekend voor met Brexit en referendum, Italië en Oekraïne) en AEX omhoog. Tenminste eindelijk weer eens leuk cabaret op tv zoals gisteren.
Dit in tegenstelling tot Aboutaleb die het woord , -schieten - zachtjes uitspreekt als mogelijkheid om met de realiteitseisen, wie is hier de baas, mee te buigen.
De hele ellende had m.i. voorkomen kunnen worden door de zaak met dubbele paspoorten op te lossen . Of naar Turkistan of een verblijfsvergunning aanvragen of een Nederlander worden.
- dinero
-
gaat helemaal goed en voorlopig mooi volgens de planning.
Bijlage niet gevonden
- gretsch
-
- dinero
-
11953 zone?