Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

27 nov 2014 14:35 #6117 door Linkerbaan
Zou kunnen, C49, ik kan het niet controleren.
EGO tripperij bij teveel macht, sta er niet van te kijken.
Maar als je iets slechts over iemand wil schrijven, lukt dat altijd wel.

We kunnen ook eens kijken naar de ontwikkeling van verdeling van rijkdom in de USA en hoe dat komt.
Of de schijn democratie in EU.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

• Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
27 nov 2014 13:16 #6116 door C49
Hier nog wat Reuters leesvoer over het Comrade kapitalisme van Putin
Dit wordt nog uitgebreid naar andere sectoren.
www.reuters.com/investigates/special-rep...subsidising-a-palace

• C49
  • C49's Profielfoto
27 nov 2014 11:10 #6115 door ArnoB

Linkerbaan schreef : even wat anders:
hebben jullie ook zo'n rare spike in goud daggrafiek???
zie plaat

Er zijn er meer ;-)
www.goldcore.com/goldcore_blog/Gold_Pric...z_on_Computer_Glitch

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
27 nov 2014 11:06 #6114 door Linkerbaan
even wat anders:
hebben jullie ook zo'n rare spike in goud daggrafiek???

zie plaat
Bijlagen:

• Linkerbaan
27 nov 2014 10:55 #6113 door C49
Ja is wel de verwachting. Tot nu toe was het altijd Saudie Arabie wat de productie verlaagde en de rest deed eigenlijk weinig , misschien zullen ze het nu aan die andere overlaten die normaliter niets deden , en waarscgijnlijk nu ook weer miets zullen doen.
Echter wel goed voor Europa en misschien een long USDCAD overwegwn , echter vandaag Thanksgiving morgen vrijdag einde week en maand , dus misschien beter afwachten tot maandag.

ArnoB schreef :

C49 schreef : Will we see Crude 70 $ voor de Opec beslissing vanmiddag ?

Merk dat de algemene verwachting is dat de OPEC nauwelijks zal besluiten om de productie te verlagen, maar sommige landen ondervinden stevige tegenslag van deze lage olieprijs.

• C49
  • C49's Profielfoto
27 nov 2014 10:53 - 27 nov 2014 10:57 #6112 door Linkerbaan

C49 schreef : @ Linkerbaan
Ik denk toch dat je een en nader door elkaar haalt.
1 Oekraine zoekt toenadering tot het Westen , dit is hun keus en een fundamenteel recht van de mens.
2 Na deze toenadering ( wetten waar reeds in behandeling ) Janukovich wordt naar Moskou ontboden.
3 In Moskou tekent Janukovich een gascontract voor levering gas aan Oekraine en zal verder gaan met Rusland en NIET met Europa
4 Dit is een schok voor de Oekrainers en de Maidan rellen breken uit. Na enkele maanden vlucht Janukovich naar Moskou
5. Rusland ziet dat Oekraine in chaos verkeert en annexeert de Krim.
6.Pro Russische groepen in oekraine zien dit gebeuren en denken dat wiilen we ook en grijpen de macht en bedelen om hulp van Putin ( schattingen zijn dat het in eerste instantie om ongeveer 200 rebellen ging)
7 Een fataal vliegtuigongeluk wat de verhoudingen Ost - West nu echt op scherp zet.

Beste C49, ik ken die opsomming en ik denk dat je puntsgewijs goed neerzet zoals het door de media bril op ons af is gekomen
Ík denk echter dat dit ''oude en achterhaalde denkwijze is'' en dat je nu juist het punt wat ik wil maken niet ziet.
Bovendien, het verhaal achter de schermen, wat er ongetwijfeld is, kennen we denk ik ook niet in alle ins en outs.
Ik weet niet of die 100.000 stenengooiers toen tijdens de rellen representatief waren voor de gemiddelde mening van het hele miljoenenvolk van oekraine. Maar die waren vooral in beeld.

Je kunt toch niet ontkennen dat er nu alleen verliezers en doden zijn? Dus hoe dan ook, dom bezig en dat zeg ik vooral omdat ik sterk het gevoel heb dat dit niet nodig was geweest, ook al is het misschien gecompliceerd.
Simpel gezegd zou ik als NL of EU vertegenwoordiger eerst eens een paar wodka's met putin gaan drinken ipv over futuliteiten beginnen. Ik heb wat Russische vrienden en ken hun mentaliteit wel een beetje. (daarmee zeg ik niet dat ik Putin ken O:) )
Laatst bewerkt: 27 nov 2014 10:57 door Linkerbaan.

• Linkerbaan
27 nov 2014 10:45 #6111 door ArnoB

C49 schreef : Will we see Crude 70 $ voor de Opec beslissing vanmiddag ?

Merk dat de algemene verwachting is dat de OPEC nauwelijks zal besluiten om de productie te verlagen, maar sommige landen ondervinden stevige tegenslag van deze lage olieprijs.

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
27 nov 2014 10:41 #6110 door C49
Will we see Crude 70 $ voor de Opec beslissing vanmiddag ?

• C49
  • C49's Profielfoto
27 nov 2014 10:02 #6109 door C49
@ Linkerbaan
Ik denk toch dat je een en nader door elkaar haalt.
1 Oekraine zoekt toenadering tot het Westen , dit is hun keus en een fundamenteel recht van de mens.
2 Na deze toenadering ( wetten waar reeds in behandeling ) Janukovich wordt naar Moskou ontboden.
3 In Moskou tekent Janukovich een gascontract voor levering gas aan Oekraine en zal verder gaan met Rusland en NIET met Europa
4 Dit is een schok voor de Oekrainers en de Maidan rellen breken uit. Na enkele maanden vlucht Janukovich naar Moskou
5. Rusland ziet dat Oekraine in chaos verkeert en annexeert de Krim.
6.Pro Russische groepen in oekraine zien dit gebeuren en denken dat wiilen we ook en grijpen de macht en bedelen om hulp van Putin ( schattingen zijn dat het in eerste instantie om ongeveer 200 rebellen ging)
7 Een fataal vliegtuigongeluk wat de verhoudingen Ost - West nu echt op scherp zet.

• C49
  • C49's Profielfoto
27 nov 2014 09:52 #6108 door Linkerbaan
Als je van bovenaf inzoomt zijn mensen hier aan het ruziën, beide partijen brengen zichzelf schade toe en kost mensenlevens, terwijl volgens mij hier juist enorme mogelijkheden liggen.
Zo dom zijn we nu eenmaal op deze planeet.

• Linkerbaan
27 nov 2014 09:51 - 27 nov 2014 09:51 #6107 door ArnoB

C49 schreef : Kan PDF file niet toevoegen is te groot , sorry

Gebruik anders bijvoorbeeld http://ge.tt/ en plaats dan de link hier.
Laatst bewerkt: 27 nov 2014 09:51 door ArnoB.

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
27 nov 2014 09:49 #6106 door Linkerbaan
nogmaals; nog meer mogelijkheden door voor beiden te kiezen.
Bovendien, Janukovic moet hebben geweten dat ie kwaad bloed zette bij rusland.
Eu niet enthousiast?? Hoefde EU toch niet te doen? Maar ik denk een vergroting machtsblok juist in achtertuin Putin, hadden ze tientallen miljarden voor over, Jammer dat er zo gedacht wordt.

C49 schreef : De Oekrainse mensen zagen meer mogelijkheden in samenwerking met het Westen dan met Rusland , waar ze al jaren mee samenwerkten , niemand heeft hun gedwongen om voor Europa te kiezen . ( ik denk zelfs dat Europa helemaal niet zo enthousiast was met de Oekrainse toenadering)

Linkerbaan schreef :

C49 schreef : Oekraine heeft onder Janukovich al besloten om voor Europa te kiezen . Echter dit was niet naar de zin van het Kremlin. Vandaar de huidige situatie.
Dit weekend Swiss referendum on goldreserves.
Mogelijk effect op de FX.

Linkerbaan schreef : Mogguh

jammer dat we EU en Rusland zo tegenover elkaar staan. Rusland heeft enorme potentie, ook als handelspartner.
Dat landjepik Oekraine (waar EU ook aan mee doet) heeft helemaal geen zin. Waarom zou Oekraine ook moeten kiezen?
Ze liggen mooi tussen EU en Rusland in, dus enorme kansen en die hebben ze keihard nodig.
Waarom laten we Rusland niet in hun waarde, waarom laten we ze niet hun eigen ontwikkeling doormaken op hun tempo, ze komen van een hele andere cultuur en geschiedenis dan wij. Gaan we een beetje over homo rechten vingertje wijzen, pfffff.
We willen zo graag onze levenswijze en onze zogenaamde democratie opleggen aan andere landen waar dat nog helemaal niet het beste systeem is, tenminste is mijn nederige opinie.
En als je dat dan wil bereiken, doe je dat beter op basis van wederzijds respect en begrip voor elkaars standpunten, dan veranderd er daar vanzelf genoeg. Nu alleen verliezers terwijl er zoveel te winnen is.

Dat hele gedoe van hunnie tegen ons, is zo passe en contraproductief

Voor zover dat allemaal eerlijk ging met die Janukovic, en nogmaals: waarom kiezen?

• Linkerbaan
27 nov 2014 09:45 #6105 door C49
De Oekrainse mensen zagen meer mogelijkheden in samenwerking met het Westen dan met Rusland , waar ze al jaren mee samenwerkten , niemand heeft hun gedwongen om voor Europa te kiezen . ( ik denk zelfs dat Europa helemaal niet zo enthousiast was met de Oekrainse toenadering)

Linkerbaan schreef :

C49 schreef : Oekraine heeft onder Janukovich al besloten om voor Europa te kiezen . Echter dit was niet naar de zin van het Kremlin. Vandaar de huidige situatie.

jammer dat we EU en Rusland zo tegenover elkaar staan. Rusland heeft enorme potentie, ook als handelspartner.
Dat landjepik Oekraine (waar EU ook aan mee doet) heeft helemaal geen zin. Waarom zou Oekraine ook moeten kiezen?
Ze liggen mooi tussen EU en Rusland in, dus enorme kansen en die hebben ze keihard nodig.
Waarom laten we Rusland niet in hun waarde, waarom laten we ze niet hun eigen ontwikkeling doormaken op hun tempo, ze komen van een hele andere cultuur en geschiedenis dan wij. Gaan we een beetje over homo rechten vingertje wijzen, pfffff.
We willen zo graag onze levenswijze en onze zogenaamde democratie opleggen aan andere landen waar dat nog helemaal niet het beste systeem is, tenminste is mijn nederige opinie.
En als je dat dan wil bereiken, doe je dat beter op basis van wederzijds respect en begrip voor elkaars standpunten, dan veranderd er daar vanzelf genoeg. Nu alleen verliezers terwijl er zoveel te winnen is.

Voor zover dat allemaal eerlijk ging met die Janukovic, en nogmaals: waarom kiezen?

• C49
  • C49's Profielfoto
27 nov 2014 09:40 #6104 door Linkerbaan

• Linkerbaan
27 nov 2014 09:37 #6103 door C49
Kan PDF file niet toevoegen is te groot , sorry

• C49
  • C49's Profielfoto
27 nov 2014 09:35 - 27 nov 2014 09:36 #6102 door C49
Oekraine heeft onder Janukovich al besloten om voor Europa te kiezen . Echter dit was niet naar de zin van het Kremlin. Vandaar de huidige situatie.

Laatst bewerkt: 27 nov 2014 09:36 door C49.

• C49
  • C49's Profielfoto
Tijd voor maken pagina: 0.695 seconden