Day Trading
Inderdaad democratie is niet altijd even eenvoudig , maar toch nog altijd beter als zo'n Russische innercircle die alle rijkdommen van het land naar zich toetrekt.en absoluut geen tegenwerking willen ( anders fatale gevolgen )
Het Russische volk is degene die betaalt , maar ja dat zijn ze eigenlijk al heel hun leven gewend
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- C49
-
Stond in de krant van gisteren, dus daar moet toch wel voor een prikkie aan te komen zijn?Linkerbaan schreef :
India schreef : Nieuw onderzoek ontmaskert TA als hocus pocus. TA als kunst kan wel wat opleveren.
www.volkskrant.nl/economie/koershistorie...r-toekomst~a3799043/
Mogguh India,
zou je het hele stuk willen cpy/pasten aub? Hoef ik niet te registreren
- India
-

Ik ben er niet van overtuigd dat democratie beste vorm is, laat staan in dat land.
Ik denk zelf dat we in de toekomst in NL de zure vruchten gaan plukken van democratie, proces is al in gang
C49 schreef : De Russische overheid mist hierdoor zo'n 70 miljard Dollar en de Europese sancties kosten de economie zo'n 30 miljard.
Dit kan net als de vorige keer de economie dusdanig gaan schaden dat P afgezet wordt.
Hopelijk door een meer den\mocratishe leider , maar ik denk dat het ijdele hoop is.
De russische roebel op een dieptepunt tov Euro en Dollar , maar mijn dollar cad long gaat goed.
Linkerbaan schreef :
C49 schreef : een andere manier van Putin om Europa te destabiliseren of in ieder geval politiek te beinvloeden ??
www.ibtimes.co.uk/marine-le-pens-front-n...ssian-lender-1476295
Ik denk dat Putin op zijn beurt nu stevig baalt van de olieprijs
Dit kan net als de vorige keer de economie dusdanig gaan schaden dat P afgezet wordt.
Hopelijk door een meer den\mocratishe leider , maar ik denk dat het ijdele hoop is.
De russische roebel op een dieptepunt tov Euro en Dollar , maar mijn dollar cad long gaat goed.
Linkerbaan schreef :
C49 schreef : een andere manier van Putin om Europa te destabiliseren of in ieder geval politiek te beinvloeden ??
- C49
-
Er zijn andere landen die er harder onder lijden, dan Rusland.Linkerbaan schreef :
- ArnoB
-
- C49
-
ArnoB schreef : Goedemorgen, de AEX daggrafiek begint nu duidelijke top signalen (TA
te vertonen. Dit zijn ondermeer Doji's en spinning tops.
De 430 zie ik nog steeds wel als een mogelijkheid en zal na mijn inzien de bovenkant zijn.
zou kunnen vanwege toppenlijn
maar als ik op basis TA lekker lijnen zit te trekken en toekomstvoorspellingen doe, dan komen die bijna nooit uit.
Dat zal zeker aan mij liggen, dus kies ik voor reageren op wat er gebeurt met een aantal * kuch * TA indicators

De 430 zie ik nog steeds wel als een mogelijkheid en zal na mijn inzien de uiterste bovenkant zijn.
- ArnoB
-
India schreef : Nieuw onderzoek ontmaskert TA als hocus pocus. TA als kunst kan wel wat opleveren.
Mogguh India,
zou je het hele stuk willen cpy/pasten aub? Hoef ik niet te registreren

- India
-
India schreef : Is hier ook een expert die weet hoe het staat met het naleven van de mensenrechten in Rusland?
ja, op hetzelfde niveau tot zelfs veel beter dan heel veel andere landen waar we het om een of andere reden liever niet over hebben.
En als we daar wat aan willen doen, dan door betere relatie ipv deze sanctie oorlog. Geef het tijd, is al veel veranderd daar. Betere en meer samenwerking heeft tot gevolg dat men de beste dingen van onze maatschappij vanzelf gaan invoeren.
Wie durft een beginnetje te maken met Noord Korea?

- India
-
- India
-
ArnoB schreef :
Het antwoord onverwachts wordt dat de olieprijs niet meer in dollars wordt gehanteerdC49 schreef : Ja is wel de verwachting. Tot nu toe was het altijd Saudie Arabie wat de productie verlaagde en de rest deed eigenlijk weinig , misschien zullen ze het nu aan die andere overlaten die normaliter niets deden , en waarscgijnlijk nu ook weer miets zullen doen.
Echter wel goed voor Europa en misschien een long USDCAD overwegwn , echter vandaag Thanksgiving morgen vrijdag einde week en maand , dus misschien beter afwachten tot maandag.
ArnoB schreef :
Merk dat de algemene verwachting is dat de OPEC nauwelijks zal besluiten om de productie te verlagen, maar sommige landen ondervinden stevige tegenslag van deze lage olieprijs.C49 schreef : Will we see Crude 70 $ voor de Opec beslissing vanmiddag ?
- ArnoB
-
Het antwoord onverwachts wordt dat de olieprijs niet meer in dollars wordt gehanteerdC49 schreef : Ja is wel de verwachting. Tot nu toe was het altijd Saudie Arabie wat de productie verlaagde en de rest deed eigenlijk weinig , misschien zullen ze het nu aan die andere overlaten die normaliter niets deden , en waarscgijnlijk nu ook weer miets zullen doen.
Echter wel goed voor Europa en misschien een long USDCAD overwegwn , echter vandaag Thanksgiving morgen vrijdag einde week en maand , dus misschien beter afwachten tot maandag.
ArnoB schreef :
Merk dat de algemene verwachting is dat de OPEC nauwelijks zal besluiten om de productie te verlagen, maar sommige landen ondervinden stevige tegenslag van deze lage olieprijs.C49 schreef : Will we see Crude 70 $ voor de Opec beslissing vanmiddag ?

- ArnoB
-