Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

05 dec 2014 09:04 #6197 door ArnoB

kleine schreef : Zeg Arno, wat weet jij eigenlijk over het Hindenburg omen.....

en.wikipedia.org/wiki/Hindenburg_Omen
www.technicalindicatorindex.com/subscrib...%202014%20McHugh.doc

McHugh hanteert extra indicatoren waaraan deze moet voldoen om hem "geldig" te maken, het signaal op zich geeft te vaak valse signalen.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
05 dec 2014 08:57 #6196 door ArnoB
Goedemorgen,

Mijn verwachting is dat de DAX vandaag weerstand zal ondervinden bij 9955

JFI McHugh nieuwsbrief van vandaag:

The stock market generated a third Hindenburg Omen observation Thursday, December 4th, and is now on an official Hindenburg Omen. That is three H.O. observations out of the past four trading days. This tells us the stock market is at higher than normal risk of a stock market crash or major decline sometime over the next four months. The last time we got an official Hindenburg Omen was September 19th, 2014 and it was followed by a 1,300 point decline in the Industrials through October 15th, 2014.

The stock market appears to be getting serious about finishing the rise from October 15th, 2014. The small Jaws of Death patterns from mid 2014 look complete or very close to completion.

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
05 dec 2014 08:52 #6195 door Bakstenen

India schreef : Dat die bakstenen scheef liggen, is dat symbolisch bedoeld?

Nee het is je zinkt als een baksteen
De volgende gebruiker (s) zei dank u: India

• Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
05 dec 2014 08:46 #6194 door GreedAndFear.eu

Bakstenen schreef : Greed,
het maakt mij niets uit wat en hoe je handelt iedereen zijn systeem maar als je zegt X werkt niet kom dan met iets waardoor je kan zien dat jouw systeem wel werkt,maar ik kijk alleen en handel bijna alleen op de DAX

Precies, klagers worden nooit winnaars ;-)

• GreedAndFear.eu
  • GreedAndFear.eu's Profielfoto
05 dec 2014 08:43 #6193 door India
Dat die bakstenen scheef liggen, is dat symbolisch bedoeld?

• India
  • India's Profielfoto
05 dec 2014 08:40 #6192 door Linkerbaan
wel blijven posten he bakstenen, jouw mening wordt gewaardeerd.

• Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
05 dec 2014 07:55 #6191 door Bakstenen
Greed,
het maakt mij niets uit wat en hoe je handelt iedereen zijn systeem maar als je zegt X werkt niet kom dan met iets waardoor je kan zien dat jouw systeem wel werkt,maar ik kijk alleen en handel bijna alleen op de DAX

• Bakstenen
04 dec 2014 23:56 #6190 door kleine
Zeg Arno, wat weet jij eigenlijk over het Hindenburg omen.....

• kleine
  • kleine's Profielfoto
04 dec 2014 22:46 #6189 door GreedAndFear.eu

Bakstenen schreef : Ik kom niet zo veel meer hier omdat eer een aantal mensen zeggen dat TA of lijnen trekken niet werkt, het zij zo alleen ging dat toch onbewust mee spelen vandaar beter maar niet teveel neer pennen.
Maar Arno oppassen met de BE het klopt wat je schrijft alleen kijk ik meest naar de FDAX zet deze op 1440 min dat is ongeveer een dag candle hier hoe ik ook de lijnen heb staan ,ik had mijn turbo,s vanmorgen ingelegd met de gok dat de high uitgenomen zou worden ondanks dat de stijging vlug ging kreeg ik toch precies mijn limiet ,ja ja toen wilde ik long gaan weer waar de streep met O staat alleen toen ik nog eens goed keek dacht ik is wel een erg grote rode candle aan het worden en wachtte rustig af toen die de onderste lijn aantikte ben ik wel weer long gegaan en zit nog steeds long

Tja, wat wel en niet werkt kan iedereen het beste zelf beoordelen obv het eigen resultaat. Sommigen fluisteren met bomen of kijken naar planeten, ik heb er niets mee, maar als het voor hen werkt moeten ze het vooral blijven doen. Resultaat telt en resultaat is euro's op de rekening en niet een enerzijds-anderzijds-verhaal wat achteraf altijd klopt. Met verhaaltjes kun je de boodschappen niet betalen ;-)

Nu, mbt de candles van Europese indices, daar heb ik zo m'n bedenkingen bij. Waarschijnlijk heb ik het al eens vaker gezegd, maar door het tijdsverschil kun je grote verschillen zien in de vorm van de EU candles en US candles,. Ik hecht dan toch iets meer waarde aan de US.

• GreedAndFear.eu
04 dec 2014 22:00 #6188 door Bakstenen
Ik kom niet zo veel meer hier omdat eer een aantal mensen zeggen dat TA of lijnen trekken niet werkt, het zij zo alleen ging dat toch onbewust mee spelen vandaar beter maar niet teveel neer pennen.
Maar Arno oppassen met de BE het klopt wat je schrijft alleen kijk ik meest naar de FDAX zet deze op 1440 min dat is ongeveer een dag candle hier hoe ik ook de lijnen heb staan ,ik had mijn turbo,s vanmorgen ingelegd met de gok dat de high uitgenomen zou worden ondanks dat de stijging vlug ging kreeg ik toch precies mijn limiet ,ja ja toen wilde ik long gaan weer waar de streep met O staat alleen toen ik nog eens goed keek dacht ik is wel een erg grote rode candle aan het worden en wachtte rustig af toen die de onderste lijn aantikte ben ik wel weer long gegaan en zit nog steeds long
Bijlagen:

• Bakstenen
04 dec 2014 21:36 - 04 dec 2014 21:36 #6187 door ArnoB
DAX plaatst een bearish engulfing patroon op dagbasis met bevestiging

Bijlagen:
Laatst bewerkt: 04 dec 2014 21:36 door ArnoB.

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
04 dec 2014 20:08 #6186 door GreedAndFear.eu

Linkerbaan schreef : de smeerlappen zorgen ervoor dat je deze eindelijk short gaan positie niet of nauwelijks kon timen.
zat je er al in dan wrsch te vroeg en moest je eerst behoorlijk billenknijpen

Dat is ook ondoenlijk. Er komt straks gewoon een dag (of meerdere) waarin alle long stops ineens eruit worden genomen, wanneer er niets aan de hand lijkt. Zo'n dag heb ik bij voorbaat al geaccepteerd, dus laat maar komen. Tot die tijd doe ik mee met de gekte ;-)

• GreedAndFear.eu
04 dec 2014 20:03 - 04 dec 2014 20:04 #6185 door GreedAndFear.eu
De es futures tikten even de low van gisteren aan, iets erdoor en weer omhoog. Alweer lijkt er grote haast om 'aan boord' te komen. Totdat iedereen aan boord is natuurlijk......

Sinds de low van half oktober had ik gelukkig 25 bullish signalen tegenover 9 keer bearish en zat daarmee overwegend aan de goede kant van de markt. Verliestrades zullen er altijd bij horen, maar als je het overzicht behoudt, dan worden ze een stuk dragelijker. En vooral consequent blijven traden, dus niet ineens met dubbele inzet of meer trades per dag doen, dat verstoort de statistieken.
Laatst bewerkt: 04 dec 2014 20:04 door GreedAndFear.eu.

• GreedAndFear.eu
04 dec 2014 15:46 #6184 door India
Ik heb de einde jaar schatting 2014 vandaag al meerdere keren goed gehad, zowel op de AEX als de DAX,
Knap he?

Gompie schreef :

Fred schreef :

Gompie schreef : Goedemorgen.
Is Eindjaar schatting 2014 afgesloten?? :)

Nee die sluit pas op 31 dec. om 24 hr. :lol:

oowwwwwww :ohmy: :ohmy: nog tijd genoeg

• India
  • India's Profielfoto
04 dec 2014 15:00 #6183 door ArnoB
DAX maakte nog even een spike naar boven alvorens de weg naar beneden op te zoeken

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
04 dec 2014 14:55 #6182 door Linkerbaan
de smeerlappen zorgen ervoor dat je deze eindelijk short gaan positie niet of nauwelijks kon timen.
zat je er al in dan wrsch te vroeg en moest je eerst behoorlijk billenknijpen

• Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
Tijd voor maken pagina: 0.866 seconden