Day Trading
bubbeltrader schreef : Goede middag,
morgen lagere koersen verwacht, tot ca 17 december (bodemvorming)
vanwege..... time solution software? Cycli?
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Linkerbaan
-
morgen lagere koersen verwacht, tot ca 17 december (bodemvorming)

- bubbeltrader
-

- ArnoB
-
Tja, we zullen zien. Bijna niemand gelooft meer in een daling, dus het zou me niet verbazen als het plotseling op gang komt.Linkerbaan schreef :
ArnoB schreef : Afgelopen vrijdag is een 4e Hindenburg Omen signaal gegenereerd, dit in 5 dagen wordt wel unique te noemen.
Het is net als met Bradley, er kan iets gebeuren maar het hoeft niet.
Mijn eigen elastiekjes systeem gaat toch voor
- ArnoB
-
ArnoB schreef : Afgelopen vrijdag is een 4e Hindenburg Omen signaal gegenereerd, dit in 5 dagen wordt wel unique te noemen.
Het is net als met Bradley, er kan iets gebeuren maar het hoeft niet.
Mijn eigen elastiekjes systeem gaat toch voor

- ArnoB
-
De laatste BE waar ik op doelde is onder de T-line gesloten, daarbij had ik een Stoch cross op dagbasis. Dit waren de extra bevestigingen voor mij.Bakstenen schreef : ArnoB kom nog even terug op wat jij 4 december liet weten dat de DAX een BE had geplaatst met bevestiging ,ik zie die niet wat er stond verleden week vrijdag een hanging man de volgende candle moet dan lager openen en zoals ik de regels aanhoud onder de T line sluiten (8EMA) ,maar de candle opende lager maar ging ook weer omhoog en werd een inside candle de volgende die van dinsdag was een dark cloud de volgende een spinning top die hierna komt geeft de richting aan en dat was ook weer een dark cloud (donderdag) was de DAX daar lager geopend dan pas was ik short gegaan, maar opende weer netjes boven de T line.
Zelf kijk ik toch meer naar de FDAX
Indien we de volgende dag lager waren geopend was het zeker een signaal geweest om meteen short in te stappen, echter dit gebeurde zoals je al aan gaf inderdaad helaas niet.
- ArnoB
-
Zelf kijk ik toch meer naar de FDAX
- Bakstenen
-
- Bakstenen
-
Bakstenen schreef : Ga zo mijn long positie sluiten winst is winst kan met een knal door de ATH gaan maar een mens moet tevreden zijn

- ArnoB
-
India schreef : Als ik hier op een van de smilies druk die ik af en toe zie staan, dan gebeurt er gelukkig helemaal niks.

- Fred
-
- Bakstenen
-
tegenwoordig neem ik een turbo (handel alleen Binck) die minimaal 200 punten verder is anders wordt je er steeds uit geknikkerdLinkerbaan schreef : zit eens op iex mee te lezen, heb daar geen account overigens maar lijkt erop dat vele kleinere turbo traders weer aan het pijn lijden zijn
- Bakstenen
-
- ArnoB
-
- India
-