Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

13 juli 2015 16:50 - 13 juli 2015 16:50 #9563 door bubbeltrader
Precies...
wat een slimme mensen die Griekse politici en Varoufakis vergeleken met de rest van de eurogroep.
7 mrd niet krijgen van het 2e pakket, 15 mrd niet afdragen.. en 25 mrd volgende week..
en dan alsnog 80+ mrd voor een 3e pakket ontvangen..
totaal dus meer dan 100 mrd weer...
en wij (onze politici) danken hun er ook nog voor dat ze het geld willen ontvangen..
wat een pokeraars... en wat een schlemielen (regeringsleiders) bij het euro overleg
wat zou Finland extra krijgen en Litouwen? die waren fel tegen een nieuw pakket! (n)
Laatst bewerkt: 13 juli 2015 16:50 door bubbeltrader.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

• bubbeltrader
  • bubbeltrader's Profielfoto
  • ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
13 juli 2015 15:54 #9561 door bubbeltrader
ik heb nu op 2090,50 een groen streepje staan,
voorzichtigheid/ kan een draaipunt worden
(2 keer aanstoten en terug :) )

• bubbeltrader
13 juli 2015 14:01 - 13 juli 2015 14:03 #9560 door bubbeltrader
Goede middag,

Uitstel van executie voor de Euro (zone) :sick:
USA dreigt met terugtrekken mil ondersteuning en europa heeft alles afgebouwd..
Dus moet Merkel com suis er een draai aan geven
Zelfs de markante sprookjesverteller van Nederland (ene M. Rutte) geeft al toe
dat zijn verkiezingsbelofte(s) eigenlijk gewone verkiezingsleugens zijn geweest.
Ik denk dat zijn partij (VVD) daar een passende beloning voor krijgt,
nu ff naar het heden...
Als ES boven de 2085 komt is het.. GAPclosure op 2093 ( target 2010,75)
De rest volgt dan gedwee :)
Laatst bewerkt: 13 juli 2015 14:03 door bubbeltrader.

• bubbeltrader
13 juli 2015 12:54 #9559 door Linkerbaan
Dit bedoelde ik dus"
Foutieve Consumer key/secret in configuratie
-
-

Linkerbaan schreef : Eigenlijk raar....er is een democratisch referendum....men zegt NEE. Ook op aanraden Tsipras. En nog geen week later komt men met de JA plannen.
Wat is de psychologie hierachter?
Nog banger geworden in die dagen? Voortschrijdend inzicht?
Of.... als je je woede hebt kunnen spuien, feestje gevierd, 'eer behouden', dan ben je het ff kwijt en daardoor versoepel je en ben je bereid te capituleren.
ik zag zoiets over koopzondagen in Ede of Epe. :S

• Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
13 juli 2015 08:57 #9558 door ArnoB
Ja, ik vind het moeilijk vandaag. Maar een reactie omhoog bij het feit als er een deal is en dan weer een flink stuk lager als men beseft wat het allemaal inhoud zou mij niet vreemd lijken.

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
13 juli 2015 08:51 #9557 door Linkerbaan
ik wilde net short gaan, rond 478,5 :lol: :lol:
Dus mijn winst vandaag is het voorkomen van een snelle 7 punten verlies (y)

• Linkerbaan
13 juli 2015 08:48 #9556 door ArnoB
Ik begrijp dat de deal zojuist rond is (15 min. voor opening beurs), maar dit kan nooit een houdbare deal zijn naar de toekomst toe.

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
13 juli 2015 08:39 #9555 door Linkerbaan
en het valt ook niet in goede aarde bij de overige EU ingezetenen

• Linkerbaan
12 juli 2015 23:52 #9554 door ArnoB
Het is mij wel duidelijk dat als er een deal komt, dit niet in goede aarde gaat vallen bij de Griekse bevolking en andere partijen. Oftewel, dit gaat in de nabije toekomst dan al weer problemen opleveren.

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
12 juli 2015 18:40 #9553 door Bakstenen

kleine schreef : Ik begrijp je bericht totaal niet bakstenen, want er is bij jouw rode cirkels totaal geen sprake van divergentie als RSI rond de 40 draait.

In je bericht zeg je "Dit is uurgrafiek dax. Let op de pijlen die aangeven dat een draai of dalingsversnelling enkel plaatsheeft als de RSI rond 40 draait "
En ik zeg dat je dat pas achteraf kan zien omdat je nooit weet of de RSI gaat draaien als die op 40 staat en in de grafiek heb ik een aantal punten omcirkelt waar de RSI draait en de koers toch weer verder omlaag gaat.

• Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
12 juli 2015 17:30 #9552 door kleine
Ik begrijp je bericht totaal niet bakstenen, want er is bij jouw rode cirkels totaal geen sprake van divergentie als RSI rond de 40 draait.

• kleine
  • kleine's Profielfoto
11 juli 2015 11:58 #9551 door Bakstenen
LB,
hij lacht zich rot,zet o papier dat hij 12 miljard wil bezuinigen en de vorige keren heeft er niemand zich aan gehouden aan de afspraken en wil geen afschrijving maar wel 75 miljard speelt het goed, als hij er 40 van krijgt zegt die "ik heb keihard onderhandeld maar kan er niet meer uit krijgen"heeft die er 31 meer als de 9 die met het steun programma op stapel kwam,vergeet niet hij is van het IMF af heeft dus alleen met de Euro landen te maken en officeel geeft een land het geld niet direct maar indirect ,dus als Rutte zegt er is vanuit Nederland geen cent ernaar toe gegaan heeft die gelijk.
Alleen staat Nederland wel garant, en de schuld loopt harder op als de koorts die je kan krijgen.
Wat dacht je dat de ECB al tegoed heeft via de ELA? is een bodemloze put een sinkhole zullen we maar zeggen.

• Bakstenen
11 juli 2015 09:50 - 11 juli 2015 09:51 #9550 door Linkerbaan
Eigenlijk raar....er is een democratisch referendum....men zegt NEE. Ook op aanraden Tsipras. En nog geen week later komt men met de JA plannen.
Wat is de psychologie hierachter?
Nog banger geworden in die dagen? Voortschrijdend inzicht?
Of.... als je je woede hebt kunnen spuien, feestje gevierd, 'eer behouden', dan ben je het ff kwijt en daardoor versoepel je en ben je bereid te capituleren.
ik zag zoiets over koopzondagen in Ede of Epe. :S
Laatst bewerkt: 11 juli 2015 09:51 door Linkerbaan.

• Linkerbaan
10 juli 2015 21:08 #9549 door Bakstenen

bubbeltrader schreef : een prettig weekend en morgen veeeeel zon :lol:
De grieken lachen zich een buil..
hetzelfde in een luxere verpakking..
waar hebben we dat eerder gezien?
banken met pretpakketjes die achteraF opgeblazen balonnen bleken te zijn
3 -4 dagen gelEden zei Rutte en merkel: géén volgende pakket leningen
en nu zegt Dijsselbloem.. we kunnen de Nederlanders en Duitsers nog een poot uittrekken
ehh GriekEnland hoeveel willen jullie als 3e bail out pakket hebben?
Niet die 13 mrd die jullie vroegen,,.. begin maar eens te vragen vanaf 50 mrd euro..
en wie gaat daar iets aan doen?????

Of de grieken zich een buil lachen trek in in twijfel maar die clown is toch erg goed,eerst roepen"ik wil geen nieuwe bezuinigingen en meer geld"en dan als klap op de vuurpijl na een nee meer bezuinigingen en meer geld lenen.
En de pensioenen gaan omhoog ja in 2022 is die 67 en ja we gaan minder uitgeven (misschien).
Weer 50 miljard door het putje maar dat is denk nog niets vergeleken wat Draghi erin moet stoppen met de ELA volgende week

• Bakstenen
10 juli 2015 21:02 #9548 door Bakstenen

kleine schreef : Aan al diegene die toch nog short zijn gegaan. Dit is uurgrafiek dax. Let op de pijlen die aangeven dat een draai of dalingsversnelling enkel plaatsheeft als de RSI rond 60 draait. Dit was niet het geval gisteren en dus ook geen reden om aan te nemen dat er een daling zou komen. Langs de andere kant met Griekenland op dit ogenblik kan het alle richtingen uitgaan. Die stijging van exact 12.00u vannacht up had evengoed down kunnen zijn, dus niet getreurd. Maar zuiver TA gezien was er geen reden gisteravond om te dalen.

Dat kan je alleen achteraf zeggen want wanneer ga je dan long ?als de RSI gedraaid is,hier dezelfde grafiek met rode cirkels waar de RSI ook draaide en de koers toch lager ging hoe verklaar je dat dan?
Bijlagen:

• Bakstenen
Tijd voor maken pagina: 0.694 seconden