Day Trading
Er is nog geen deal er moet nog onderhandeld worden dit is maar het begin dus van Griekenland zijn we nog niet af,en komt ook mijn neus uit.Linkerbaan schreef : in zoverre, zo ging het telkens de afgelopen tijd, toch?
Eerst de deal, daarna het parlement
De beurs wil graag duidelijkheid en het liefst een goede afloop voor de bühne
ik hoop dat we volgende week een iets normalere beurs krijgen, tis alleen wel zomer
-
-Bakstenen schreef :
Linkerbaan schreef : het ging om het parlement in Griekenland
en bij een 'ja' was er een stijging te verwachten.
-
-Bakstenen schreef : Goedemorgen,
Bakstenen lette weer niet op gisteren avond knappe duikeling maar ik zat niet achter de pc en dacht kom dit gaat morgen wel door ondertussen zette de FDAX een Doji neer en aan de Top is dat een verkoop maar ja is dit de Top?
Dat is wel te makkelijk,maar ik had gewoon winst moeten nemen ,ben echt van het padje af.
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Bakstenen
-
Eerst de deal, daarna het parlement
De beurs wil graag duidelijkheid en het liefst een goede afloop voor de bühne
ik hoop dat we volgende week een iets normalere beurs krijgen, tis alleen wel zomer
-
-
Bakstenen schreef :
-
Bakstenen lette weer niet op gisteren avond knappe duikeling maar ik zat niet achter de pc en dacht kom dit gaat morgen wel door ondertussen zette de FDAX een Doji neer en aan de Top is dat een verkoop maar ja is dit de Top?
Dat is wel te makkelijk,maar ik had gewoon winst moeten nemen ,ben echt van het padje af.
-
- Bakstenen
-
-
-
Bakstenen schreef : Goedemorgen,
- Bakstenen
-
Bij de FTI en Fdax maken dalende lijnen niets uit gaat gewoon door.Linkerbaan schreef : SP500 precies bij de dalende ws lijn nu
- Bakstenen
-
De Grieken, de Romeinen, Napoleon, Hitler en nog vele anderen droomden van een groot Europees rijk.
Onze EU baasjes doen dat nu ook....
Helaas vergeten ze alle natuurwetten die ze nooit kunnen veranderen.
Resultaat: over 6 maanden zijn de belastingbetalers weer een 100 miljard kwijt, staan we weer voor hetzelfde probleem en kijkt Griekenland tegen een nog grotere onoplosbare schuld aan.
Kortom macht doet het B.V. vergeten en de geschiedenis herhaalt zich.
Over enige jaren weer een grote crisis.....?
- Fred
-
Misschien hierom:ArnoB schreef : Plots beweging naar beneden in de S&P500?
Nu lijkt 8 punten veel als het een tijdje zijwaarts is gegaan
Het Beige Book wordt in de regel gebruikt als leidraad voor de volgende beleidsvergadering van de Federal Reserve. Een renteverhoging wordt in juli nog niet verwacht, hoewel Fed-voorzitter Janet Yellen woensdag opnieuw benadrukte dat die er waarschijnlijk wel gaat komen dit jaar: "Als de economie zich blijft ontwikkelen zoals we voorzien, dan zijn de economische omstandigheden gepast op een bepaald moment dit jaar de rente te verhogen en dus een begin te maken met het normaliseren van het monetaire beleid", aldus Yellen.
De eerste renteverhoging sinds eind 2008 wordt in het algemeen verwacht bij de vergadering in september.
- ArnoB
-
Nu lijkt 8 punten veel als het een tijdje zijwaarts is gegaan

- ArnoB
-
- ArnoB
-
- Bakstenen
-
- Bakstenen
-
En over het algemeen kan ik niet zeggen dat de pensioen fondsen het slecht doen ga er maar aan staan om en de inflatie bij te houden en ook nog je kosten eruit van beheer en dan ook nog winst maken,de roep om mensen zelf hun pensioen te laten beheren is belachelijk kijk maar naar de VS daar moeten werknemers zelf in het bedrijf investeren waar ze werken je zag het bij Enron dag potje.
- Bakstenen
-
En je geeft niet eens een rondje?Linkerbaan schreef : nou ik kan weer 20 euro bijschrijven
zeurbeurs bah
Prettige avond
- Bakstenen
-
Als je naar het volume kijkt dan zie je dat de rode candles groter zijn qwa volume terwijl nu bij oplopende koersen er steeds minder volume is, op zich niet negatief omdat er steeds minder mensen zijn die willen verkopen en wel een paar die meer willen betalenLinkerbaan schreef : ik snap zowieso niet hoe deze sluipende stijging wordt veroorzaakt,
ik zou bijna denken aan manipulatie, heel netjes telkens langs t steunlijntje
GAAAAAP
-
-Bakstenen schreef : Met een stijging van bijna 1000 punten bij de FDAX in 6 dagen tijd denk ik wel eens wie koopt er nu? mensen die short zaten en sluiten of die weer ingestapt zijn na het bericht dat alles koek en ei is in Griekenland ik zou dat wel eens willen weten FtI meer als 40 punten gestegen in 6 dagen en daar zie ik helemaal geen verzwakking
- Bakstenen
-