Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

10 juli 2015 17:38 - 10 juli 2015 17:38 #9547 door bubbeltrader
een prettig weekend en morgen veeeeel zon :lol:
De grieken lachen zich een buil..
hetzelfde in een luxere verpakking..
waar hebben we dat eerder gezien?
banken met pretpakketjes die achteraF opgeblazen balonnen bleken te zijn
3 -4 dagen gelEden zei Rutte en merkel: géén volgende pakket leningen
en nu zegt Dijsselbloem.. we kunnen de Nederlanders en Duitsers nog een poot uittrekken
ehh GriekEnland hoeveel willen jullie als 3e bail out pakket hebben?
Niet die 13 mrd die jullie vroegen,,.. begin maar eens te vragen vanaf 50 mrd euro..
en wie gaat daar iets aan doen?????
Laatst bewerkt: 10 juli 2015 17:38 door bubbeltrader.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

• bubbeltrader
  • bubbeltrader's Profielfoto
10 juli 2015 17:35 #9546 door kleine
Of RSI 40 voor up. Dat was ik nog vergeten te vermelden. Excuses hiervoor.

• kleine
  • kleine's Profielfoto
10 juli 2015 17:32 #9545 door kleine
Aan al diegene die toch nog short zijn gegaan. Dit is uurgrafiek dax. Let op de pijlen die aangeven dat een draai of dalingsversnelling enkel plaatsheeft als de RSI rond 60 draait. Dit was niet het geval gisteren en dus ook geen reden om aan te nemen dat er een daling zou komen. Langs de andere kant met Griekenland op dit ogenblik kan het alle richtingen uitgaan. Die stijging van exact 12.00u vannacht up had evengoed down kunnen zijn, dus niet getreurd. Maar zuiver TA gezien was er geen reden gisteravond om te dalen.
Bijlagen:

• kleine
  • kleine's Profielfoto
10 juli 2015 17:20 #9544 door ArnoB
Fijn weekend allemaal

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
10 juli 2015 11:06 #9543 door ArnoB

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
10 juli 2015 10:52 #9542 door Bakstenen
Klopt wat is winst,maar als je 200 punten op de DOW heb moet je die gewoon incasseren.
Jij ook nog een prettig weekend

• Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
10 juli 2015 10:46 #9541 door Linkerbaan
ik wens een ieder een prettig weekend!

• Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
10 juli 2015 09:02 #9539 door Linkerbaan
Precies, 50 miljard weer....
Of we er blij mee moeten zijn?????

• Linkerbaan
10 juli 2015 09:01 #9538 door ArnoB
Ja, garanties dan men zich ook aan het plan gaan houden zijn ZERO. Bij goedkeuring van het plan gaat er iig weer meer geld die kant op, tadaa

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
10 juli 2015 08:45 #9537 door Linkerbaan
winst = winst is op zich geen strategie, en het is een onduidelijke afspraak, moet je je wel realiseren.
Want wat is winst, hoeveel is winst, wanneer winst?
en als je met een trade begint, is winst niet gegarandeerd
en uitgaande van een zekere goed score EN fout score, kun je zelfs zeggen dat winst = winst niet klopt
Want je moet grotere winsten halen dan je verliezen.
Dus een kleine winst pakken (als er meer in had gezeten) is in feite je ratio verslechteren omdat je bijj winstdeals vet op moet bouwen om de verliesdeals te coveren

Bakstenen schreef :

Linkerbaan schreef : Ja normaal waren de shortkansen goed maar je kunt je afvragen of het handig was om op een make or break moment te gokken.
Ik dacht dat de ellende en twijfel tot vrijdagmiddag zou duren en maandag pas kaboem UP.
Maar met gokken zit ik altijd fout, en dan bedoel ik altijd.
Moet het dan weer hebben van gedisciplineerd met mijn systeem omgaan en dat gaat goed.
Dus die impulsieve gokmomentjes even deleten uit mijn karakter, dat zou een hoop schelen

-

Bakstenen schreef :

Linkerbaan schreef : wel blij dat ik ong 3/4e van short positie had weggedaan pfoeh

Ik ga mij eens bezinnen waarom ik mij niet meer aan mijn strategie houd,gisteren avond knappe winst die helemaal weg is en gedraaid naar verlies,is nu al de tweede keer deze week is toch teveel.
Kan ik wel roepen dat tegen dit geweld niets is opgewassen maar ik stond elke keer goed in de winst dus ik zag het goed (of gokte).

Soms moet je het systeem waar je mee werkt even op hold zetten deed ik ook en dan met een gewoon oog ernaar kijken wat ik deed was goed alleen ik lochende mijn eigen andere strategie van winst is winst en dat begrijp ik niet waar lied ik mij dan door leiden ?

• Linkerbaan
10 juli 2015 08:42 #9536 door Bakstenen
Net de brief gelezen ik snap niets meer van die clown,zijn gewoon de voorstellen die er ook waren net voordat hij een referendum uitschreef waar de Grieken nee op hebben gezegd en nu weer ja op zeggen terwijl in die tussen tijd het land naar de knoppen is,of hij zegt ik doe dit en lacht het weg als die thuis is.
Maar nu de ham vraag er gaat weer 50 miljard naar de Grieken wordt toch een stevig potje vechten in de diverse landen.
Ik ben vanmorgen weg kijk vanmiddag wel weer

• Bakstenen
10 juli 2015 08:39 #9535 door Bakstenen

Linkerbaan schreef : Ja normaal waren de shortkansen goed maar je kunt je afvragen of het handig was om op een make or break moment te gokken.
Ik dacht dat de ellende en twijfel tot vrijdagmiddag zou duren en maandag pas kaboem UP.
Moet het dan weer hebben van gedisciplineerd met mijn systeem omgaan en dat gaat goed.
Dus die impulsieve gokmomentjes even deleten uit mijn karakter, dat zou een hoop schelen

-

Bakstenen schreef :

Linkerbaan schreef : wel blij dat ik ong 3/4e van short positie had weggedaan pfoeh

Ik ga mij eens bezinnen waarom ik mij niet meer aan mijn strategie houd,gisteren avond knappe winst die helemaal weg is en gedraaid naar verlies,is nu al de tweede keer deze week is toch teveel.
Kan ik wel roepen dat tegen dit geweld niets is opgewassen maar ik stond elke keer goed in de winst dus ik zag het goed (of gokte).

Soms moet je het systeem waar je mee werkt even op hold zetten deed ik ook en dan met een gewoon oog ernaar kijken wat ik deed was goed alleen ik lochende mijn eigen andere strategie van winst is winst en dat begrijp ik niet waar lied ik mij dan door leiden ?

• Bakstenen
10 juli 2015 08:37 #9534 door ArnoB
Goedemorgen, mijn shortpositie is verdampt :-(

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
10 juli 2015 08:34 #9533 door Linkerbaan
Ja normaal waren de shortkansen goed maar je kunt je afvragen of het handig was om op een make or break moment te gokken.

-

Bakstenen schreef :

• Linkerbaan
10 juli 2015 08:31 #9532 door Bakstenen
Ik had toch nog 22 euro winst op de DOW short kan je nagaan wat een winst het was, AEX en DAX door het putje :evil:

• Bakstenen
10 juli 2015 08:28 #9531 door Bakstenen

• Bakstenen
Tijd voor maken pagina: 0.697 seconden