Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

13 juli 2015 20:26 #9579 door Bakstenen
Ik heb net eens goed naar de voorwaarden gekeken en krijg het bijna niet uit mijn mond maar de Grieken hebben een hele slechte deal hebben ze aan zich zelf te danken om op eerde gedane beloften terug te komen ,maar dit gaat het ook niet worden kijk als ze nu de staats eigendommen als borg voorlopig in bezit krijgen dan kunnen ze die later als het goed gaat weer terug verkopen nu verkoop je het tafelzilver en iedereen weet dat je moet verkopen dus krijg je een hele slechte prijs of een reder gaat het kopen maar als je bijna niets meer heb om ergens mee te verdienen is het vlug afgelopen.
Denk toch dat het vlug afgelopen is met die clown want elke keer als er een premier afspraken ha d gemaakt werd die gelupt dus dit is zijn voorland

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

• Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
13 juli 2015 20:21 #9578 door Bakstenen

ArnoB schreef :

bubbeltrader schreef : Ik lees net dat Nederland voor een x tal miljarden Dijsselbloem kan laten zitten in zijn functie.
tja, dat betekent weer dat we 500 euro per Nederlander (de assielzoekers kosten alleen maar geld) mogen ophoesten volgend jaar.

Er was toch echt sprak van dat hij gewieberd zou worden, hmmmm

Alleen Duitsland steunde de Spanjaard,en ach op zo,n post doe je het nooit goed,je bent maar een hele kleine radertje in het systeem.

• Bakstenen
13 juli 2015 19:45 - 13 juli 2015 19:55 #9577 door Gompie

bubbeltrader schreef : ik zal zo een plaatje toevoegen.. ES

morgen cruciaal .. Girkenland moet japanse bonds aflossen.. en ze hebben nog geen geld van europa ontvangen...zal |Draghi weer Sinterklaas spelen ??

www.zerohedge.com/news/2015-07-13/greece...ond-everyone-watchin

Er zullen nog wel meer lijken uit de kast rollen. Het vervolg verhaal Griekenland kunnen we alleen maar naar gissen. Heb je niets aan COG indicator :)
Laatst bewerkt: 13 juli 2015 19:55 door Gompie.

• Gompie
  • Gompie's Profielfoto
13 juli 2015 19:45 - 13 juli 2015 19:49 #9576 door bubbeltrader
Laatst bewerkt: 13 juli 2015 19:49 door bubbeltrader.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: ArnoB

• bubbeltrader
  • bubbeltrader's Profielfoto
13 juli 2015 19:39 - 13 juli 2015 19:49 #9575 door bubbeltrader
ik zal zo een plaatje toevoegen.. ES

morgen cruciaal .. Griekenland moet japanse bonds aflossen.. en ze hebben nog geen geld van europa ontvangen...zal |Draghi weer Sinterklaas spelen ??

www.zerohedge.com/news/2015-07-13/greece...ond-everyone-watchin
Laatst bewerkt: 13 juli 2015 19:49 door bubbeltrader.

• bubbeltrader
13 juli 2015 19:21 #9574 door ArnoB
Inderdaad kritiek is gemakkelijk, maar deze deal kan nooit positief zijn voor Griekenland en zal ook na mijn mening weer snel voor problemen gaan zorgen (verzet eigen volk)

Zojuist verschenen kijk van Larry Elliott op het verhaal:
With Europe behind it, Greece is being pushed into further peril

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
13 juli 2015 19:02 #9573 door Gompie
Heb ook mijn twijfels hoe het verlopen is, maar alleen kritiek vind ik wel erg gemakkelijk.

• Gompie
  • Gompie's Profielfoto
13 juli 2015 18:48 #9572 door ArnoB

bubbeltrader schreef : Ik lees net dat Nederland voor een x tal miljarden Dijsselbloem kan laten zitten in zijn functie.
tja, dat betekent weer dat we 500 euro per Nederlander (de assielzoekers kosten alleen maar geld) mogen ophoesten volgend jaar.

Er was toch echt sprak van dat hij gewieberd zou worden, hmmmm

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
13 juli 2015 18:35 #9571 door Bakstenen

bubbeltrader schreef : Ai, bakstenen..
ik zie het type foutje :unsure:
het was 2110,75 (een vorige top) die als referentie geldt (koersdoel)
eerst maar 2093 GAP closing en op 2096 weerstand

Ik lees net dat Nederland voor een x tal miljarden Dijsselbloem kan laten zitten in zijn functie.

ik ben blij dat BOX 2 (reserveringen) anders wordt benaderd dan box 1 (hypotheken) en box 3 (spaarsaldi) :)

Ik geef je nu een waarschuwing maar mag niet meer voorkomen :P
Maar ik zie bij de ES niet de waarden die jij noemt als tussen top.
Het hele gedoe komt mijn neus gaten uit,kijk de eerste keer was ik het ook met tegenzin eens je moet iemand toch een kans geven alleen nu blijkt dat wat wij bezuinigd hebben( gewoon de belastingen omhoog ) is in de bodemloze put gegaan en dan ook nog voor rotte vis uitgemaakt worden.

• Bakstenen
13 juli 2015 18:15 - 13 juli 2015 18:18 #9570 door bubbeltrader
Ai, bakstenen..
ik zie het type foutje :unsure:
het was 2110,75 (een vorige top) die als referentie geldt (koersdoel)
eerst maar 2093 GAP closing en op 2096 weerstand

Ik lees net dat Nederland voor een x tal miljarden Dijsselbloem kan laten zitten in zijn functie.

ik ben blij dat BOX 2 (reserveringen) anders wordt benaderd dan box 1 (hypotheken) en box 3 (spaarsaldi) :)
Laatst bewerkt: 13 juli 2015 18:18 door bubbeltrader.

• bubbeltrader
13 juli 2015 18:03 #9569 door Bakstenen
En hoewel er overal beweerd wordt dat er een akkoord is is dat niet het geval ,eerst moet die clown een aantal wetten erdoor jassen en dan pas gaan ze verder onderhandelen over hoeveel geld er heen gaat ,ben benieuwd hoe die clown dit gaat verdedigen eerst een referendum houden en dan zeggen dat er binnen 2 dagen een deal is met betere voorwaarden en nu je hele hebben en houden verkwanseld.
En zijn afgetreden onder clown heeft het ook nog niet door dat de vorige regeringen afspraken hadden gemaakt en hier kwamen ze op terug en hij vind het dan gek dat de tegenpartij er geen vertrouwen meer in heeft,hoe grote plaat moet je voor je kop hebben,maar ik schat een grexit nog hoog in.

• Bakstenen
13 juli 2015 18:01 #9568 door Linkerbaan
ik denk niet dat we nu moeten concluderen dat die grieken zulke goede onderhandelaars waren.
Want linksom of rechtsom kwam de deal er toch wel, maakt niet uit hoe de aanloop zou zijn geweest.
Dit roep ik al weken.
En die 80 miljard is een logisch bedrag (en er komt nog veeeeeel meer achteraan)
Er gebeuren allemaal dingen die het volk niet wil.
Call me crazy maar zo langzamerhand begin ik toch echt te denken dat hier ''achter de schermen - partijen'' achter zitten volgens de bekende conspiracy NWO theorieën.
Het is toch anders niet te verklaren dat er zo hersenloos gehandeld wordt door politici.

• Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
13 juli 2015 17:45 #9567 door Bakstenen
Goedemiddag,
vandaag weer hard gewerkt en de komende 2 dagen ook ,nu de beurs wat een geweldweer alleen ze slapen nog en worden morgen wakker en gaan dan kijken wat voor deal ze eigenlijk gedaan hebben en dan komt misschien het gezonde verstand boven,kijk die clown heeft de beste deal gemaakt alleen moet die nog even voor woensdag een paar wetten er door heen douwen maar goed een dead line is pas een deadline als die weer verschoven wordt.
Es heeft nog 5 punten te gaan voor de gap oftewel het slot waar de klap begon de Dow is daar al gearriveerd de FDAX is vandaag ook zo ver geweest en nu? lijkt mij sterk dat we nog hoger gaan zou niet weten op welk gerucht of nieuws,zou het dan toch weer zijn "het bezit van de zaak is het einde van het vermaak"
Bubbel jij praat over 2010 dus een val van 80 punten? klopt dit

• Bakstenen
13 juli 2015 17:38 #9566 door Linkerbaan
effe lachen
(begint echt leuk te worden na ong 1 minuut)

www.dumpert.nl/mediabase/6668124/7af696a...oer_in_talkshow.html

• Linkerbaan
13 juli 2015 17:35 #9565 door Linkerbaan
of is het allemaal onderdeel van......
(<- is echt leuk!)

DEFINITION of 'Privatizing Profits And Socializing Losses '

A phrase describing how businesses and individuals can successfully benefit from any and all profits related to their line of business, but avoid losses by having those losses paid for by society. Privatizing profits and socializing losses suggests that when large losses occur for speculators or businesses, they are able to successfully lobby government for aide rather than face the consequences of said losses.

• Linkerbaan
13 juli 2015 16:53 - 13 juli 2015 17:14 #9564 door bubbeltrader
in de blogs van de amerikaanse beurshandelaren worden de europeanen als neanderthalers afgeschilderd die niet weten waar ze het over hebben.
De euro(groep) is verloren..
en griekenland maakt daar dankbaar gebruik van (leegzuigen voor eigen voordeel)

Politici hebben maar een geheugen van 4 jaar ( en worden nooit afgerekend op hun daden)
De Grieken maken daar WEER handig gebruik van.. ( hetzelfde als van 1866- 1927)

nl.wikipedia.org/wiki/Latijnse_muntunie
Laatst bewerkt: 13 juli 2015 17:14 door bubbeltrader.

• bubbeltrader
Tijd voor maken pagina: 0.705 seconden