Day Trading
Denk toch dat het vlug afgelopen is met die clown want elke keer als er een premier afspraken ha d gemaakt werd die gelupt dus dit is zijn voorland
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Bakstenen
-
Alleen Duitsland steunde de Spanjaard,en ach op zo,n post doe je het nooit goed,je bent maar een hele kleine radertje in het systeem.ArnoB schreef :
Er was toch echt sprak van dat hij gewieberd zou worden, hmmmmbubbeltrader schreef : Ik lees net dat Nederland voor een x tal miljarden Dijsselbloem kan laten zitten in zijn functie.
tja, dat betekent weer dat we 500 euro per Nederlander (de assielzoekers kosten alleen maar geld) mogen ophoesten volgend jaar.
- Bakstenen
-
bubbeltrader schreef : ik zal zo een plaatje toevoegen.. ES
morgen cruciaal .. Girkenland moet japanse bonds aflossen.. en ze hebben nog geen geld van europa ontvangen...zal |Draghi weer Sinterklaas spelen ??
www.zerohedge.com/news/2015-07-13/greece...ond-everyone-watchin
Er zullen nog wel meer lijken uit de kast rollen. Het vervolg verhaal Griekenland kunnen we alleen maar naar gissen. Heb je niets aan COG indicator

- Gompie
-

static.afbeeldinguploaden.nl/1507/113110/hzVmUF2R.jpg
met ondertiteling (dagen)
static.afbeeldinguploaden.nl/1507/113111/ixfZejhg.jpg
- bubbeltrader
-
morgen cruciaal .. Griekenland moet japanse bonds aflossen.. en ze hebben nog geen geld van europa ontvangen...zal |Draghi weer Sinterklaas spelen ??
www.zerohedge.com/news/2015-07-13/greece...ond-everyone-watchin
- bubbeltrader
-
Zojuist verschenen kijk van Larry Elliott op het verhaal:
With Europe behind it, Greece is being pushed into further peril
- ArnoB
-
- Gompie
-
Er was toch echt sprak van dat hij gewieberd zou worden, hmmmmbubbeltrader schreef : Ik lees net dat Nederland voor een x tal miljarden Dijsselbloem kan laten zitten in zijn functie.
tja, dat betekent weer dat we 500 euro per Nederlander (de assielzoekers kosten alleen maar geld) mogen ophoesten volgend jaar.
- ArnoB
-
Ik geef je nu een waarschuwing maar mag niet meer voorkomenbubbeltrader schreef : Ai, bakstenen..
ik zie het type foutje
het was 2110,75 (een vorige top) die als referentie geldt (koersdoel)
eerst maar 2093 GAP closing en op 2096 weerstand
Ik lees net dat Nederland voor een x tal miljarden Dijsselbloem kan laten zitten in zijn functie.
ik ben blij dat BOX 2 (reserveringen) anders wordt benaderd dan box 1 (hypotheken) en box 3 (spaarsaldi)

Maar ik zie bij de ES niet de waarden die jij noemt als tussen top.
Het hele gedoe komt mijn neus gaten uit,kijk de eerste keer was ik het ook met tegenzin eens je moet iemand toch een kans geven alleen nu blijkt dat wat wij bezuinigd hebben( gewoon de belastingen omhoog ) is in de bodemloze put gegaan en dan ook nog voor rotte vis uitgemaakt worden.
- Bakstenen
-
ik zie het type foutje

het was 2110,75 (een vorige top) die als referentie geldt (koersdoel)
eerst maar 2093 GAP closing en op 2096 weerstand
Ik lees net dat Nederland voor een x tal miljarden Dijsselbloem kan laten zitten in zijn functie.
ik ben blij dat BOX 2 (reserveringen) anders wordt benaderd dan box 1 (hypotheken) en box 3 (spaarsaldi)

- bubbeltrader
-
En zijn afgetreden onder clown heeft het ook nog niet door dat de vorige regeringen afspraken hadden gemaakt en hier kwamen ze op terug en hij vind het dan gek dat de tegenpartij er geen vertrouwen meer in heeft,hoe grote plaat moet je voor je kop hebben,maar ik schat een grexit nog hoog in.
- Bakstenen
-
Want linksom of rechtsom kwam de deal er toch wel, maakt niet uit hoe de aanloop zou zijn geweest.
Dit roep ik al weken.
En die 80 miljard is een logisch bedrag (en er komt nog veeeeeel meer achteraan)
Er gebeuren allemaal dingen die het volk niet wil.
Call me crazy maar zo langzamerhand begin ik toch echt te denken dat hier ''achter de schermen - partijen'' achter zitten volgens de bekende conspiracy NWO theorieën.
Het is toch anders niet te verklaren dat er zo hersenloos gehandeld wordt door politici.
vandaag weer hard gewerkt en de komende 2 dagen ook ,nu de beurs wat een geweldweer alleen ze slapen nog en worden morgen wakker en gaan dan kijken wat voor deal ze eigenlijk gedaan hebben en dan komt misschien het gezonde verstand boven,kijk die clown heeft de beste deal gemaakt alleen moet die nog even voor woensdag een paar wetten er door heen douwen maar goed een dead line is pas een deadline als die weer verschoven wordt.
Es heeft nog 5 punten te gaan voor de gap oftewel het slot waar de klap begon de Dow is daar al gearriveerd de FDAX is vandaag ook zo ver geweest en nu? lijkt mij sterk dat we nog hoger gaan zou niet weten op welk gerucht of nieuws,zou het dan toch weer zijn "het bezit van de zaak is het einde van het vermaak"
Bubbel jij praat over 2010 dus een val van 80 punten? klopt dit
- Bakstenen
-
(begint echt leuk te worden na ong 1 minuut)
www.dumpert.nl/mediabase/6668124/7af696a...oer_in_talkshow.html
(<- is echt leuk!)
DEFINITION of 'Privatizing Profits And Socializing Losses '
A phrase describing how businesses and individuals can successfully benefit from any and all profits related to their line of business, but avoid losses by having those losses paid for by society. Privatizing profits and socializing losses suggests that when large losses occur for speculators or businesses, they are able to successfully lobby government for aide rather than face the consequences of said losses.
De euro(groep) is verloren..
en griekenland maakt daar dankbaar gebruik van (leegzuigen voor eigen voordeel)
Politici hebben maar een geheugen van 4 jaar ( en worden nooit afgerekend op hun daden)
De Grieken maken daar WEER handig gebruik van.. ( hetzelfde als van 1866- 1927)
nl.wikipedia.org/wiki/Latijnse_muntunie
- bubbeltrader
-