Day Trading
Ik vraag mij ook af of het beter is wat ze gaan doen, maar ja die clown heeft binnen 6 maanden het land naar de filistijnen geholpen ,en veel vertrouwen verloren,is een eindeloze weg die ze nu bewandelenArnoB schreef :
Zowel Schlaube als Tsipras gelooft er niet in. En in Duitsland vraagt men zich nu af of het toch niet beter is (ook voor de Grieken) als ze de EURO verlaten....Linkerbaan schreef : maar goed, er is wel een voorlopige deal met de Grieken maar iedereen weet dat die deal niet klopt
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Bakstenen
-
- sp5000
-

- bubbeltrader
-
Wahaaha para-normaal zie ik toch echt als iets andersLinkerbaan schreef : koers gaat door 15 min steunlijn, het ziet er al discutabel uit die doorbraak, KT indicator staat onderin, beetje hangen en kaboem weer terug door die steunlijn = hogere top.
En dit geintje kan telkens herhaald worden...... totdat er toch die onverwachte knaller down is (door de steunlijn maar hoe weet je welke doorbraak de goede is??) en je ineenkeer op het beoogde shortdoel staat maar die rit heb je dan waarschijnlijk gemist.
Zo gaat het meestal![]()
Per saldo doorstijgen tot 23 juli? volgens de astrologen en para-normale wetenschappers
- ArnoB
-
en ik mis nog steeds die mooie puntige top ter afsluiting van alle paniek en nervositeit
En dit geintje kan telkens herhaald worden...... totdat er toch die onverwachte knaller down is (door de steunlijn maar hoe weet je welke doorbraak de goede is??) en je ineenkeer op het beoogde shortdoel staat maar die rit heb je dan waarschijnlijk gemist.
Zo gaat het meestal

Per saldo doorstijgen tot 23 juli? volgens de astrologen en para-normale wetenschappers

De handel in aandelen van 790 Chinese bedrijven werd stilgelegd vanwege het bereiken van de dagelijks toegestane dalingslimiet van 10 procent.
Tja...
- ArnoB
-
Zowel Schlaube als Tsipras gelooft er niet in. En in Duitsland vraagt men zich nu af of het toch niet beter is (ook voor de Grieken) als ze de EURO verlaten....Linkerbaan schreef : maar goed, er is wel een voorlopige deal met de Grieken maar iedereen weet dat die deal niet klopt
- ArnoB
-

Dus probeer ik eerst op de 2 min een signaal te zien
-
-
Bakstenen schreef :
Ik ben short gegaan op de daxBakstenen schreef : Zo ben ik weer alles is opgelost in de wereld,Iran,Griekenland tuinhekje bij mij achter dus wat kan er verders mis gaan?.
de FTI is bijna op de close van 26 juni die was 494,10 de FDAX zit er 2 punten al boven Dow al 115 erboven Es kan ik nu niet zien was een foutmelding en dan moet ik 5 minuten wachten .
FTI ligt er goed bij de FDAX ook maar daar is een hanging man zicht baar als de FDAX morgen lager opent dan ga ik short .
AEX kan nog door tot 495,68 FTI tot 499,15
Is dus gewoon afwachten
Zit niet achter mij pc moet dus via mij smartphone kijken
ik neem dez\e link maar ff voor de top >>
4.bp.blogspot.com/-yBtCYP-_wyM/VaWbSc9dr.../s1600/count0714.png
NR = Narrow Range (inside bar) enz

dus uitbraak kansen

- bubbeltrader
-
Ik ben short gegaan op de daxBakstenen schreef : Zo ben ik weer alles is opgelost in de wereld,Iran,Griekenland tuinhekje bij mij achter dus wat kan er verders mis gaan?.
de FTI is bijna op de close van 26 juni die was 494,10 de FDAX zit er 2 punten al boven Dow al 115 erboven Es kan ik nu niet zien was een foutmelding en dan moet ik 5 minuten wachten .
FTI ligt er goed bij de FDAX ook maar daar is een hanging man zicht baar als de FDAX morgen lager opent dan ga ik short .
AEX kan nog door tot 495,68 FTI tot 499,15
Is dus gewoon afwachten
Zit niet achter mij pc moet dus via mij smartphone kijken
- Bakstenen
-
ben ik de enige?
NR = Nagenoeg rustig?bubbeltrader schreef : goede morgen,
komt de ES 2110 toch nog in beeld?
AEX dan 497,x?
of eerst golf 2 omlaag en dan golf 3 ( de sterkste golf) omhoog?
expiratie week.. 10 punten in één richting kan dan makkelijk
zeker omdat er gisteren een NR was.. en dat betekent meestal een 3+ % zwieper
- ArnoB
-
komt de ES 2110 toch nog in beeld?

AEX dan 497,x?
of eerst golf 2 omlaag en dan golf 3 ( de sterkste golf) omhoog?
expiratie week.. 10 punten in één richting kan dan makkelijk
zeker omdat er gisteren een NR was.. en dat betekent meestal een 3+ % zwieper

- bubbeltrader
-