Day Trading
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Bakstenen
-
En ja dat de volgende bubbel of crisis komt geef ik je gelijk de landen hangen nu aan lage rente dat scheelt een slok op de borrel alleen nu hangen de landen achter over en komt de klap als de rente omhoog gaat.
- Bakstenen
-
Op Cyprus volle hotels, hoge prijzen, Cyprioten werken keihard en volgens sommigen komen ze daar aardig over de crisis heen.
De gewone banen zoals serveersters, schoonmakers, taxichauffeurs etc: allemaal Grieken, Roemenen, Bulgaren, Georgiƫrs, die door de Cypriotische business eigenaren zijn ingehuurd.
Maandloon voor Cyprioten die een beetje in de botenverhuur en services werken is ong 1200 euro/mnd, dat van die Bulgaren en Roemenen ligt daar een stuk onder.
Tijdens vakantie boek gelezen: ''the ascent of money'', financiƫle geschiedenis van de wereld; een echte aanrader!
De timing van de volgende supercrisis is onmogelijk maar met de extra kennis van het boek en wat we al weten, gaat ie komen.
Stijging wereldwijde rente (onbetaalbare staatsschuilden) en nog wat meer geo politieke spanningen is het begin.
Je kan er ook een bulflag van maken komen we morgen boven de lijn uit stap ik eruit
- Bakstenen
-
ArnoB schreef :
Inderdaad WS heeft de afgelopen dagen de boel zo goed als alleen maar omhoog getrokken, dat zal ook wel over zijn binnen enkele dagen. Dan zal WS de boel naar beneden donderen en EU misschien dan omhoog, want anders gaat het knetterhard naar beneden hier.Bakstenen schreef : Zo dat zijn bewegingen markt is erg onrustig denk dat het met Griekenland te maken heeft en LB zeker met verhaal dat a.s vrijdag die clown de vertrouwens kwestie wilt voor leggen is de kans dat er geen geld meer komt naar Griekenland en begint het circus weer opnieuw maar de vraag is of Merkel en consorten dat kunnen opbrengen steeds je nek uit steken en stank voor dank krijgen dus een Grexit staat weer op het programma ik zit alleen nog kort in de markt ,kijk maar naar de WS vanaf 2075 een streep omhoog
Kan een bergbeklimmer bungee jumpen en visa versa?

- Fred
-
Inderdaad WS heeft de afgelopen dagen de boel zo goed als alleen maar omhoog getrokken, dat zal ook wel over zijn binnen enkele dagen. Dan zal WS de boel naar beneden donderen en EU misschien dan omhoog, want anders gaat het knetterhard naar beneden hier.Bakstenen schreef : Zo dat zijn bewegingen markt is erg onrustig denk dat het met Griekenland te maken heeft en LB zeker met verhaal dat a.s vrijdag die clown de vertrouwens kwestie wilt voor leggen is de kans dat er geen geld meer komt naar Griekenland en begint het circus weer opnieuw maar de vraag is of Merkel en consorten dat kunnen opbrengen steeds je nek uit steken en stank voor dank krijgen dus een Grexit staat weer op het programma ik zit alleen nog kort in de markt ,kijk maar naar de WS vanaf 2075 een streep omhoog
- ArnoB
-
- Bakstenen
-
Op vakantie zijnFred schreef :
ArnoB schreef :
Hey, welkom terug. Hoop dat je goed uitgerust bentLinkerbaan schreef : Goede 's middags
Ik mag weer even afkoelen hier in NL na 2 weken 40 graden, ik zie dat de beurs ook afgekoeld is....
Wat zijn de verwachtingen? Wie kan me even bijkletsen?
Waar was hij moe van geworden dan???

- Bakstenen
-
ArnoB schreef :
Hey, welkom terug. Hoop dat je goed uitgerust bentLinkerbaan schreef : Goede 's middags
Ik mag weer even afkoelen hier in NL na 2 weken 40 graden, ik zie dat de beurs ook afgekoeld is....
Waar was hij moe van geworden dan???

- Fred
-

- ArnoB
-
Van mij mag hetFred schreef : Volgens Adje TA eerst naar 467 nu....

- ArnoB
-
- Fred
-
Linkerbaan schreef : Goede 's middags
Ik zou het graag doen als ik dat kon. De verwachting was eerst na vrijdag weer 1 of 2 weken up, maar zoals je ziet is dat vandaag weer om zeep geholpen. Lijkt meer op verder dalen nu, maar is n.m.m. niet te zeggen. Erg nerveus beursje.
- Fred
-

Maar beleg is binnen kom vanmiddag weer terug.
- Bakstenen
-
Ja zijn een hoop lijnen en ja dan raakt er altijd wel iets de lijn maar candles blijf ik toch tot nu toe het makkelijkstArnoB schreef :
Heb er wel eens mee gespeeld, maar niet echt mijn dingBakstenen schreef : Zijn er ook lieden hier (Fred zeker niet) die de Fibonacci cycles in Binck of ALex gebruiken?
- Bakstenen
-