Day Trading
FDAX zit in een bear flag en met de onrust van Griekenland is de kans op lagere koersen groter als stijgende koersenArnoB schreef : AEX presteerde vandaag buitengewoon goed in vergelijk met de andere indices. Als ik naar de DAX kijk, dan lijkt ieder moment de bodem van vandaag te worden uitgenomen met grote kans van verdere daling tot gevolg.
Zal het weekplaatje er morgen weer eens bij pakken, dan dat we de onderkant kunnen opzoeken.
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Bakstenen
-
Zal het weekplaatje er morgen weer eens bij pakken, dan dat we de onderkant kunnen opzoeken.
- ArnoB
-
Sorry ,nee had hij niet gevraagd maar zag zijn post op het TA scriptforumArnoB schreef :
Mailtjes sturen? Had hij daarom gevraagd dan.Bakstenen schreef : Jan Schotsman liet weten dat er geen mailtjes meer wilde sturen naar hem hij heeft nog 8000 ongeopende mailtjes in zijn box staan kijk dan heb je dus een volle postbus,vraag mij toch elke keer af waar die de tijd vandaan haalt ,ja de beurs het is echt een beurs van te voren je limiet ingeven en dan rustig afwachten maar twee keer knipperen met je ogen en de koers staat lager of hoger is erg onrustig,we gaan het weer beleven
- Bakstenen
-
Mailtjes sturen? Had hij daarom gevraagd dan.Bakstenen schreef : Jan Schotsman liet weten dat er geen mailtjes meer wilde sturen naar hem hij heeft nog 8000 ongeopende mailtjes in zijn box staan kijk dan heb je dus een volle postbus,vraag mij toch elke keer af waar die de tijd vandaan haalt ,ja de beurs het is echt een beurs van te voren je limiet ingeven en dan rustig afwachten maar twee keer knipperen met je ogen en de koers staat lager of hoger is erg onrustig,we gaan het weer beleven
- ArnoB
-
- Bakstenen
-
- Bakstenen
-
- Bakstenen
-
Het was toch 3% de een of andere kant opbubbeltrader schreef : AEX 480 +1 % en de rest van de wereld onder water
ES 2099,x top van vandaag weer..
en het moet nog omlaag naar 2092-2089 ergens
en daarna morgen/ donderdag omhoog naar 2112 ca
plus minus ongeveer..

- ArnoB
-

ES 2099,x top van vandaag weer..
en het moet nog omlaag naar 2092-2089 ergens

en daarna morgen/ donderdag omhoog naar 2112 ca

- bubbeltrader
-
- ArnoB
-
- ArnoB
-
- ArnoB
-
Klopt app die goed werkte maar tegenwoordig en dat heb ik al gezegd volgens mij zijn er een paar technische mensen weg want de laatste keer met de grafieken,toen de app nu weer geen koersen kunnen zien alleen via een omweg ,is het goed zeg ik het maar andersom ookArnoB schreef :
Jaar geleden was je nog vol lof, maar nu is het om de haverklap raak geloof ikBakstenen schreef : Binck heeft weer een technisch probleem je kan bij Turbos niet je index aanklikken ,loopt hart achteruit, ik zie voorlopig alleen maar lagere koersen komen op de borden de FDAX en FTI al twee dagen een spinning top als candle de volgende moet dan de richting geven dus nog steeds onzekerheid ,ben net short gegaan maar bij winst ga ik eruit
- Bakstenen
-
Jaar geleden was je nog vol lof, maar nu is het om de haverklap raak geloof ikBakstenen schreef : Binck heeft weer een technisch probleem je kan bij Turbos niet je index aanklikken ,loopt hart achteruit, ik zie voorlopig alleen maar lagere koersen komen op de borden de FDAX en FTI al twee dagen een spinning top als candle de volgende moet dan de richting geven dus nog steeds onzekerheid ,ben net short gegaan maar bij winst ga ik eruit

- ArnoB
-
En ook eruit,buit is binnen ga wat anders doen,Bakstenen is back in de raceBakstenen schreef :
Dax en AEX eruit alleen de DOW nog in bezitBakstenen schreef : Binck heeft weer een technisch probleem je kan bij Turbos niet je index aanklikken ,loopt hart achteruit, ik zie voorlopig alleen maar lagere koersen komen op de borden de FDAX en FTI al twee dagen een spinning top als candle de volgende moet dan de richting geven dus nog steeds onzekerheid ,ben net short gegaan maar bij winst ga ik eruit
- Bakstenen
-
Dax en AEX eruit alleen de DOW nog in bezitBakstenen schreef : Binck heeft weer een technisch probleem je kan bij Turbos niet je index aanklikken ,loopt hart achteruit, ik zie voorlopig alleen maar lagere koersen komen op de borden de FDAX en FTI al twee dagen een spinning top als candle de volgende moet dan de richting geven dus nog steeds onzekerheid ,ben net short gegaan maar bij winst ga ik eruit
- Bakstenen
-