Day Trading
Op kleiner tijdframe Bakstenen.Bakstenen schreef : Arno,ik zie geen dalende trendlijn die werd uitgenomen
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- ArnoB
-
- Bakstenen
-
De rede dat ik long in Olie ging vanmorgen was omdat er een bodem patroontje stond en een dalende trendlijn werd uitgenomen. Aangezien het een zeer kleine positie was geeft dat al aan hoeveel vertrouwen ik daar in hadBakstenen schreef :
Olie vind ik gevaarlijk er komt zoveel olie op de markt en ondanks dat de prijs zakt gaan ze toch meer schalie gas produceren,ik dacht eerst dat de US er last van zou krijgen maar de Saoudisch krijgen er ook last van moesten geld lenenArnoB schreef : Verhoging rente in september is vrij groot blijkt uit de notulen, de markt is daar opgelucht over en alles (aandelen en grondstoffen) gaat omhoog als eerste reactie...

Goud heeft langer geduurd, maar in die positie had ik veel meer vertrouwen en ik denk dat we naar de 1140 kunnen, stapje terug en dan weer verder omhoog...
- ArnoB
-
Dank je zag de koersen terug zakken eerst de ES toen wilde de FDAX niet meer en ja voordat je het weet heb je weer een min staan als er ineens anders over de rente gedacht wordtArnoB schreef :
Bakstenen schreef :
Toch maar winst genomenBakstenen schreef : Zo van dik hout zaagt men planken,de ES gewoon groen de DOW groen en ik ook blij ,wat wil een mens nog meer heb zelfs gebak vanavond,alleen winst is pas winst als het is bijgeschreven
- Bakstenen
-
Olie vind ik gevaarlijk er komt zoveel olie op de markt en ondanks dat de prijs zakt gaan ze toch meer schalie gas produceren,ik dacht eerst dat de US er last van zou krijgen maar de Saoudisch krijgen er ook last van moesten geld lenenArnoB schreef : Verhoging rente in september is vrij groot blijkt uit de notulen, de markt is daar opgelucht over en alles (aandelen en grondstoffen) gaat omhoog als eerste reactie...
- Bakstenen
-
Bakstenen schreef :
Toch maar winst genomenBakstenen schreef : Zo van dik hout zaagt men planken,de ES gewoon groen de DOW groen en ik ook blij ,wat wil een mens nog meer heb zelfs gebak vanavond,alleen winst is pas winst als het is bijgeschreven

- ArnoB
-
- Bakstenen
-
- ArnoB
-

- Bakstenen
-
veel plezier ik ga ook eten kokenKnakenpoetser schreef : Ik ga me omkleden heb een strandfeestje met beer & burgers
Tot laterzzzz
- Bakstenen
-
- Bakstenen
-
- Bakstenen
-

Tot laterzzzz
- Knakenpoetser
-
Bakstenen schreef :
Schulden zullen ze niet afschrijven alleen over 50 jaar uitsmeren is hetzelfde met de inflatie meegerekendKnakenpoetser schreef : Stel je voor dat we de geldkraan hadden dichtgedraaid. Ook al blijft Griekenland in de euro, dan betalen ze de schulden niet meer terug. En dan gaat Nederland voor zeg 50 miljard het schip in.
Maar ook dan blijft Griekenland nog een zorgenkindje.
En let maar op. Over een jaar ofzo wordt er alsnog 200 miljard kwijtgescholden. Dat kan gewoon niet anders. En op dat moment is het argument dat we nu wel weer moeten omdat we nu ook een 3de steunpakket erin hebben zitten.
Ze moeten alleen de bevolking nog 'brainwashen' en een goede verdeelsleutel kiezen. Maar het gaat hoe dan ook gebeuren.
Zou ook kunnen maar dan blijft die schuld drukken en kunnen de Grieken niet naar de geldmarkt.
In een keer die pleister eraf trekken is het beste en daar wordt (denk ik) voor gekozen.
- Knakenpoetser
-
Schulden zullen ze niet afschrijven alleen over 50 jaar uitsmeren is hetzelfde met de inflatie meegerekendKnakenpoetser schreef : Stel je voor dat we de geldkraan hadden dichtgedraaid. Ook al blijft Griekenland in de euro, dan betalen ze de schulden niet meer terug. En dan gaat Nederland voor zeg 50 miljard het schip in.
Maar ook dan blijft Griekenland nog een zorgenkindje.
En let maar op. Over een jaar ofzo wordt er alsnog 200 miljard kwijtgescholden. Dat kan gewoon niet anders. En op dat moment is het argument dat we nu wel weer moeten omdat we nu ook een 3de steunpakket erin hebben zitten.
Ze moeten alleen de bevolking nog 'brainwashen' en een goede verdeelsleutel kiezen. Maar het gaat hoe dan ook gebeuren.
- Bakstenen
-
Bakstenen schreef : Ben het bijna met alles eens met je behalve met de verkiezingen dan staat alles stil en er komt pas geld als de Grieken aan voorwaarden voldaan hebben
Waar denk je dat de Grieken dan voor kiezen? Echt niet voor een partij die net als Tsipras zegt dat ze er klaar mee zijn en uiteindelijk toch door de knieƫn gaan. Nee, dan kiezen ze voor een partij die nu eens en voor altijd door de zure appel heen bijt.
- Knakenpoetser
-