Day Trading
mijnheer Gompie. hahahahah [lol]Bakstenen schreef : Goedenavond all en goedenavond mijnheer Gompie,

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Gompie
-
En het bestuur gaat fluitend weg en ergens anders de boel om zeep helpenBakstenen schreef :
Ik heb hier altijd een raar gevoel over het zal wel een doorstart worden omdat het rijk anders de klos is met al de werken waar ze nog bezig zijn,maar leveranciers ZZpers en bedrijven zijn de klos die kunnen fluiten naar hun geld en de nieuwe onderneming begint met een schone lei, zelf ook een paar keer meegemaakt ik had er jaren last van om het terug te verdienen en de ander had geen rugzak bij menArnoB schreef :
Rara wat komt daar naar buiten... Hoop het beste voor de werknemersBakstenen schreef : De handel in Imtech is stil gelegd na 9.00 uur kan er niet gehandeld worden in dit aandeel komt een pers bericht

- ArnoB
-
Ik heb hier altijd een raar gevoel over het zal wel een doorstart worden omdat het rijk anders de klos is met al de werken waar ze nog bezig zijn,maar leveranciers ZZpers en bedrijven zijn de klos die kunnen fluiten naar hun geld en de nieuwe onderneming begint met een schone lei, zelf ook een paar keer meegemaakt ik had er jaren last van om het terug te verdienen en de ander had geen rugzak bij menArnoB schreef :
Rara wat komt daar naar buiten... Hoop het beste voor de werknemersBakstenen schreef : De handel in Imtech is stil gelegd na 9.00 uur kan er niet gehandeld worden in dit aandeel komt een pers bericht
- Bakstenen
-
- ArnoB
-
- Bakstenen
-
DAX ook geraakt zit zonder nu maar wel met belg op mijn brood vandaagBakstenen schreef :
Had alvast een stoplos ingevoerd om toch de winst te borgen de AEX is geraakt alleen de DAX nog nuBakstenen schreef : Ik zit long maar 100% happy niet, komt ook door de grote daling gisteren dan ben je altijd (althans ik) bang dat er nog een staartje komt.
maar overal stonden er mooie hamers die op de ES en DOW het mooiste Es de hele daling al weer ingehaald als de FDAX dat ook nog doet ben ik tevreden maar of ik tot die tijd blijft zitten is een ander verhaal

- Bakstenen
-
Had alvast een stoplos ingevoerd om toch de winst te borgen de AEX is geraakt alleen de DAX nog nuBakstenen schreef : Ik zit long maar 100% happy niet, komt ook door de grote daling gisteren dan ben je altijd (althans ik) bang dat er nog een staartje komt.
maar overal stonden er mooie hamers die op de ES en DOW het mooiste Es de hele daling al weer ingehaald als de FDAX dat ook nog doet ben ik tevreden maar of ik tot die tijd blijft zitten is een ander verhaal
- Bakstenen
-
- ArnoB
-
- Bakstenen
-
bubbeltrader schreef : Goede morgen,
ES.. ik had ook nog 2090 staan maar niet verwacht
Long 2055 uitgestapt (uitgestopt) op 2088
Kritische draai rond 2088 (fibo lijntje)
AEX: Vanmorgen zal er waarschijnlijk een 3-4 punten terugtest komen
DAX: 11021 long....

- Bakstenen
-
Die short met speeders in de ES zaten hebben geen geluk gisterenavond bij sluiting rond de 2045 en nu 2091ArnoB schreef :
Waarom nietKnakenpoetser schreef : Benieuwd of de shorters morgenochtend nog blij zijn?
- Bakstenen
-
ES.. ik had ook nog 2090 staan maar niet verwacht

Long 2055 uitgestapt (uitgestopt) op 2088
Kritische draai rond 2088 (fibo lijntje)
AEX: Vanmorgen zal er waarschijnlijk een 3-4 punten terugtest komen

DAX: 11021 long....

- bubbeltrader
-
Waarom nietKnakenpoetser schreef : Benieuwd of de shorters morgenochtend nog blij zijn?

- ArnoB
-
- Knakenpoetser
-
Ik denk dat er een MM is die dit spel speelt zo
- Bakstenen
-
Dus morgen up en dan vrijdag of maandag 471 ?bubbeltrader schreef : volgens beurscyclus >> weekend > 471 als koersdoel nu
- Bakstenen
-