Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

19 aug 2015 17:53 #10359 door Knakenpoetser
Stel je voor dat we de geldkraan hadden dichtgedraaid. Ook al blijft Griekenland in de euro, dan betalen ze de schulden niet meer terug. En dan gaat Nederland voor zeg 50 miljard het schip in.
Maar ook dan blijft Griekenland nog een zorgenkindje.

En let maar op. Over een jaar ofzo wordt er alsnog 200 miljard kwijtgescholden. Dat kan gewoon niet anders. En op dat moment is het argument dat we nu wel weer moeten omdat we nu ook een 3de steunpakket erin hebben zitten.
Ze moeten alleen de bevolking nog 'brainwashen' en een goede verdeelsleutel kiezen. Maar het gaat hoe dan ook gebeuren.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

• Knakenpoetser
  • Knakenpoetser's Profielfoto
19 aug 2015 17:53 #10358 door Bakstenen
10652 was de bodem op 8 juli nog 20 puntjes

• Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
19 aug 2015 17:51 #10357 door Bakstenen
Ben het bijna met alles eens met je behalve met de verkiezingen dan staat alles stil en er komt pas geld als de Grieken aan voorwaarden voldaan hebben

• Bakstenen
19 aug 2015 17:48 #10356 door Knakenpoetser

Bakstenen schreef :

Knakenpoetser schreef : Ik verwacht dat de indices toch wel redelijk blijven liggen hier. Bij de AEX rond de 470.
Er is voorlopig nergens inflatiedreiging, Griekenland voorlopig gered. Wie had dat nou niet verwacht :huh:
Economische groei in het westen redelijk maar zeker geen oververhitting.

Alleen Azië (vooral China) is wel beetje een zorgenkindje. Maar het effect daarvan is niet alleen ongunstig voor het westen.

Griekenland is nog niet over morgen wil die clown zijn goedkeuring krijgen en als dat afgekeurd wordt beginnen we weer opnieuw alleen denk ik niet dat er dan nog enige steun te vinden is om weer geld over te maken en is een grexit nabij

Ook nieuwe verkiezingen in Griekenland gooien geen roet in het eten. De mensen daar begrijpen ook wel dat er wat moet gebeuren en dat Tsipras erg populistisch bezig is geweest.

Ook was te verwachten dat Nederland en Duitsland akkoord zouden gaan.

We kunnen allemaal wel aan de borreltafel roepen dat ze de geldkraan moeten dichtdraaien maar wat is daarvan het gevolg?
Ook Rutte afrekenen bij de volgende verkiezingen gaat niet gebeuren. Kijk maar eens hoe die partij in de peilingen staat,

• Knakenpoetser
19 aug 2015 17:44 #10355 door Bakstenen

Knakenpoetser schreef : Ik verwacht dat de indices toch wel redelijk blijven liggen hier. Bij de AEX rond de 470.
Er is voorlopig nergens inflatiedreiging, Griekenland voorlopig gered. Wie had dat nou niet verwacht :huh:

Alleen Azië (vooral China) is wel beetje een zorgenkindje. Maar het effect daarvan is niet alleen ongunstig voor het westen.

Griekenland is nog niet over morgen wil die clown zijn goedkeuring krijgen en als dat afgekeurd wordt beginnen we weer opnieuw alleen denk ik niet dat er dan nog enige steun te vinden is om weer geld over te maken en is een grexit nabij

• Bakstenen
19 aug 2015 17:42 #10354 door Knakenpoetser
Ik verwacht dat de indices toch wel redelijk blijven liggen hier. Bij de AEX rond de 470.

• Knakenpoetser
19 aug 2015 17:39 #10353 door Bakstenen
Es al een candle van 30 punten,ik zit wel stiekum aan een long op de FDAX te loeren

• Bakstenen
19 aug 2015 17:38 #10352 door Fred

Bakstenen schreef :

Fred schreef :

Knakenpoetser schreef : Met deze olieprijzen (en de rest van de grondstoffen) zie ik geen renteverhoging de komende tijd.

En wat zie jij ons aex's-ke doen knaak?

Ben wel geen Knaak maar de 76,4 Fibo FTI ligt op 466,26,ik denk morgenochtend beetje down en dan up naar expiratie

Thx Bakstenen

• Fred
  • Fred's Profielfoto
19 aug 2015 17:37 #10351 door Bakstenen

Fred schreef :

Knakenpoetser schreef : Met deze olieprijzen (en de rest van de grondstoffen) zie ik geen renteverhoging de komende tijd.

Ben wel geen Knaak maar de 76,4 Fibo FTI ligt op 466,26,ik denk morgenochtend beetje down en dan up naar expiratie

• Bakstenen
19 aug 2015 17:32 #10350 door Fred

• Fred
  • Fred's Profielfoto
19 aug 2015 17:32 #10349 door ArnoB
Mijn kleine olie long is ook overleden, gelukkig maar zeer kleine positie

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
19 aug 2015 17:26 #10348 door Knakenpoetser
Met deze olieprijzen (en de rest van de grondstoffen) zie ik geen renteverhoging de komende tijd.

• Knakenpoetser
19 aug 2015 17:23 #10347 door Knakenpoetser

Bakstenen schreef : Hoppa daar gaan we gaat weer heel wat geld door het putje denk dat iedereen weer door dezelfde deur wil,FDAX nog 45 puntjes en dan op de low waar de sterke stijging begon maar ja waarom dan eerst stijgen,denk dat het alles te maken heeft met Griekenland als die clown verkiezingen uit schrijft

Schijnt wat amerikaanse tegenwind te zijn :-)

• Knakenpoetser
19 aug 2015 17:21 #10346 door Knakenpoetser
B)

Linkerbaan schreef : nee de buren gaan dit weekend :lol:
-
-

Knakenpoetser schreef : Vakanties weer voorbij voor allen?

• Knakenpoetser
19 aug 2015 17:16 - 19 aug 2015 17:18 #10345 door Bakstenen
Hoppa daar gaan we gaat weer heel wat geld door het putje denk dat iedereen weer door dezelfde deur wil,FDAX nog 45 puntjes en dan op de low waar de sterke stijging begon maar ja waarom dan eerst stijgen,denk dat het alles te maken heeft met Griekenland als die clown verkiezingen uit schrijft
Laatst bewerkt: 19 aug 2015 17:18 door Bakstenen.

• Bakstenen
19 aug 2015 17:12 #10344 door Linkerbaan
nee de buren gaan dit weekend :lol:
-
-

Knakenpoetser schreef : Vakanties weer voorbij voor allen?

• Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
Tijd voor maken pagina: 0.696 seconden