Day Trading

Ochja...heb verder het hele weekend niet aan de beurs gedacht...da's ook wat waard

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- TDH
-
Linkerbaan schreef : topcandle of niet, het zegt lang niet alles maar ik zou er graag wel 1 willen zien
- Fred
-
ik zou graag een mooie topcandle daggrafiek en 30 min willen zien, maar dalen zonder die topcandle mag ook

Fred schreef : Het lijkt een interessante week te gaan worden....
- Fred
-
Fred schreef : OK, dan is het goed.
- Fred
-

mr.aex schreef : Ja Fred, dat wist ik al !
En ik weet nog veel meer.
En ik wist al heel snel dat het op kwijtschelden van de schuld aan zou komen.
De economie van Griekenland is veels te klein om die schuld te beslechten.
De actie van de afgelopen 1,5 jaar is ook gewoon een 'doekje voor het bloeden' geweest en puur om 'tijd' te kopen om andere belangen zeg maar geen "averij" te laten lopen en de timing niet goed uitkwam om de poot naar Griekenland stijf te houden.....dus dan maar weer even de zuurstofmasker op. doen bij Griekenland.
En ja, van al die miljarden is bijna niks bij de gewone burger terechtgekomen. Grotendeels allemaal naar die banken om ze een drijfkurk aan te reiken (balanzen te repareren). Idioterie. De 2 uitzendingen van Radar....euhh pakweg een maandje of 6/7 geleden (uit m`n hoofd), gaf overigens ook een mooi verslag wat er zich zoal heeft afgespeeld....
- Fred
-
En ik weet nog veel meer

En ik wist al heel snel dat het op kwijtschelden van de schuld aan zou komen.
De economie van Griekenland is veels te klein om die schuld te beslechten.
De actie van de afgelopen 1,5 jaar is ook gewoon een 'doekje voor het bloeden' geweest en puur om 'tijd' te kopen om andere belangen zeg maar geen "averij" te laten lopen en de timing niet goed uitkwam om de poot naar Griekenland stijf te houden.....dus dan maar weer even de zuurstofmasker op. doen bij Griekenland.
En ja, van al die miljarden is bijna niks bij de gewone burger terechtgekomen. Grotendeels allemaal naar die banken om ze een drijfkurk aan te reiken (balanzen te repareren). Idioterie. De 2 uitzendingen van Radar....euhh pakweg een maandje of 6/7 geleden (uit m`n hoofd), gaf overigens ook een mooi verslag wat er zich zoal heeft afgespeeld....
Fred schreef : Wist je nog niet hoe het werkte mr. aex?
Dan weet je waarschijnlijk ook niet dat van die 300 miljard steun tot nog toe, er 270 miljard naar de buitenlandse banken in Griekenland is gegaan. Dus naar de Portugese, Spaanse, Italiaanse, Franse, Nederlandse, Belgische, Duitse etc.
Hoe denk je dat Griekenland dat nu ooit kan terugbetalen?
- mr.aex
-
Linkerbaan schreef : Mr aex, je hebt pb
- mr.aex
-
dinero schreef : Zoek nog een kans om relatief goedkoop fysiek goud in te kopen , een gouden tientje van 232 vind ik aan de prijs. Iemand enig idee of dat en wanneer de eur.usd weer de pan uitstijgt .
Fundamenteel heeft Trump belang bij een goedkope dolllar , Draghi bij een goedkope euro. 15 maart rente verhoging Yellen , dollar olie goud duurder , dat schiet ook niet op .
- Fred
-
dinero schreef : Zoek nog een kans om relatief goedkoop fysiek goud in te kopen , een gouden tientje van 232 vind ik aan de prijs. Iemand enig idee of dat en wanneer de eur.usd weer de pan uitstijgt .
Fundamenteel heeft Trump belang bij een goedkope dolllar , Draghi bij een goedkope euro. 15 maart rente verhoging Yellen , dollar olie goud duurder , dat schiet ook niet op .
- Fred
-
ten gunste van een klein aantal groepen , bijvoorbeeld de regerende families in Portugal. Het EU-parlement is al bij aanvang monddood gemaakt , geen recht van initiatief en stemt het parlement niet in met wat de Europese commissie voorstelt, krijgen ze een aantal van de 30.000 lobbyisten die Brussel bevolken op hun dak gestuurd: wat wil je nou , je wil toch niet dat de EU ophoudt te bestaan , dat je baantje er aan gaat? Hier heb je een bonus
Griekenland als geldsluis om de noordelijke melkkoeien tot op het bot droog te melken .
Brussel heeft nog niet zo lang geleden het recht verworven om zich met de Nederlandse pensioenpotten te bemoeien . Waar dat recht uit bestaat heb ik niet kunnen achterhalen , maar de intentie lijkt me duidelijk, de pensioenen, nationaal bezit , schijnen door Dijsselbloem c.s. weggegeven te kunnen worden ! Het idee alleen al....
De oplossing lijkt redelijk voor de hand liggend. De EU hervormen zoals de SP dat wil lijkt me onbegonnen zaak , met criminelen valt wel te praten maar dat is ogenschijnlijk, de belangen zijn te groot om te veranderen .Via een grondwetswijziging en dan door bindend referendum een Nexit .
Op individueel niveau zou je een domicilie buiten de EU kunnen overwegen , bijvoorbeeld Nieuw Zeeland of Canada en als je op zuidelijk bent ingesteld : Marokko
schijnt nog zo slecht niet te zijn.
Fred schreef : Wist je nog niet hoe het werkte mr. aex?
Dan weet je waarschijnlijk ook niet dat van die 300 miljard steun tot nog toe, er 270 miljard naar de buitenlandse banken in Griekenland is gegaan. Dus naar de Portugese, Spaanse, Italiaanse, Franse, Nederlandse, Belgische, Duitse etc.
Hoe denk je dat Griekenland dat nu ooit kan terugbetalen?
- dinero
-
en veel mensen in het algemeen , mij speciaal , ruimer doen ademhalen .
mr.aex schreef : Btw....het gaat lekker in Nederland.
Turkse premie wil in Nederland promopraatje houden in Rotterdam om kiezers aan te sporen ivm referendum in het belang van Erdogan en imam in Nederland, spoort Nederlanders met migrantenachtergrond of van niet origine Nederlandse roots aan om op DENK te stemmen....
In Duitsland werd de promopraatje ook geprobeerd onder het mom van dat het verband zou houden met een toneelstuk. Jaja....één voet tussen de deur en de andere voet komt er vanzelf bij....
Hoe lang duurt het nog voordat onze algehele tolerantie en vrijheid helemaal onder de voet wordt gelopen ?
Onze identiteit wordt met een kaasschaaf bewerkt en als je maar lang genoeg schaaft, dan.......
Van nature zijn wij Nederlanders volgzaam en verdraagzaam, dan gaat ons op een gegeven moment opbreken en dan is het veels te laat om bij te stellen.....en dan maar morren en verontwaardigd zijn....
Het spreekwoordelijk gezegde doet dan van zich spreken....'Eigen schuld, dikke bult'.
En denk je meewoedig terug aan 'Eigen haard goud waard'.
Hopelijk krijgt de 'doorsnee Nederlander' gelijk.....'het zal allemaal niet zo`n vaart lopen'.....
Hopelijk ? Zover laten komen is te gek voor woorden. Wees kritisch en vastberaden.
Dit is slechts een eye-opener voor onszelf en om waar Nederland allemaal voor staat, te behouden.
Dit is geen oproep voor een bepaalde politieke partij. Dit is breder bedoeld.... We kunnen geen 'moeder Teresa' zijn.
Niet voor Europa, niet voor de rest van de wereld. Voor niemand. En al helemaal niet omdat onze (en de Europese)politiek niet standvastig is en kan handhaven.
- dinero
-
- dinero
-