Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

08 mrt 2017 10:07 #35834 door Fred
(y) Neem er maar een negerzoen bij, sorry allochtone liefkozing.

Gompie schreef : Moi. Als trader doe ik het met zo min mogelijk gedoe in de grafiek, Zie plaatje. 40 pips in de knip.En nu koffie :)

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

• Fred
  • Fred's Profielfoto
08 mrt 2017 10:05 - 08 mrt 2017 10:06 #35833 door Gompie
Moi. Als trader doe ik het met zo min mogelijk gedoe in de grafiek, Zie plaatje. 40 pips in de knip.En nu koffie :)
Bijlagen:
Laatst bewerkt: 08 mrt 2017 10:06 door Gompie.

• Gompie
  • Gompie's Profielfoto
08 mrt 2017 09:54 #35832 door gretsch
Goedemorgen,
eur/usd shorts zojuist gesloten met een mooie overall winst.

@C49, ik gebruik TS ook altijd naast mijn gewone grafiek en heb ook wel altijd hier aangegeven dat je het niet als standallone moet gebruiken, maar vaak geeft het bij mij bevestiging op dingen die in mijn TA grafiek staan, en op die manier gebruik ik het, maar er zijn ook dagen dat ik er helemaal niets mee kan.

maar genoeg over astro nu denk ik, de èèn kan er wat mee de ander niet en dat is helemaal prima.

• gretsch
  • gretsch's Profielfoto
08 mrt 2017 09:38 #35831 door Linkerbaan
dit is exact zoals ik er over denk

TDH schreef : Ik ga er bij traden vanuit dat het vervolg zo onlogisch mogelijk is...insteek is zoveel mogelijk scheefzitters voor er een grote beweging op gang komt.

Zone plaatje gaf exact steun net iets boven bodem 6 maart. Nu op kleine TF zien of er serie HH HL op stoom komt...en op iets groter frame de fibo's inzetten voor weerstand niveaus..Feit is nu nog wel dat in zone DL gisteren bivakkeren...altijd alert blijven ;)

De volgende gebruiker (s) zei dank u: TDH

• Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
08 mrt 2017 09:34 #35830 door TDH
Ik ga er bij traden vanuit dat het vervolg zo onlogisch mogelijk is...insteek is zoveel mogelijk scheefzitters voor er een grote beweging op gang komt.

Zone plaatje gaf exact steun net iets boven bodem 6 maart. Nu op kleine TF zien of er serie HH HL op stoom komt...en op iets groter frame de fibo's inzetten voor weerstand niveaus..Feit is nu nog wel dat in zone DL gisteren bivakkeren...altijd alert blijven ;)

Linkerbaan schreef : die 507 zou wel eens heel realistisch kunnen zijn

• TDH
  • TDH's Profielfoto
08 mrt 2017 09:29 #35829 door Linkerbaan
die 507 zou wel eens heel realistisch kunnen zijn

TDH schreef : 'Mor-ning! Zone plaatje drbie..

• Linkerbaan
08 mrt 2017 09:28 #35828 door Linkerbaan
kijk, dit bedoel ik, nog 1 x een fop-stijging?

• Linkerbaan
08 mrt 2017 09:26 #35827 door TDH
'Mor-ning! Zone plaatje drbie..

Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Linkerbaan

• TDH
  • TDH's Profielfoto
08 mrt 2017 09:13 #35826 door Linkerbaan
dax knalt omhoog, de aex is zakkend..... :S

• Linkerbaan
08 mrt 2017 09:12 #35825 door Linkerbaan
die astro dingen kunnen werken als er veel pieken tegelijk optreden.
Bradley zat vroeger akelig nauwkeurig!!!!!
Maar dat was voor QE

Er is iemand die met standaard week/maandcycli de beurs probeert te voorspellen.
In 2015 en 2106 extreem nauwkeurig maar in 2017 nog weinig gescoord.

• Linkerbaan
08 mrt 2017 09:10 #35824 door Linkerbaan
501 zone in de gaten houden, doorzakken of kan juist ook het punt zijn waarom de stijging weer begint, richting toppenlijn aex

• Linkerbaan
08 mrt 2017 09:08 - 08 mrt 2017 09:09 #35823 door C49
Gretsch je hebt zelf net als ik TS en daar kun je die signalen backtesten ,ik heb dit na.v. de redelijke voorspellingen die destijds door ene Irma S gedaan werden getest en over een langere periode werkt het dus gewoon niet . Ik heb ook in de tijd van Beursklets een rapport van Barclays gepost wat het effect van de maanstanden in de beleggingssfeer kon betekenen en dat kwam op jaarbasis uit op een mogelijke 2 a 3 procent ( voor een miljarden portefeuille waarschijnlijk interessant ,maar voor traders dus niet) er zijn eigenlijk wel zoveel aspecten in die astro dat je eigenlijk altijd wel een astro verklaring kunt vinden.
Ik kan alleen maar adviseren om het als aanvulling op je normale analyse te gebruiken en zeker niet standalone.
Conclusie moet eigenlijk zijn , omdat het een nogal ingewikkelde materie is dat je de tijd beter kunt besteden aan andere nuttige zaken betreffende trading.

www.astrosofa.com/horoscopes/daily-horoscope/today

ik zou zeggen ( als je in deze materie geloofd) hou die tijden eens een tijdje in de gaten, pak een 1min of 5 min grafiek erbij en let eens op als er zo'n tijd voorbij komt, dan zul je zien dat het effect heeft, niet altijd even duidelijk, maar het is wel degelijk aanwezig.

die tijden zijn al jaren en jaren van te voren bekend , en als het dan effect heeft op financiele markten, dan is dat best wel heel bijzonder denk ik.

de beurs in relatie met astro heeft niets te maken met prijs, daar draait alles om tijd.[/quote]
Laatst bewerkt: 08 mrt 2017 09:09 door C49.

• C49
  • C49's Profielfoto
08 mrt 2017 08:22 #35822 door Fred
Ach, komt wel. Goede kans dat we vandaag eens door de 502 zakken vast.....

Linkerbaan schreef : 'smorgens....

wat een gepiel op die beurzen

• Fred
  • Fred's Profielfoto
08 mrt 2017 08:20 #35821 door Linkerbaan
'smorgens....

wat een gepiel op die beurzen

Fred schreef : Mogge.

• Linkerbaan
08 mrt 2017 07:57 #35820 door Fred
Mogge.

• Fred
  • Fred's Profielfoto
08 mrt 2017 01:03 #35819 door dinero
Mooie poëtische site.
Denk dat aspecten en gebeurtenissen met planeten , zoals Venus conjunct Pluto bijvoorbeeld geen oorzaak zijn van of een gevolg zijn van in dit geval financiële gebeurtenissen ,maar aan de financiële gebeurtenissen zoals een beurskrach die in de tijd optreedt parallel lopen.
Dus stel dat je de planeten goed zou kunnen lezen tussen aanhalingstekens dan zou je omdat toekomstige planeetstanden middels tabellen bekend zijn de synchroon lopende financiële gebeurtenissen kunnen voorspellen .
Alleen , ik weet niemand die dat met zekerheid kan , m.i. blijft het bij in het gunstigste geval een waarschijnlijkheidsberekening en dat niet in het minst door de veelvoud van interpretaties die op astrologisch gebied mogelijk zijn bij een bepaalde planeetstand.

gretsch schreef : maar iedere dag gebeurt er wel wat in het heelal en dat heeft effect op ons als mensen, dieren, planten het weer, de beurs enz enz.

op deze site staan de belangrijkste gebeurtenissen die er iedere dag zijn:

www.astrosofa.com/horoscopes/daily-horoscope/today

ik zou zeggen ( als je in deze materie geloofd) hou die tijden eens een tijdje in de gaten, pak een 1min of 5 min grafiek erbij en let eens op als er zo'n tijd voorbij komt, dan zul je zien dat het effect heeft, niet altijd even duidelijk, maar het is wel degelijk aanwezig.

die tijden zijn al jaren en jaren van te voren bekend , en als het dan effect heeft op financiele markten, dan is dat best wel heel bijzonder denk ik.

de beurs in relatie met astro heeft niets te maken met prijs, daar draait alles om tijd.

• dinero
  • dinero's Profielfoto
Tijd voor maken pagina: 0.818 seconden