Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

07 mrt 2017 23:07 #35818 door gretsch
@ Fred,
ik ben het helemaal met je eens, niet alles is te verklaren, maar dat moeten wij als gewone stervelingen ook niet eens willen.
tegenwoordig wordt vrijwel alles volledig kapot geanalyseerd, door super snelle computers is dat een fluitje van een cent, en is er op vrijwel iedere vraag die je stelt is wel een antwoordt te vinden.
maar toch kan de allerbeste wetenschapper met het allerbeste labo en met de beschikking over een quantum computer geen grasspriet maken.....
en waarom hij dat niet kan, daar heeft hij geen goede verklaring voor.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

• gretsch
  • gretsch's Profielfoto
07 mrt 2017 22:32 #35817 door dinero
Pas deze link wel eens toe. Altijd up to date. Gebruik alleen planeet Venus (geld )in relatie tot Pluto (macht en manipulatie ) De uitkomst is niet eenduidig ; soms gebeurt er niks en soms gaat de koers omlaag of omhoog

planetwatcher.com/#

Als je m.i. helemaal in de war wilt raken is er een site financiƫle astrologie van Merriman die op het eerste gezicht logisch zou kunnen lijken maar kan me ook voorstellen dar er traders zijn die er wel goed mee om kunnen gaan

new.mmacycles.com/index.php?route=blog/a..._id=1&article_id=128

gretsch schreef : voor degene die er interesse in hebben, dit is een mooie duidelijke astro site:

www.theplanetstoday.com/#

• dinero
  • dinero's Profielfoto
07 mrt 2017 21:49 #35816 door Fred
Jij denkt al vooruit voor al die vluchtelingen opvangcentra in de toekomst ;)

Linkerbaan schreef : Een mens bestaat voor 80% uit water.
En als van alle atomen waaruit alle mensen op aarde zijn opgebouwd, alleen de materie overblijft (dus inter atomaire lege ruimte wordt weggehaald), dan past al die materie van pakweg 7 mrd mensen in grootte van 1 appel

• Fred
  • Fred's Profielfoto
07 mrt 2017 21:46 #35815 door Linkerbaan
Een mens bestaat voor 80% uit water.
En als van alle atomen waaruit alle mensen op aarde zijn opgebouwd, alleen de materie overblijft (dus inter atomaire lege ruimte wordt weggehaald), dan past al die materie van pakweg 7 mrd mensen in grootte van 1 appel

• Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
07 mrt 2017 21:06 #35814 door Fred
Beste Gretsch,

ik kan er weinig zinnigs over zeggen over die astro.
Wel kan ik zeggen dat er meer dingen tussen hemel en aarde bestaan dan wij mensen weten/kennen, ik heb daar ook al genoeg dingen van meegemaakt.
Er sta er niet heel sceptisch tegenover dus, maar kan er ook niet veel zinnigs over zeggen.
Het probleem is dat ons denkraam te beperkt is (wij kunnen b.v. slechts 3-dimensionaal denken) en begrijpen ook begrippen als oneindig en eeuwig niet omdat we ze ons niet voor kunnen stellen.
Ook is ons gevoel enorm gedegenereerd door de moderne beschaving.
Waarom kan een oude vissersman soms zonder enig hulpmiddel zeggen waar de vis zit, maar kan hij het je niet uitleggen?
Waarom kan een boertje je soms zeggen, dat het dan of dan gaat regenen zonder enig weerbericht te kennen en kan hij je ook niet uitleggen waarom hij dat weet/voelt.
Waarom trokken de olifanten 2 dagen voor de Tsunami in Thailand de bergen in en werden de mensen er door verrast?
Waarom worden er veel mensen depressief zodra de bladeren gaan vallen in de herfst?
Zo zijn er voorbeelden te over.
Wat ik wel heel apart vind is dat er met volle maan altijd veel meer baby's geboren worden.
Het is wel bekend dat de maan een aantrekkingskracht uitoefent op water, denk maar aan de getijden, hoog en laagwater.
Ook springtij en dood tij zijn afhankelijk van de stand van de maan en liggen dus in feite qua datum al eeuwen tevoren vast.

Ik kan alleen bedenken dat een mens (en ook ons brein) voor ik meen 80% uit water bestaat. Het lijkt me dus niet onlogisch dat de aantrekkingskracht van de maan ook invloed heeft op de mens en zijn brein.
Een wetenschappelijke uitleg daarover heb ik echter nog nooit gezien terwijl het feit eigenlijk voor de hand ligt.

• Fred
  • Fred's Profielfoto
07 mrt 2017 20:30 #35813 door gretsch
maar iedere dag gebeurt er wel wat in het heelal en dat heeft effect op ons als mensen, dieren, planten het weer, de beurs enz enz.

op deze site staan de belangrijkste gebeurtenissen die er iedere dag zijn:

www.astrosofa.com/horoscopes/daily-horoscope/today

ik zou zeggen ( als je in deze materie geloofd) hou die tijden eens een tijdje in de gaten, pak een 1min of 5 min grafiek erbij en let eens op als er zo'n tijd voorbij komt, dan zul je zien dat het effect heeft, niet altijd even duidelijk, maar het is wel degelijk aanwezig.

die tijden zijn al jaren en jaren van te voren bekend , en als het dan effect heeft op financiele markten, dan is dat best wel heel bijzonder denk ik.

de beurs in relatie met astro heeft niets te maken met prijs, daar draait alles om tijd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: dinero

• gretsch
  • gretsch's Profielfoto
07 mrt 2017 20:00 #35812 door gretsch
eigenlijk als je de maanstanden volgt:

www.kalender-365.nl/maan/maanstanden.html

dan pas je het al min of meer een beetje toe.

• gretsch
  • gretsch's Profielfoto
07 mrt 2017 19:43 #35811 door Gompie
Inderdaad een heel mooie site. Maar dan moet je wel doorgeleerd hebben om daar iets mee te kunnen doen. :S

Linkerbaan schreef : hele mooie site, ik zou verder niet weten hoe ik het op de beurs moest toepassen

• Gompie
  • Gompie's Profielfoto
07 mrt 2017 18:09 #35810 door Linkerbaan
hele mooie site, ik zou verder niet weten hoe ik het op de beurs moest toepassen

gretsch schreef : voor degene die er interesse in hebben, dit is een mooie duidelijke astro site:

• Linkerbaan
07 mrt 2017 16:47 #35809 door gretsch
voor degene die er interesse in hebben, dit is een mooie duidelijke astro site:

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Linkerbaan

• gretsch
  • gretsch's Profielfoto
07 mrt 2017 16:14 #35808 door gretsch
en hier weet mijn astro cycle ook geen raad mee, dus maar gewoon afwachten op de dingen die komen gaan.
afgelopen weekend een TS chart gemaakt zoals gewoonlijk, maar daar kon/kan ik geen wijs uit worden voor deze week, m.a.w. niet op te handelen dus blijft er alleen een pijltje over up/down en die volg ik dan maar.

• gretsch
  • gretsch's Profielfoto
07 mrt 2017 16:10 #35807 door gretsch
o ja, we vermaken ons wel, maar waar dit ultra saaie gedoe nou weer vandaan komt.....
geen idee

Gompie schreef : Ga je toch kievitseieren zoeken. ;) O:) Gretsch. (lol)

• gretsch
  • gretsch's Profielfoto
07 mrt 2017 15:43 #35806 door Gompie
Ga je toch kievitseieren zoeken. ;) O:) Gretsch. (lol)

• Gompie
  • Gompie's Profielfoto
07 mrt 2017 15:42 #35805 door gretsch
volgens Fred over 14 dagen plm weer wat aktie,
sjees dat trek ik echt niet

• gretsch
  • gretsch's Profielfoto
07 mrt 2017 15:30 #35804 door gretsch
A F G R I J S E L I J K

• gretsch
  • gretsch's Profielfoto
07 mrt 2017 14:31 #35803 door Linkerbaan
S A A I E B E U R S

• Linkerbaan
Tijd voor maken pagina: 0.500 seconden