Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

04 mrt 2017 13:25 #35754 door Circum
De impulsieve daling in de EUR/USD leidde donderdag tot een bullish Shark Pattern. Gisteren trok dat haaitje ten aanval in noordelijke richting.
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: dinero

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

• Circum
  • Circum's Profielfoto
04 mrt 2017 13:23 - 04 mrt 2017 13:23 #35753 door Circum
De EUR/USD had donderdag net een bearish Gartley Pattern afgewerkt.
Bijlagen:
Laatst bewerkt: 04 mrt 2017 13:23 door Circum.

• Circum
  • Circum's Profielfoto
04 mrt 2017 12:31 - 04 mrt 2017 16:57 #35752 door Fred
Wist je nog niet hoe het werkte mr. aex?
Dan weet je waarschijnlijk ook niet dat van die 300 miljard steun tot nog toe, er 270 miljard naar de buitenlandse banken in Griekenland is gegaan. Dus naar de Portugese, Spaanse, Italiaanse, Franse, Nederlandse, Belgische, Duitse etc.
Hoe denk je dat Griekenland dat nu ooit kan terugbetalen?

mr.aex schreef : daskapital.nl/2017/03/griekenland_meer_geld_aub.html

Al geloof je 3/4 van het verhaal dan stinkt het nog.
Lees ook de commentaren onderaan als je wilt.
Is grotendeels wel waar.

Wat een vakmanschap die EU toch : whistle:
Men heeft zo elkaars nest bevuild....wordt Griekanland los gelaten en valt het om (want technisch is het gewoon failliet), dan vallen meteen hordes van banken in vooral Zuid-Europa om en dan zijn de rapen gaar en is het één en al schrik in de wereld....en op de BEURZEN.....dus maar verlengen die comatueuze toestand....zul je zien....we toveren onder 1 of andere mom wel de nodige miljarden boven water en dan zien we wel verder....
Andere reden is ook nog dat Griekenland anders weer gaat flirten met o.a. Rusland en de euro een deathkiss geeft en dan is de EU weer bang dat andere 'verkouden landen' dat ook gaan doen en dan juist het hele euor/eu verhaal als een kartonnen doos (want dat was het eigenlijk altijd) in elkaar zakt.....en koste wat het kost, mag dat niet gebeuren....We willen als bondgenoten (wat zegt u ?) sterk en eensgezind blijven tegen iedereen...ahum.

Laatst bewerkt: 04 mrt 2017 16:57 door Fred.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: dinero

• Fred
  • Fred's Profielfoto
04 mrt 2017 11:47 #35751 door Linkerbaan
Mr aex, je hebt pb

• Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
04 mrt 2017 11:45 #35750 door Linkerbaan
Ik heb al helemaal geen abonnement meer op papierwaren Gompie.

@Gretsch, ik zie nu pas die eu/dlr beweging, wow. Maandag opening weet ik niet maar dit gaat wel lagere dax aex koersen opleveren

• Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
04 mrt 2017 11:40 #35749 door Gompie
Kan mijn abonnement op de The Financial Times wel opzeggen. En dat boek van Karl Marx kan in de open haard. Word hier goed op de hoogte gehouden. (lol) ;)

• Gompie
  • Gompie's Profielfoto
04 mrt 2017 10:37 - 04 mrt 2017 10:40 #35748 door mr.aex
daskapital.nl/2017/03/griekenland_meer_geld_aub.html

Al geloof je 3/4 van het verhaal dan stinkt het nog.
Lees ook de commentaren onderaan als je wilt.
Is grotendeels wel waar.

Wat een vakmanschap die EU toch : whistle:
Men heeft zo elkaars nest bevuild....wordt Griekanland los gelaten en valt het om (want technisch is het gewoon failliet), dan vallen meteen hordes van banken in vooral Zuid-Europa om en dan zijn de rapen gaar en is het één en al schrik in de wereld....en op de BEURZEN.....dus maar verlengen die comatueuze toestand....zul je zien....we toveren onder 1 of andere mom wel de nodige miljarden boven water en dan zien we wel verder....
Andere reden is ook nog dat Griekenland anders weer gaat flirten met o.a. Rusland en de euro een deathkiss geeft en dan is de EU weer bang dat andere 'verkouden landen' dat ook gaan doen en dan juist het hele euor/eu verhaal als een kartonnen doos (want dat was het eigenlijk altijd) in elkaar zakt.....en koste wat het kost, mag dat niet gebeuren....We willen als bondgenoten (wat zegt u ?) sterk en eensgezind blijven tegen iedereen...ahum.
Laatst bewerkt: 04 mrt 2017 10:40 door mr.aex.

• mr.aex
  • mr.aex's Profielfoto
04 mrt 2017 09:42 #35747 door gretsch
ik zit duidelijk niet goed nu met de shorts eur/usd, of sluiten of hedgen, even over nadenken dit weekend.

• gretsch
  • gretsch's Profielfoto
04 mrt 2017 08:48 - 04 mrt 2017 09:01 #35746 door mr.aex
Btw....het gaat lekker in Nederland.

Turkse premie wil in Nederland promopraatje houden in Rotterdam om kiezers aan te sporen ivm referendum in het belang van Erdogan en imam in Nederland, spoort Nederlanders met migrantenachtergrond of van niet origine Nederlandse roots aan om op DENK te stemmen....

In Duitsland werd de promopraatje ook geprobeerd onder het mom van dat het verband zou houden met een toneelstuk. Jaja....één voet tussen de deur en de andere voet komt er vanzelf bij....

Hoe lang duurt het nog voordat onze algehele tolerantie en vrijheid helemaal onder de voet wordt gelopen ?
Onze identiteit wordt met een kaasschaaf bewerkt en als je maar lang genoeg schaaft, dan.......
Van nature zijn wij Nederlanders volgzaam en verdraagzaam, dan gaat ons op een gegeven moment opbreken en dan is het veels te laat om bij te stellen.....en dan maar morren en verontwaardigd zijn....
Het spreekwoordelijk gezegde doet dan van zich spreken....'Eigen schuld, dikke bult'.
En denk je meewoedig terug aan 'Eigen haard goud waard'.

Hopelijk krijgt de 'doorsnee Nederlander' gelijk.....'het zal allemaal niet zo`n vaart lopen'.....
Hopelijk ? Zover laten komen is te gek voor woorden. Wees kritisch en vastberaden.

Dit is slechts een eye-opener voor onszelf en om waar Nederland allemaal voor staat, te behouden.
Dit is geen oproep voor een bepaalde politieke partij. Dit is breder bedoeld.... We kunnen geen 'moeder Teresa' zijn.
Niet voor Europa, niet voor de rest van de wereld. Voor niemand. En al helemaal niet omdat onze (en de Europese)politiek niet standvastig is en kan handhaven.
Laatst bewerkt: 04 mrt 2017 09:01 door mr.aex.

• mr.aex
  • mr.aex's Profielfoto
04 mrt 2017 08:25 #35745 door mr.aex
Hahaha...netjes hoor TDH !
Ik kon die verleiding niet weerstaan :). Nice dat je post. Geniet van je vakantie.
Zit short aex, dax en nassi en nog deels long goud (laatste steeg lekker gisteravond). Stijgt het, dan koop ik shorts bij.
Ik ga ervan uit dat een evt. stijging beperkt zal zijn, anders heb ik een probleem.

Zó en nu klaarmaken voor sportschool....ff o.a. 100 kg bankdrukken ;)

TDH schreef : De knetters...kom wéér in verleiding om short te openen maar laat deze aan me voorbij gaan. Vorige entry op dit niveau was goed voor de skipassen.. :whistle:

• mr.aex
  • mr.aex's Profielfoto
03 mrt 2017 19:06 #35744 door TDH
De knetters...kom wéér in verleiding om short te openen maar laat deze aan me voorbij gaan. Vorige entry op dit niveau was goed voor de skipassen.. :whistle:

• TDH
  • TDH's Profielfoto
03 mrt 2017 15:47 #35743 door gretsch
plaatje:

Bijlage niet gevonden

De volgende gebruiker (s) zei dank u: mr.aex

• gretsch
  • gretsch's Profielfoto
03 mrt 2017 15:46 #35742 door mr.aex
Ik ook Gretsch,

gretsch schreef : mooi!!,
ik weet niet wat jouw idee is, maar ik zit weer short op basis van TS (astro cycle).

• mr.aex
  • mr.aex's Profielfoto
03 mrt 2017 15:41 - 03 mrt 2017 15:42 #35741 door gretsch
mooi!!,
ik weet niet wat jouw idee is, maar ik zit weer short op basis van TS (astro cycle).

mr.aex schreef : Ik trade volop eur/dlr Gretsch B)

Laatst bewerkt: 03 mrt 2017 15:42 door gretsch.

• gretsch
  • gretsch's Profielfoto
03 mrt 2017 15:40 - 03 mrt 2017 15:40 #35740 door mr.aex
Ik trade volop eur/dlr Gretsch B)

gretsch schreef : dankje mr. AEX,
of het nou werken is of niet, het gaat erom dat je er plezier aan beleefd, en dat plezier is groter als je er ook mee verdiend.
als je er niets mee opschiet of er moet geld bij, gaat de lol er op den duur wel vanaf.
traden is niet mijn werk, het is een onderdeel van de dingen waar ik dagelijks mee bezig ben, en ik vindt het gewoon leuk om te doen, en daar gaat het tenslotte om.

er zijn hier geen eur/usd traders volgens mij, alleen maar die indexen en wat olie/goud doen, is helemaal niet erg, maar is het dan nog wel relevant om mijn eur/usd trade's hier door te geven vraag ik mij af.

misschien is het beter om weer wat door te geven als ik weer ga omschakelen naar de dax, kweetniet, iemand een idee?

Laatst bewerkt: 03 mrt 2017 15:40 door mr.aex.

• mr.aex
  • mr.aex's Profielfoto
03 mrt 2017 15:37 #35739 door gretsch
dankje mr. AEX,
of het nou werken is of niet, het gaat erom dat je er plezier aan beleefd, en dat plezier is groter als je er ook mee verdiend.
als je er niets mee opschiet of er moet geld bij, gaat de lol er op den duur wel vanaf.
traden is niet mijn werk, het is een onderdeel van de dingen waar ik dagelijks mee bezig ben, en ik vindt het gewoon leuk om te doen, en daar gaat het tenslotte om.

er zijn hier geen eur/usd traders volgens mij, alleen maar die indexen en wat olie/goud doen, is helemaal niet erg, maar is het dan nog wel relevant om mijn eur/usd trade's hier door te geven vraag ik mij af.

misschien is het beter om weer wat door te geven als ik weer ga omschakelen naar de dax, kweetniet, iemand een idee?

• gretsch
  • gretsch's Profielfoto
Tijd voor maken pagina: 0.630 seconden