Day Trading
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- bubbeltrader
-
Linkerbaan schreef : 501 zone in de gaten houden, doorzakken of kan juist ook het punt zijn waarom de stijging weer begint, richting toppenlijn aex

- Fred
-
Gompie schreef : Vind ik niet sterk. We schrijven een wedstrijd uit. Prijs 24 Negerzoenen in luxe verpakking.
- Fred
-
Kakskehap
Bruintje Beer
Multiculti Patéke
Sylvana Gebakje of Sylvanake (Mijn voorkeur)
Turks Fruit
Erdoganneke
Kokosnoot
Discriminaatje
Koffieschuimpje
Multiculturele zoen (politiek correct!)
MNVS-je (Mag Niet Van Sinterklaas)
Verloren Cultuurtje
Naamloosje
Klukluxclanneke
Gebak First
Geertje Hap
Vlaams Blokje
Immibolleke
Suikerfeestje i.p.v. suikerbeestje (om de partij voor de dieren niet te kwetsen)
PVV Bolleke
Kiss? (Keep it simpel stupid)
Gompie?
Indien knikker nog wel mag en nikker niet, dan is knegerzoen misschien een oplossing?
En als het niet anders kan, dan maar gewoon witte chocola er over i.p.v. bruin en: Bleekscheetje.
Gompie schreef : Vind ik niet sterk. We schrijven een wedstrijd uit. Prijs 24 Negerzoenen in luxe verpakking.
- Fred
-

Fred schreef : Momenteel het het in België nog negerinnentet (tet = tiet).
www.zerohedge.com/news/2017-03-07/what-hell-going
Fred schreef : OK ik ga er over nadenken. Wat zit er precies in behalve chocola? Ik weet niet eens wat het is n.l. Zo iets als een moorkop?
- Gompie
-
Heet in Denemarken flødebolle . Vind ik wel mooi.
Fred schreef : OK ik ga er over nadenken. Wat zit er precies in behalve chocola? Ik weet niet eens wat het is n.l. Zo iets als een moorkop?
- Gompie
-
Fred schreef : In het Vlaams zal het wel iets worden van Republiek Kongo Kuske of KK (kabila Kus)
- Fred
-
- Fred
-
Gompie schreef : Dat was een lekker sterk bakkie. En negerzoenen kan echt niet meer. Wist nog niet hoe ze nu heten. Google bracht de oplossing. Duitse Negerküsse werden Schokoküsse of Schaumküsse, Franse Têtes de nègre werden Bisous de Mousse, Engelse Negro kisses werden Angel Kisses en Finse Neekerin suukot werd Brunberg suukot. Maar............. een echte Nederlandse oplossing zie ik nog niet staan. Cacaokussen misschien iets? O ja, de DAX kan door up naar 12035
- Fred
-

Fred schreef : Zonnebank gebak misschien?
- Gompie
-
Gompie schreef : Dat was een lekker sterk bakkie. En negerzoenen kan echt niet meer. Wist nog niet hoe ze nu heten. Google bracht de oplossing. Duitse Negerküsse werden Schokoküsse of Schaumküsse, Franse Têtes de nègre werden Bisous de Mousse, Engelse Negro kisses werden Angel Kisses en Finse Neekerin suukot werd Brunberg suukot. Maar............. een echte Nederlandse oplossing zie ik nog niet staan. Cacaokussen misschien iets? O ja, de DAX kan door up naar 12035
- Fred
-
Fred schreef :
Neem er maar een negerzoen bij, sorry allochtone liefkozing.
- Gompie
-