Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading - Archief

04 juni 2014 19:19 #506 door India

ArnoB schreef :

India schreef : Fred, als je me 10% op jaarbasis kan garanderen, dan wil ik graag jouw rekeningnummer, dan maak ik even wat over. Alles boven de 10% mag jij dan hebben, dus dat is al gauw ruim 14% op jaarbasis voor jou. OK?

Met meer dan 10% praat je over grote risico's en als je kunt lezen had je begrepen dat Fred dat niet doet.

Heeft er iemand een cursus lezen voor mij? Ik bied ruim 2% met een miniem risico.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • India
  • India's Profielfoto
04 juni 2014 19:02 - 04 juni 2014 19:03 #505 door ArnoB

India schreef : Fred, als je me 10% op jaarbasis kan garanderen, dan wil ik graag jouw rekeningnummer, dan maak ik even wat over. Alles boven de 10% mag jij dan hebben, dus dat is al gauw ruim 14% op jaarbasis voor jou. OK?

Met meer dan 10% praat je over grote risico's en als je kunt lezen had je begrepen dat Fred dat niet doet.
Laatst bewerkt: 04 juni 2014 19:03 door ArnoB.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
04 juni 2014 18:41 #504 door India

Fred schreef : De enige zekerheden die je hebt in het leven zijn: de dood, de belasting en de tijdswaarde die uit opties loopt. Dus.....
Ik heb het hier al eerder geschreven, ruim 2% per maand kun je met een miniem risico halen zonder veel te handelen.


Fred, als je me 10% op jaarbasis kan garanderen, dan wil ik graag jouw rekeningnummer, dan maak ik even wat over. Alles boven de 10% mag jij dan hebben, dus dat is al gauw ruim 14% op jaarbasis voor jou. OK?

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • India
  • India's Profielfoto
04 juni 2014 17:46 #503 door Friend

Knakenpoetser schreef : Jammer dat er maar zo weinig posts zijn :-(


Het laatste half uur gaat dat opeens een stuk beter!
Om het forum levendiger te krijgen, zou het misschien iets zijn om bij het begin van elke dag een thema of stelling te lanceren? Om meer reacties uit te lokken, hopelijk meer deelnemers en om meer te weten te komen hoe anderen de beurs benaderen.
Het kan gaan over bijvoorbeeld FA of over TA (of specifieke onderdelen van TA) of over brokers, over de kosten van trading, over opties, turbo's, Boerenverstand, het volgen van een systeem, een hot item als bijv. de ECB maatregelen, noem maar op.
Is dat wat?

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Friend
  • Friend's Profielfoto
04 juni 2014 17:42 #502 door Fred
Bedenk ook dat marketmakers aan opties goed verdienen en dat 90% van alle opties waardeloos afloopt.
Conclusie: speel voor marketmaker en creeƫr opties.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Syncophase

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Fred
  • Fred's Profielfoto
04 juni 2014 17:39 #501 door Fred
De enige zekerheden die je hebt in het leven zijn: de dood, de belasting en de tijdswaarde die uit opties loopt. Dus.....
Ik heb het hier al eerder geschreven, ruim 2% per maand kun je met een miniem risico halen zonder veel te handelen.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Fred
  • Fred's Profielfoto
04 juni 2014 17:36 #500 door Fred

Knakenpoetser schreef :

Fred schreef :

Knakenpoetser schreef :

ArnoB schreef :

Knakenpoetser schreef : Ik richt me meer op futures en forex. Vooral ES en olie futs. Verder EURUSD voornamelijk.

EUR/USD is morgen wel beweging te verwachten :-)


Ja dat denk ik ook wel. Maar welke richting. Da's de vraag.
Zelf denk ik, wat Draghi ook besluit, dat we naar de 1.38 gaan. Maar op dit moment vind ik een positie nog te riskant. Misschien vlak voor het moment.

Dan is het nog steeds riskant. :P


Klopt Fred maar je moet wat he :blush:


Dat is juist de grootste fout die de meesten maken, het denken dat je iets moet. Kijk eens naar mensen als Putcall die er riant van leven. Je moet het niet als een spel zien, het gaat n.l. om echt geld. Gewoon een systeem voor jezelf maken zodat je maandelijks verdiend en daar niet van afwijken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: ArnoB

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Fred
  • Fred's Profielfoto
04 juni 2014 17:34 #499 door Knakenpoetser

Fred schreef :

Knakenpoetser schreef :

ArnoB schreef :

Knakenpoetser schreef : Ik richt me meer op futures en forex. Vooral ES en olie futs. Verder EURUSD voornamelijk.

EUR/USD is morgen wel beweging te verwachten :-)


Ja dat denk ik ook wel. Maar welke richting. Da's de vraag.
Zelf denk ik, wat Draghi ook besluit, dat we naar de 1.38 gaan. Maar op dit moment vind ik een positie nog te riskant. Misschien vlak voor het moment.

Dan is het nog steeds riskant. :P


Klopt Fred maar je moet wat he :blush:

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Knakenpoetser
  • Knakenpoetser's Profielfoto
04 juni 2014 17:33 #498 door Fred

Knakenpoetser schreef :

ArnoB schreef :

Knakenpoetser schreef : Ik richt me meer op futures en forex. Vooral ES en olie futs. Verder EURUSD voornamelijk.

EUR/USD is morgen wel beweging te verwachten :-)


Ja dat denk ik ook wel. Maar welke richting. Da's de vraag.
Zelf denk ik, wat Draghi ook besluit, dat we naar de 1.38 gaan. Maar op dit moment vind ik een positie nog te riskant. Misschien vlak voor het moment.

Dan is het nog steeds riskant. :P

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Fred
  • Fred's Profielfoto
04 juni 2014 17:29 #497 door Knakenpoetser

ArnoB schreef :

Knakenpoetser schreef : Ik richt me meer op futures en forex. Vooral ES en olie futs. Verder EURUSD voornamelijk.

EUR/USD is morgen wel beweging te verwachten :-)


Ja dat denk ik ook wel. Maar welke richting. Da's de vraag.
Zelf denk ik, wat Draghi ook besluit, dat we naar de 1.38 gaan. Maar op dit moment vind ik een positie nog te riskant. Misschien vlak voor het moment.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Knakenpoetser
  • Knakenpoetser's Profielfoto
04 juni 2014 17:27 #496 door Fred

ArnoB schreef :

Fred schreef : Ik schrijf eigenlijk alleen op 2 mnd, 3 mnd, en nu ook sept. en dec. Dus ik laat alles gewoon doorlopen, belangrijk nieuws of niet. Ik heb geen zin er steeds naar te moeten kijken.

Duidelijk niets kort op de bal dus.


Precies, niet gokken dus, maar iedere maand je inkomen verdienen.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Fred
  • Fred's Profielfoto
04 juni 2014 17:26 #495 door Knakenpoetser
Morgenmiddag weten we of Draghi zijn big bazooka heeft kunnen vinden.
Zoals eerder gezegd vind ik het moeilijk om nu een EURUSD positie op te nemen zowel long als short.

Maar we hebben ook de USD.CAD en GBP.CAD nog :-)

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Knakenpoetser
  • Knakenpoetser's Profielfoto
04 juni 2014 17:22 #494 door ArnoB

Knakenpoetser schreef : Ik richt me meer op futures en forex. Vooral ES en olie futs. Verder EURUSD voornamelijk.

EUR/USD is morgen wel beweging te verwachten :-)

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
04 juni 2014 17:21 #493 door ArnoB

Fred schreef : Ik schrijf eigenlijk alleen op 2 mnd, 3 mnd, en nu ook sept. en dec. Dus ik laat alles gewoon doorlopen, belangrijk nieuws of niet. Ik heb geen zin er steeds naar te moeten kijken.

Duidelijk niets kort op de bal dus.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
04 juni 2014 17:20 #492 door Knakenpoetser
AEX blijft wat achter door Royal Dutch.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Knakenpoetser
  • Knakenpoetser's Profielfoto
04 juni 2014 17:18 #491 door Fred

ArnoB schreef :

Fred schreef :

Knakenpoetser schreef : De US zo goed als groen nu.


Ach wat geknoei in de marge....

Doe je ook aan dag/week opties schrijven?
De opties voor morgen zijn flink aan de prijs of doe je niets bij dagen met belangrijk nieuws?


Ik schrijf eigenlijk alleen op 2 mnd, 3 mnd, en nu ook sept. en dec. Dus ik laat alles gewoon doorlopen, belangrijk nieuws of niet. Ik heb geen zin er steeds naar te moeten kijken.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Fred
  • Fred's Profielfoto
Tijd voor maken pagina: 0.495 seconden