Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading - Archief

05 juni 2014 06:58 #522 door Knakenpoetser
Hele goede morgen traders :-)

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Knakenpoetser
  • Knakenpoetser's Profielfoto
05 juni 2014 06:34 - 05 juni 2014 06:36 #521 door Partimetrader
Goedemorgen collega traders, even terug komend op mijn eerder berichtje over zelfstudie.

Dat ik begon met beleggen heb ik mijn hele inleg laten beheren door de Rabobank. Op het moment dat de crisis insloeg in 2007 2008 is nagenoeg mijn vermogen gehalveerd. Boos als ik was op alles en iedereen ben ik begonnen met zelf beleggen. Arrogant als ik was dacht dat doe ik even. Forums volgen ook onze grote vriend GB wie kent hem niet.
Nadat ik meerdere keren op mijn bek ben gegaan ben ik grafieken gaan bestuderen. omdat ik iets wilde voor mezelf en niet meer afhankelijk wilde zijn van anderen. Boeken gekocht en uitgeplozen. Stapje voor stapje kwam en kom ik verder.
Nu ben ik zo ver dat ik zelf mijn instap bepaal en dat gaat thans niet onaardig. Op dit moment is het voor iedere trader niet makkelijk daar de markt in handen is van diverse grote spelers die de markt sturen waar ze hem willen hebben. Gezien de spikes die dagelijks te zien zijn. Daar kan in mijn beleving geen indicator of wat dan ook tegen op. Op dit moment is geduld de visie. Rustig afwachten tot de markt is uitgeraasd. Kijk gistermorgen. De koersen zakten en onder middag was de daling in now time weggewerkt??? Vul het zelf maar in. Zelf verwacht ik binnenkort een flinke correctie. Niet gebaseerd op gevoel, maar je kan in mijn beleving niet lucht in een ballon blijven blazen uiteindelijk zal hij ploffen? Althans zo denk ik er over. Op dit moment is alles aan het toppen lijkt het, maar de daling laat nog op zich wachten? Zo dit was ven een kleine bijdrag van mij op deze vroeg donderdagmorgen. -:)) Veel su6 vandaag. En laat je niet uit het veld slaan door een aantal minder trades. ;)

BTW bedankt voor mijn eerste karma :blush:
Laatst bewerkt: 05 juni 2014 06:36 door Partimetrader.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Alexander

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Partimetrader
  • Partimetrader's Profielfoto
04 juni 2014 23:34 #520 door Zigo
Ben niet echt bezig met die valuta maar zet er dan voor de volledigheid de EUR/JPY maar even bij.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Zigo
  • Zigo's Profielfoto
04 juni 2014 23:29 #519 door Zigo
Is ook een andere tijdszone.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Zigo
  • Zigo's Profielfoto
04 juni 2014 23:25 - 04 juni 2014 23:26 #518 door ArnoB

Zigo schreef : Valt mij op dat deze totaal tegengesteld gericht Zijn.
Let wel op dit is een relatief kort tijdsframe.

De USD staat ook aan de andere kant van de paren tussen die twee, maar sowieso lastig te vergelijken als de EUR en JPY zelf niet stabiel zijn.
Wel mooie gekleurde plaatjes :-)
Laatst bewerkt: 04 juni 2014 23:26 door ArnoB.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
04 juni 2014 23:20 #517 door Zigo
Valt mij op dat deze totaal tegengesteld gericht Zijn.
Let wel op dit is een relatief kort tijdsframe.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Zigo
  • Zigo's Profielfoto
04 juni 2014 23:17 #516 door Zigo
Eur/USD en USD/JPY

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Zigo
  • Zigo's Profielfoto
04 juni 2014 23:04 #515 door ArnoB

Bakstenen schreef : Ik wordt een beetje gek van die FDAX de laatste tijd elke keer je op het verkeerde been zetten en dan toch de richting uit gaan.
Kwam netjes uit de opgaande lijn, na sluiting van de candle hoppa eronder dan denk je dan gaat die zijn hoofd weer stoten,nee gewoon omhoog

Verwacht morgen nog veel meer "zet op verkeerde been" acties O:)

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
04 juni 2014 22:56 #514 door Fred

Bakstenen schreef : Was op de quote van India,
Fred, als je me 10% op jaarbasis kan garanderen, dan wil ik graag jouw rekeningnummer, dan maak ik even wat over. Alles boven de 10% mag jij dan hebben, dus dat is al gauw ruim 14% op jaarbasis voor jou. OK?


Ik heb dat aanbod wel meer gehad voor bedragen van 6 cijfers voor de komma, maar ik heb dat nooit geaccepteerd en zal dat ook nooit doen.[/quote]

Jammer! Ik geloof nl.wel dat je / het kan.[/quote]
Je kan ook gewoon aan Fred vragen of die je wat wil leren,is altijd beter als iemand volgen,zodra die er niet meer is moet je weer gaan zoeken[/quote]

Goed gezien Bakstenen. ;)

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Fred
  • Fred's Profielfoto
04 juni 2014 21:42 #513 door Bakstenen

Partimetrader schreef : Lekker zelf gaan leder en studeren lijkt me het beste

Beetje hulp is nooit weg

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
04 juni 2014 21:41 - 04 juni 2014 21:42 #512 door Bakstenen
Ik wordt een beetje gek van die FDAX de laatste tijd elke keer je op het verkeerde been zetten en dan toch de richting uit gaan.
Kwam netjes uit de opgaande lijn, na sluiting van de candle hoppa eronder dan denk je dan gaat die zijn hoofd weer stoten,nee gewoon omhoog
Bijlagen:
Laatst bewerkt: 04 juni 2014 21:42 door Bakstenen.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
04 juni 2014 21:41 #511 door Partimetrader
Lekker zelf gaan leder en studeren lijkt me het beste

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Partimetrader
  • Partimetrader's Profielfoto
04 juni 2014 21:35 - 04 juni 2014 21:39 #510 door Bakstenen
Was op de quote van India,
Fred, als je me 10% op jaarbasis kan garanderen, dan wil ik graag jouw rekeningnummer, dan maak ik even wat over. Alles boven de 10% mag jij dan hebben, dus dat is al gauw ruim 14% op jaarbasis voor jou. OK?[/quote]

Ik heb dat aanbod wel meer gehad voor bedragen van 6 cijfers voor de komma, maar ik heb dat nooit geaccepteerd en zal dat ook nooit doen.[/quote]

Jammer! Ik geloof nl.wel dat je / het kan.[/quote]
Je kan ook gewoon aan Fred vragen of die je wat wil leren,is altijd beter als iemand volgen,zodra die er niet meer is moet je weer gaan zoeken
Laatst bewerkt: 04 juni 2014 21:39 door Bakstenen.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
04 juni 2014 21:26 #509 door India

Fred schreef :

India schreef :

Fred schreef : De enige zekerheden die je hebt in het leven zijn: de dood, de belasting en de tijdswaarde die uit opties loopt. Dus.....
Ik heb het hier al eerder geschreven, ruim 2% per maand kun je met een miniem risico halen zonder veel te handelen.


Fred, als je me 10% op jaarbasis kan garanderen, dan wil ik graag jouw rekeningnummer, dan maak ik even wat over. Alles boven de 10% mag jij dan hebben, dus dat is al gauw ruim 14% op jaarbasis voor jou. OK?


Ik heb dat aanbod wel meer gehad voor bedragen van 6 cijfers voor de komma, maar ik heb dat nooit geaccepteerd en zal dat ook nooit doen.


Jammer! Ik geloof nl.wel dat je / het kan.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • India
  • India's Profielfoto
04 juni 2014 20:55 #508 door Fred

India schreef :

Fred schreef : De enige zekerheden die je hebt in het leven zijn: de dood, de belasting en de tijdswaarde die uit opties loopt. Dus.....
Ik heb het hier al eerder geschreven, ruim 2% per maand kun je met een miniem risico halen zonder veel te handelen.


Fred, als je me 10% op jaarbasis kan garanderen, dan wil ik graag jouw rekeningnummer, dan maak ik even wat over. Alles boven de 10% mag jij dan hebben, dus dat is al gauw ruim 14% op jaarbasis voor jou. OK?


Ik heb dat aanbod wel meer gehad voor bedragen van 6 cijfers voor de komma, maar ik heb dat nooit geaccepteerd en zal dat ook nooit doen.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Fred
  • Fred's Profielfoto
04 juni 2014 19:32 #507 door Beheerder
De avatar maximale grootte is wat teruggebracht om het overzichtelijker te houden.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Beheerder
  • Beheerder's Profielfoto Onderwerp Auteur
Tijd voor maken pagina: 0.485 seconden