Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading - Archief

03 juni 2014 09:39 #439 door ArnoB
Goud blijft nu hangen op het 1240-1245 nivo...

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
03 juni 2014 09:11 #437 door ArnoB

GreedAndFear.eu schreef : De 'Dank U' knop kun je wel bij meerdere mensen/postings toepassen blijkbaar.

Deze is inderdaad bericht georiënteerd. Ik ga ervan uit dat dit in de database terug is te vinden, dus misschien kan ik hier wel iets mee, hmmmm..... :)

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
03 juni 2014 09:08 #436 door GreedAndFear.eu

ArnoB schreef :

GreedAndFear.eu schreef : Ik merk dat ik niet direct meerdere mensen karma kan geven, zou dat niet mooi zijn? Meerdere aan één persoon moet niet kunnen (binnnen een interval), maar steeds één aan meerdere personen toch wel?

Moet nog eens goed kijken hoe de karma werkt, maar hij werkt iig momenteel niet zoals ik zou willen :dry:


De 'Dank U' knop kun je wel bij meerdere mensen/postings toepassen blijkbaar.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • GreedAndFear.eu
  • GreedAndFear.eu's Profielfoto
03 juni 2014 09:07 - 03 juni 2014 09:08 #435 door Linkerbaan
China stevent af op uur U voor obligaties vastgoed

Alleen een uiterste krachtsinspanning lijkt China nog te kunnen behoeden voor een vastgoedcrash.

Het land moet de komende vijfenhalf jaar meer vastgoed herfinancieren dan de VS en Europa samen. Ondertussen vertraagt de Chinese economie en zijn er steeds meer twijfels over de fors gestegen huizenprijzen in de grote steden aan de oostkust.

Tot 2020 lopen er in China voor $223 mrd aan vastgoedleningen af, waarvan het leeuwendeel opnieuw zal moeten worden gefinancierd. In Europa lopen in diezelfde periode voor $119 mrd aan vastgoedleningen af, in de VS is dat $47 mrd. Dat blijkt uit cijfers van Dealogic, een bedrijf dat financiële transacties in kaart brengt.

Ook verhoudingsgewijs is vastgoed bijzonder zwaar vertegenwoordigd in de Chinese markt voor bedrijfsleningen. De Chinese markt voor bedrijfsobligaties is namelijk veel kleiner dan de leningenmarkt van die andere twee economische machtsblokken. In Europa bestaat 5,8% van de bedrijfsobligaties uit leningen van vastgoedbedrijven tegen 2,2% in de VS. In China is dat een op de vijf.
Laatst bewerkt: 03 juni 2014 09:08 door Linkerbaan.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
03 juni 2014 09:03 #434 door Knakenpoetser
Voorlopig ff weg vandaag. Tot laterzzzz.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Knakenpoetser
  • Knakenpoetser's Profielfoto
03 juni 2014 09:03 #433 door Knakenpoetser

India schreef : Zit ik nu zo recht of staat de aex scheef?


De AEX staat recht. Sta jij dan zo scheef?

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Knakenpoetser
  • Knakenpoetser's Profielfoto
03 juni 2014 08:52 #432 door India
Zit ik nu zo recht of staat de aex scheef?
De volgende gebruiker (s) zei dank u: GreedAndFear.eu

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • India
  • India's Profielfoto
03 juni 2014 08:50 #431 door ArnoB

GreedAndFear.eu schreef : Ik merk dat ik niet direct meerdere mensen karma kan geven, zou dat niet mooi zijn? Meerdere aan één persoon moet niet kunnen (binnnen een interval), maar steeds één aan meerdere personen toch wel?

Moet nog eens goed kijken hoe de karma werkt, maar hij werkt iig momenteel niet zoals ik zou willen :dry:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: GreedAndFear.eu

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
03 juni 2014 08:47 #430 door Friend
Het zal best zo zijn dat ze een foute optelsom gemaakt hebben want US economen reageerden direct dat dit niet kon kloppen. Maar wat als de index abusievelijk te hoog was gerapporteerd? Zou het dan niet volgende maand in de kantlijn onopvallend gecorrigeerd zijn?

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Friend
  • Friend's Profielfoto
03 juni 2014 08:42 #429 door Knakenpoetser

GreedAndFear.eu schreef :

Knakenpoetser schreef : Ik vind het moeilijk om een richting te bepalen voor de EURO i.v.m. ECB.


Hoe vordert het algo? ;-) Ik heb het idee dat ik nooit klaar ben of em durf los te laten :blush:

Hier kun je in elk geval veel lezen over de ervaring van anderen:
www.elitetrader.com/vb/forumdisplay.php?f=48


Moeizaam :-(

Ben me op dit moment eigenlijk op teveel zaken aan 't richten. Teveel in één keer willen meenemen.

Het idee is, als het algo klaar is, alle scenario´s via Monte Carlo te laten doorrekenen.

Ik ga daar eens kijken.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Knakenpoetser
  • Knakenpoetser's Profielfoto
03 juni 2014 08:34 #428 door GreedAndFear.eu

Knakenpoetser schreef : Ik vind het moeilijk om een richting te bepalen voor de EURO i.v.m. ECB.


Hoe vordert het algo? ;-) Ik heb het idee dat ik nooit klaar ben of em durf los te laten :blush:

Hier kun je in elk geval veel lezen over de ervaring van anderen:
www.elitetrader.com/vb/forumdisplay.php?f=48

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • GreedAndFear.eu
  • GreedAndFear.eu's Profielfoto
03 juni 2014 08:17 #427 door GreedAndFear.eu

ArnoB schreef :

PutCall schreef : Oke duidelijk Arno wat dat Karma inhoud. Dan heb ik blijkbaar in mijn laatste bericht iets geschreven wat dan als negatief opgepakt is. Het is overigens ieders goed recht om dat te doen. Verder veel succes met dit forum!

Jij en negatief, kan me eigenlijk niet indenken, maar goed de toekomst zal uitwijzen of de Karma status hier zinvol is of niet.


Ik merk dat ik niet direct meerdere mensen karma kan geven, zou dat niet mooi zijn? Meerdere aan één persoon moet niet kunnen (binnnen een interval), maar steeds één aan meerdere personen toch wel?

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • GreedAndFear.eu
  • GreedAndFear.eu's Profielfoto
03 juni 2014 08:16 #426 door Knakenpoetser
ISM cijfers waren in eerste instantie niet correct. Hoe is dat mogelijk?????

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Knakenpoetser
  • Knakenpoetser's Profielfoto
03 juni 2014 08:14 #425 door GreedAndFear.eu

PutCall schreef :

ArnoB schreef :

PutCall schreef : Even een vraagje:

Wat wil dat Karma zeggen?
Vrijdag stond er bij mij nog 9 en nu staat er 5.

De bedoeling van Karma is dat wanneer leden jou berichten waarderen ze je een + geven, zodat je een hogere karma krijgt. Het tegenovergestelde kun je doen als je leden hebt die berichten plaatsen met bijdragen die zorgen voor een negatieve sfeer. Dit leek mij een mooi instrument om de bijdragen van leden op een waarde te schalen, maar als je van 9 naar 5 schiet dan werkt het niet zoals ik hoopte. Leden kunnen ook maar Karma wijzigen binnen elke 6 uur, dus het is niet 1 persoon die zoiets zou kunnen doen :-(


Oke duidelijk Arno wat dat Karma inhoud. Dan heb ik blijkbaar in mijn laatste bericht iets geschreven wat dan als negatief opgepakt is. Het is overigens ieders goed recht om dat te doen. Verder veel succes met dit forum!


Ik denk dat iemand gewoon even ergens op heeft lopen klikken zonder precies te weten wat het was. Of je hebt een paar stalkers natuurlijk ;-)

Het waarderingssyteem op een forum ben ik altijd een groot voorstander van geweest om te voorkomen dat trollen het forum verpesten (zoals bijna overal gebeurt).

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • GreedAndFear.eu
  • GreedAndFear.eu's Profielfoto
03 juni 2014 07:58 #424 door Knakenpoetser
Ik vind het moeilijk om een richting te bepalen voor de EURO i.v.m. ECB.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Knakenpoetser
  • Knakenpoetser's Profielfoto
03 juni 2014 07:56 #423 door Knakenpoetser
Hele goede morgen :lol:

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Knakenpoetser
  • Knakenpoetser's Profielfoto
Tijd voor maken pagina: 0.487 seconden