Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

31 okt 2014 13:02 #5675 door ArnoB

Bakstenen schreef : FTI is sterker als de FDAX maar ik zit dit maar uit ,ben weer weg nog veel geluk all

Voor de AEX heb ik nog een weerstandslijn liggen op de 412,2 Ziet er naar uit dat we daar naar toe gaan.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
31 okt 2014 12:57 #5674 door Bakstenen
FTI is sterker als de FDAX maar ik zit dit maar uit ,ben weer weg nog veel geluk all

• Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
31 okt 2014 12:53 #5673 door Bakstenen

Partimetrader schreef :

Bakstenen schreef : Maar wat is gek? als bekend wordt dat iemand 1 miljoen euro verdiend is het een graaier enz ,Huntelaar kan een contract tekenen voor 3 jaar en verdiend dan iets meer als 4,5 miljoen euro per jaar,dus wat is gek?

Gegokt en verloren, vrees dat ik er nu uit moet. Bizar weer.

Het is nu er op of eronder. Niks geen gapclosing alleen maar upperdepupperdepup

Dat is ook niet te verwachten dat een gap op de FTI van 5 punten gedicht gaat worden dat is pas bij de volgende correctie ,ik sta behalve de AIR France calls aan de zijlijn,heb wel tig keer naar de grafiek gekeken en kon niet zien waar ik de stop had moeten zetten in dit geweld je gaat long de koers stijgt 200 of meer punten en zakt evenzoveel ,maar goed toch steeds verdiend aan de stijgingen maar had meer kunnen zijn alleen dan heb je een abbo met je eigen geld doe je dat niet

• Bakstenen
31 okt 2014 12:46 - 31 okt 2014 12:47 #5672 door Partimetrader

Bakstenen schreef : Maar wat is gek? als bekend wordt dat iemand 1 miljoen euro verdiend is het een graaier enz ,Huntelaar kan een contract tekenen voor 3 jaar en verdiend dan iets meer als 4,5 miljoen euro per jaar,dus wat is gek?

Gegokt en verloren, vrees dat ik er nu uit moet. Bizar weer.

Het is nu er op of eronder. Niks geen gapclosing alleen maar upperdepupperdepup
Laatst bewerkt: 31 okt 2014 12:47 door Partimetrader.

• Partimetrader
  • Partimetrader's Profielfoto
31 okt 2014 12:10 #5671 door Bakstenen
Maar wat is gek? als bekend wordt dat iemand 1 miljoen euro verdiend is het een graaier enz ,Huntelaar kan een contract tekenen voor 3 jaar en verdiend dan iets meer als 4,5 miljoen euro per jaar,dus wat is gek?

• Bakstenen
31 okt 2014 12:03 #5670 door Bakstenen

ArnoB schreef :

Bakstenen schreef : Zo van dik hout zaagt men planken,FDAX in een ruk naar de 61,8 Fibo en ook mijn doel op 9333 wat een geweld en je verdiend niets met die gekke uitslagen of je moet al in de markt zitten maar dan is er toch al een aardig dun in je broek gelopen volgens mij

Ja toch netjes tegen het 9300 gebied en daarmee het gap van 6 op 7 oktober over geslagen.....

En weet je wat, ik las begin deze week bij verschillende analisten dat ze pas bullish werden boven de 9300.... Nou dan wordt het oppassen geblazen boven de 9300 :ohmy:

Klopt is de 50 MA

• Bakstenen
31 okt 2014 12:01 #5669 door ArnoB

Bakstenen schreef : Zo van dik hout zaagt men planken,FDAX in een ruk naar de 61,8 Fibo en ook mijn doel op 9333 wat een geweld en je verdiend niets met die gekke uitslagen of je moet al in de markt zitten maar dan is er toch al een aardig dun in je broek gelopen volgens mij

Ja toch netjes tegen het 9300 gebied en daarmee het gap van 6 op 7 oktober over geslagen.....

En weet je wat, ik las begin deze week bij verschillende analisten dat ze pas bullish werden boven de 9300.... Nou dan wordt het oppassen geblazen boven de 9300 :ohmy:

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
31 okt 2014 11:57 #5668 door Bakstenen

ArnoB schreef : Ik probeer me te realiseren waar al die maffe centrale banken mee bezig zijn, maar ik kan maar 1 conclusie trekken. Ze zijn allemaal totaal de weg kwijt :S :angry:

Wacht maar tot de rente gaat stijgen ben het met je eens het is trekken aan een dood paard,maar het staat er wel

• Bakstenen
31 okt 2014 11:56 #5667 door Partimetrader

ArnoB schreef :

Partimetrader schreef :

ArnoB schreef : Iedereen murw geslagen na deze opening?

Nog niet. Zit nog steeds short vanaf 409. Stoploss op 410.4 daarboven exit. Dan kan het zomaar naar 415 422 425?

Maar verwacht eerst even terug naar 405? Dat stap ik uit want de trend is mijn inziens long

Jij bedoeld zeker 410.4 FTI ?

Nee de cash

• Partimetrader
31 okt 2014 11:56 #5666 door Bakstenen
Zo van dik hout zaagt men planken,FDAX in een ruk naar de 61,8 Fibo en ook mijn doel op 9333 wat een geweld en je verdiend niets met die gekke uitslagen of je moet al in de markt zitten maar dan is er toch al een aardig dun in je broek gelopen volgens mij

• Bakstenen
31 okt 2014 11:53 #5665 door ArnoB

Partimetrader schreef :

Nog niet. Zit nog steeds short vanaf 409. Stoploss op 410.4 daarboven exit. Dan kan het zomaar naar 415 422 425?

Maar verwacht eerst even terug naar 405? Dat stap ik uit want de trend is mijn inziens long

Jij bedoeld zeker 410.4 FTI ?

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
31 okt 2014 11:33 #5664 door ArnoB
Ik blijf de markt niet vertrouwen, ook al vliegen we naar de 430, na mijn mening ligt een crash om de hoek :blink:
Maar we zouden nu tijdelijk wel eens in een parabolisch stijging terecht kunnen komen :ohmy:

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
31 okt 2014 11:30 #5663 door ArnoB

Partimetrader schreef :

Verwacht vanaf hier toch eigenlijk wel een terugval naar de 407 weer, maar daarna met WS open kan het beide kanten op :dry:

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
31 okt 2014 11:20 - 31 okt 2014 11:21 #5662 door Partimetrader

Laatst bewerkt: 31 okt 2014 11:21 door Partimetrader.

• Partimetrader
31 okt 2014 11:07 #5661 door ArnoB
Iedereen murw geslagen na deze opening?

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
31 okt 2014 10:10 #5660 door ArnoB

Zigo schreef : Mooi plaatje.

Bijlage niet gevonden

Vliegende zwaan formatie ;-)

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
Tijd voor maken pagina: 0.699 seconden