Day Trading
Klopt, maar zie wel dat de ES goed blijft liggen ,vandaar dat het hier ook vlak blijftArnoB schreef :
Zo weinig beweging zijn we inderdaad niet meer gewendBakstenen schreef :
Die zijn gegaan rond 10.24 heb nu alleen nog calls AIR France in bezit, voor de rest gebeurd er niet veel zakken doet het wel maar niet om je zorgen over te maken,en stijgen ook niet, we wachten rustig afBakstenen schreef : Morgen allemaal,
ik ben vandaag weer vrijwilligers werk aan het doen en zit te denken aan het alvast inleggen van een verkoop op de DAX op FDAX 9277 ,dit ga ik ook doen, zie jullie vanavond weer
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Bakstenen
-
Zo weinig beweging zijn we inderdaad niet meer gewendBakstenen schreef :
Die zijn gegaan rond 10.24 heb nu alleen nog calls AIR France in bezit, voor de rest gebeurd er niet veel zakken doet het wel maar niet om je zorgen over te maken,en stijgen ook niet, we wachten rustig afBakstenen schreef : Morgen allemaal,
ik ben vandaag weer vrijwilligers werk aan het doen en zit te denken aan het alvast inleggen van een verkoop op de DAX op FDAX 9277 ,dit ga ik ook doen, zie jullie vanavond weer

- ArnoB
-
- Bakstenen
-
- ArnoB
-
Goed opgemerkt, er kan ook nog wel een overshoot plaatsvinden, maar weerstand in dit gebied zal niet vreemd zijnLinkerbaan schreef : mogguh
Er is nog de roeptoeter mogelijkheid, we zijn bijna bij de toppenlijn
zie plaatje DOW
- ArnoB
-
- Bakstenen
-
Bakstenen schreef : Goedenavond of goedemorgen ,
net weer even bijgelezen en grafieken nagelopen, de S&P in 12 dagen 200 punten up, hele jaar maakt de ES eerst een new all time high waarna de DOW meest volgde nu is het andersom maakt de DOW een nieuw all time high (waarvan ik niets in de kranten zie) ,als ik naar mijn posities kijk , long in Air France en doet het rustig aan,de short in de DAX moet maandag blijken of dat wat wordt ,heb ik ingenomen omdat de RSI op uurbasis boven de 70 kwam en de echte DAX precies zijn hoofd stootte tegen de 50 MA , ik ga voor een kleine terug gang ik verwacht geen grote beweging naar beneden of de candles moeten dat laten zien maar voorlopig zie ik alleen maar een beweging omhoog.
We gaan het meemaken,allemaal veel geluk volgende week
mogguh
Er is nog de roeptoeter mogelijkheid, we zijn bijna bij de toppenlijn
zie plaatje DOW
net weer even bijgelezen en grafieken nagelopen, de S&P in 12 dagen 200 punten up, hele jaar maakt de ES eerst een new all time high waarna de DOW meest volgde nu is het andersom maakt de DOW een nieuw all time high (waarvan ik niets in de kranten zie) ,als ik naar mijn posities kijk , long in Air France en doet het rustig aan,de short in de DAX moet maandag blijken of dat wat wordt ,heb ik ingenomen omdat de RSI op uurbasis boven de 70 kwam en de echte DAX precies zijn hoofd stootte tegen de 50 MA , ik ga voor een kleine terug gang ik verwacht geen grote beweging naar beneden of de candles moeten dat laten zien maar voorlopig zie ik alleen maar een beweging omhoog.
We gaan het meemaken,allemaal veel geluk volgende week
- Bakstenen
-
Bakstenen schreef :
geeft niet ,maar als je prive of de omstandigheden niet goed zijn niet traden,je gedachten zijn dan andersPartimetrader schreef :
Bakstenen schreef :
dronken aan de bar,stomme verhalen vertellenPartimetrader schreef : Wat een waanzin is dit mensen.
Ik ben benieuwd waar we morgen staan?
Ik zeker want het is zaterdag. Beetje rare week achter de rug prive omstandigheden. Ben een beetje de dagen kwijt. Sorry.
Mee eens.
- Partimetrader
-
geeft niet ,maar als je prive of de omstandigheden niet goed zijn niet traden,je gedachten zijn dan andersPartimetrader schreef :
Bakstenen schreef :
dronken aan de bar,stomme verhalen vertellenPartimetrader schreef : Wat een waanzin is dit mensen.
Ik zeker want het is zaterdag. Beetje rare week achter de rug prive omstandigheden. Ben een beetje de dagen kwijt. Sorry.
- Bakstenen
-
- Bakstenen
-
Bakstenen schreef :
- Partimetrader
-
Bakstenen schreef : Arno en LB wat zijn jullie gedachten? zit te denken aan een Turbo short DAX 9421 voor 1,09
mijn gedachte is cash het weekend in.
Long of short is gokken. Tuurlijk staat bijna alles oversold. Maar het kan maandag met gap down openen of weer een idiote klapper up.
In deze markt is alles mogelijk nu. En nu we dan toch zo dicht bij m'n koersdoellijnen zijn, denk ik niet dat we vlak daarvoor down gaan draaien. Dus nu we zo ver zijn, waarom niet nog ff dikke 5 aex punten erbij?
Bovendien, als het blijkt dat we gaan draaien, dan is er tijd zat om mee te gaan (kop en staart versus middelste deel van de vis).
Maar ja, dat zeg ik als top-gokker en bodem-visser

- Zigo
-
Ik veronderstel dat er binnenkort een pak gezond verstand uit de markt verdwijnt. Dus het zal niet omhoog vallen.
- Zigo
-
Binnen enkele weken de Put 400 hieronder schrijven voor >10.6 en anders wachten.ArnoB schreef :
Niet eens zo gek, ik heb lagere serie maart genomenZigo schreef : Crash put 410 jan gekocht à 10.6
- Zigo
-