Day Trading
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- ArnoB
-

de ESjes; (pivots/fiboos)
2009,5 - 2012 -2017
2007,25 - 2002
- bubbeltrader
-
Straks nog een keer omlaag

who knows

- bubbeltrader
-
- ArnoB
-
- ArnoB
-
ArnoB schreef :
Ja, iedereen roept en gilt alweer over de eindejaarsrally.Zigo schreef : Negatieve divergentie, niet op letten?
Weet het zo niet. Iedereen denkt up, dan zijn we meestal zover.
Kan nog enkele dagen duren. Misschien Janet Draghi contacteren, of is het Mario Jellen.
Weet het ook niet!
Nu zou de ECB natuurlijk net zo idioot als de BoJ kunnen gaan doen en letterlijk ingrijpen in de Financiële markt, maar persoonlijk vind ik dit allemaal bizarre onbezonnen maatregelen. Zeker als je kijkt naar het feit dat er diverse nieuwe "All Time Highs" neer zijn gezet dit jaar.
Kans op crash zie ik alleen maar toenemen, men is de realiteit volledig uit het oog verloren....
Al dat geld wat er in is gepompt of wordt gepompt zal ook terug moeten vloeien naar die partij die het erin stopt. En waar komt dat dan vandaan????
Nieuwe all time highs 'voelt' altijd ongemakkelijk, zeker als je dan ook nog fundamentele redenen ziet waarom dat niet 'terecht' zou zijn. Maar zoals zo vaak met economische/fundamentele redeneringen, je kunt het eigenlijk alle kanten op redeneren. Dus of het ingrijpen van BoJ onverstandig is of niet, is niet zo zwart wit, idem voor het handelen van de FED of ECB. En als je eenmaal met je mening bent 'getrouwd' is het lastig om nog om te schakelen naar een ander scenario.
Ja, iedereen roept en gilt alweer over de eindejaarsrally.Zigo schreef : Negatieve divergentie, niet op letten?
Kan nog enkele dagen duren. Misschien Janet Draghi contacteren, of is het Mario Jellen.
Weet het ook niet!
Nu zou de ECB natuurlijk net zo idioot als de BoJ kunnen gaan doen en letterlijk ingrijpen in de Financiële markt, maar persoonlijk vind ik dit allemaal bizarre onbezonnen maatregelen. Zeker als je kijkt naar het feit dat er diverse nieuwe "All Time Highs" neer zijn gezet dit jaar.
Kans op crash zie ik alleen maar toenemen, men is de realiteit volledig uit het oog verloren....
Al dat geld wat er in is gepompt of wordt gepompt zal ook terug moeten vloeien naar die partij die het erin stopt. En waar komt dat dan vandaan????
- ArnoB
-
Weet het ook niet!
- Zigo
-
Ik zie nog geen short kans ,alles blijft goed liggen bij de FDAX het zakt iets en gelijk wordt het weer gekochtLinkerbaan schreef : toch denk ik dat het grote short feest binnenkort gaat beginnen
mensen gaan weer long term long denken, zie oa PC ratio
het vertrouwen is weer een beetje terug, paniek weggeëbd
- Bakstenen
-
na 12.00 uur of liever na 11.00 uur hecht ik niet veel waarde meer aan de 5 min grafiek,ArnoB schreef : Nog 5 min., maar dan zou er een candle kunnen staan waarbij je juist onder het laag moet mee gaan
- Bakstenen
-
Ja dusArnoB schreef : Nog 5 min., maar dan zou er een candle kunnen staan waarbij je juist onder het laag moet mee gaan

- ArnoB
-

- ArnoB
-
Zou ik wel zeggen, alleen verder omhoog zitten we nog steeds tegen de bovenste BB aan te hikken en om na bij de EMA50.Bakstenen schreef :
Arno wat denk jij van de DAX? boven de high van vrijdag meegaanArnoB schreef :
Zo weinig beweging zijn we inderdaad niet meer gewendBakstenen schreef :
Die zijn gegaan rond 10.24 heb nu alleen nog calls AIR France in bezit, voor de rest gebeurd er niet veel zakken doet het wel maar niet om je zorgen over te maken,en stijgen ook niet, we wachten rustig afBakstenen schreef : Morgen allemaal,
ik ben vandaag weer vrijwilligers werk aan het doen en zit te denken aan het alvast inleggen van een verkoop op de DAX op FDAX 9277 ,dit ga ik ook doen, zie jullie vanavond weer
- ArnoB
-
mensen gaan weer long term long denken, zie oa PC ratio
het vertrouwen is weer een beetje terug, paniek weggeëbd
Arno wat denk jij van de DAX? boven de high van vrijdag meegaanArnoB schreef :
Zo weinig beweging zijn we inderdaad niet meer gewendBakstenen schreef :
Die zijn gegaan rond 10.24 heb nu alleen nog calls AIR France in bezit, voor de rest gebeurd er niet veel zakken doet het wel maar niet om je zorgen over te maken,en stijgen ook niet, we wachten rustig afBakstenen schreef : Morgen allemaal,
ik ben vandaag weer vrijwilligers werk aan het doen en zit te denken aan het alvast inleggen van een verkoop op de DAX op FDAX 9277 ,dit ga ik ook doen, zie jullie vanavond weer
- Bakstenen
-