Day Trading
Niet eens zo gek, ik heb lagere serie maart genomenZigo schreef : Crash put 410 jan gekocht à 10.6

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- ArnoB
-
- Zigo
-
- ArnoB
-

- Bakstenen
-
Daarom heb ik ook de 9421ArnoB schreef :
Ben met CFD short gegaan. Zou nog wel naar de 9350/9360 kunnenBakstenen schreef : Arno en LB wat zijn jullie gedachten? zit te denken aan een Turbo short DAX 9421 voor 1,09
- Bakstenen
-
Ben met CFD short gegaan. Zou nog wel naar de 9350/9360 kunnenBakstenen schreef : Arno en LB wat zijn jullie gedachten? zit te denken aan een Turbo short DAX 9421 voor 1,09

- ArnoB
-
heb ze voor 10 cent meer gekochtBakstenen schreef : Arno en LB wat zijn jullie gedachten? zit te denken aan een Turbo short DAX 9421 voor 1,09
- Bakstenen
-
- Bakstenen
-
- Bakstenen
-
Bakstenen schreef :
dronken aan de bar,stomme verhalen vertellenPartimetrader schreef : Wat een waanzin is dit mensen.
Ik ben benieuwd waar we morgen staan?

- ArnoB
-
dronken aan de bar,stomme verhalen vertellenPartimetrader schreef : Wat een waanzin is dit mensen.
- Bakstenen
-
- Partimetrader
-
Ben het met je eens de FDAX op uurbasis RSI op 68 dus ook aardig hoog de ES wil de oude top nog niet uitnemen aan de andere kant heeft de FDAX een leuk trendkanaal gemaakt vanaf 9.30ArnoB schreef : De DAX zit tegen de bovenste bollinger aan. Denk dat er daarom niet zo heel veel fut meer in zit momenteel.
Daarnaast zit de DAX ook tegen de EMA50 op dagbasis aan.
Vanaf hier afkoeling bij de DAX niet onlogisch.
- Bakstenen
-
Daarnaast zit de DAX ook tegen de EMA50 op dagbasis aan.
Vanaf hier afkoeling bij de DAX niet onlogisch.
- ArnoB
-
Linkerbaan schreef :
ArnoB schreef :
Voor de AEX heb ik nog een weerstandslijn liggen op de 412,2 Ziet er naar uit dat we daar naar toe gaan.Bakstenen schreef : FTI is sterker als de FDAX maar ik zit dit maar uit ,ben weer weg nog veel geluk all
Ik werk met koersdoellijnen en dat zijn niet afgemaakte trendkanalen, in dit geval niet afgemaakte downtrendkanalen omdat
de koersen steeds steiler wegzakten in periode eind sept, prille begin okt..... De hoogste heb ik op 419-419,5 afh van tijd (lijn is dalend). De eerste op 414,5
Verschillen komen door de verschillen in candle en lijn grafieken en timeframes. ALs we er 1 uitnemen, dan in 99% van de gevallen ook de andere
Op basis van welk tijdsframe?
- Partimetrader
-
ArnoB schreef :
Voor de AEX heb ik nog een weerstandslijn liggen op de 412,2 Ziet er naar uit dat we daar naar toe gaan.Bakstenen schreef : FTI is sterker als de FDAX maar ik zit dit maar uit ,ben weer weg nog veel geluk all
Ik werk met koersdoellijnen en dat zijn niet afgemaakte trendkanalen, in dit geval niet afgemaakte downtrendkanalen omdat
de koersen steeds steiler wegzakten in periode eind sept, prille begin okt..... De hoogste heb ik op 419-419,5 afh van tijd (lijn is dalend). De eerste op 414,5
Verschillen komen door de verschillen in candle en lijn grafieken en timeframes. ALs we er 1 uitnemen, dan in 99% van de gevallen ook de andere