Day Trading
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- ArnoB
-
Ja, het is zijwaarts of Tsipras moet nog iets bijzonders zeggen bij zijn toespraak, maar verwacht ik niet.Bakstenen schreef :
Ik ga die zo dadelijk sluiten kleine winst en ga niet gokken op maandag omdat er te dure Turbo,s zijnBakstenen schreef :
Oke, ik ben mee,weer short ingestaptArnoB schreef : Vandaag naar de 471... en lager
- ArnoB
-
Ik ga die zo dadelijk sluiten kleine winst en ga niet gokken op maandag omdat er te dure Turbo,s zijnBakstenen schreef :
Oke, ik ben mee,weer short ingestaptArnoB schreef : Vandaag naar de 471... en lager
- Bakstenen
-
Valt wel mee meest 3600 per optie en als je een call en put schrijft houd Binck b.v de hoogste margin van van een strike dus als de call 3500 margin heeft en de put 3600 hoef je alleen de put margin aan te houden ,maar ik ging verleden week nat met die swieper en durfde niet te blijven zittenArnoB schreef :
Schrijven zou ik de hoogste beste kans geven, maar een bak margin nodig (en flink risico).Bakstenen schreef : Even gekeken maar een put 455 doet 5 euro en call 492 ook dat wordt hem niet
En schrijven durf ik ook niet
- Bakstenen
-
475,1- 478,2
ing.ilinqu.nl/flash/popups/popup_image.h...D%3D&p2=NTY1NzcwNTcx
- bubbeltrader
-
Schrijven zou ik de hoogste beste kans geven, maar een bak margin nodig (en flink risico).Bakstenen schreef : Even gekeken maar een put 455 doet 5 euro en call 492 ook dat wordt hem niet
- ArnoB
-
- Bakstenen
-
Wordt toch moeiilijk onderhandelen omdar Lagarde heeft gezegd dat er nog 70 miljard nodig is en kwijtschelding van schuld
Dit pikt niemand want ook arme landen moeten meeberalen daaraan en die hebben wel hervormd de Griekse regering heeft alleen de rekening bij de burgers gelegd
- Bakstenen
-
dan rest alleen een otm dagcall en dagput voor maandag
dinsdag gaan de banken weer open (zegt men)
als dat niet zo is... dan.. weer een .. plons...

dus eod een otm call/put kopen

- bubbeltrader
-

- ArnoB
-
En NEE ook
-
-
ArnoB schreef :
Maar JA is ook weer onduidelijkheid....Linkerbaan schreef : Of het JA of NEE wordt, misschien wil de beurs gewoon EEN antwoord en geen onduidelijkheid
Maar JA is ook weer onduidelijkheid....Linkerbaan schreef : Of het JA of NEE wordt, misschien wil de beurs gewoon EEN antwoord en geen onduidelijkheid
- ArnoB
-
daar dacht ik ook aan maar dan moet je een TL en TS hebben die erg dicht bij de slotkoers liggen.
En dan oppassen voor een mega schijnbeweging in een paar seconden die de ene uitschakelt en de andere zwaar in de min zet.
-
-
Bakstenen schreef :
Ik heb net gekeken maar ineens zijn alle turbo,s onder 1 euro weg ik dacht ik neem vanavond rond 21.30 een long en short Turbo niet te duur en dan kijken welke maandag het meeste oplevertLinkerbaan schreef : ik kan me nauwelijks voorstellen dat we vandaag heel hard gaan stijgen, als dat gebeurt, zal het maandag wel met een GAP zijn.
Maar daarmee niet gezegd dat het stijgen wordt.
Ondanks expi lijkt het me vandaag een mooi hangdagje op de beurs
we zitten alleen met het ref.
Maar als het JA of NEE wordt, maakt dat eigenlijk wel uit?
Is er al niet veel Griekenland ellende verwerkt in de koersen?
-
-
bubbeltrader schreef : Goede morgen,
gisteren een NR
volgens de regels komt dan een 3+ % koerssprong (omhoog/omlaag)
binnen een dag of 3...
da's dan maandag /dinsdag?
voor de AEX dan ca 10 - 12 punten..
vandaag .. spielerei... rond de DAX 11100 /AEX 476-477 toch?
ES steun 2067 anders onderuit naar 2062,5 / omhoog 2072 weerstand