Day Trading
Ze hebben mij tot nu toe bij de beer, ik had even ruw weg en geen bied en laat op de FDAX 246 punten en de AEX 15 hele punten ,op de DAX ontving ik 33 punten minder en de AEX 6 punten.ArnoB schreef :
Bellen, ik hoop voor je dat je hem mooi kunt sluiten. Zou een leuke trade zijn !Bakstenen schreef : Nu nog zien te cashen wat dacht je juist storing bij Binck
Hoe krijgen die mm het toch voor elkaar bijdrukte als ze scheef zitten de boel laten vastlopen
Persoonlijk verwacht ik nog wel wat meer druk naar beneden de komende dagen.
Maar een mail gestuurd en gevraagd hoe hun aan die uitleg komen kijk 10 of 20 verschil dat kan met bied en laat en tijdstip maar dit is different koek
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Bakstenen
-
FDAX is er vandaag op 3 punten na al geweest op de 11000bubbeltrader schreef : Ze werken hard aan dit scenario..
morgen 11000+??
bubbeltrader schreef : Goede avond,
De Griekse gotspe is weer voorbij (Trojan horse)
Morgen grote kans dat onderstaand scenario wordt voorgeschoteld
we gaan ff opletten...
static.afbeeldinguploaden.nl/1507/112088/r8tMzwTp.png
- Bakstenen
-
- Bakstenen
-
Geef liever de voorkeur aan het scenario dat we nog een keer terug keren naar benedenbubbeltrader schreef : Ze werken hard aan dit scenario..
morgen 11000+??
we gaan ff opletten...

- ArnoB
-
morgen 11000+??
we gaan ff opletten...
- bubbeltrader
-

static.afbeeldinguploaden.nl/1507/112148/gMe8WcSF.jpg
ES 2062,5 top..draaipunt op 2066 of 2067,5 ?
- bubbeltrader
-
Doe zat al in de overeenkomst alleen die clown wilde het gelijk en aangezien hij erg is van de olifant door de porcelijnkast laten lopen hebben de Eurolanden ge eist eerst hervormen en als blijkt dat je het ook doet gaan we praten over vermindering alleen waar maakt hij zich druk over de eerste aflossing is pas in 2022 ,en je ziet het aan de onderclown eerst stoot je iedereen voor zijn kopen zegt dan goodby lossen jullie het maar opArnoB schreef :
Denk dat er een deal komt eind van de week/begin volgende week. Vraag me alleen niet hoe hij eruit ziet, maar kan maar zo een kleine schuldenkwijtschelding bij zitten. Dit gaat dan in de toekomst Spanje en Italiƫ helpen om te gaan piepenLinkerbaan schreef : tja hoe nu verder......
EU zal wel wereldwijde kritiek krijgen als we de Grieken laten stikken, geen medicijnen enz
- Bakstenen
-
Weet niet waar je woont maar probeer alleen maar in Nederland twee dorpen bij elkaar te voegen,zoals al hier gezegd idee was goed alleen gaat het ineens over andere dingen zoals is de piza wel x cm ,en er had strenger moeten worden opgetreden als landen boven een x tekort kwamen, en sommigen denken dat zo,n project ineens goedlooptLinkerbaan schreef : ik vind die hele EU een genante lose-lose situatie
- Bakstenen
-
heb je wel 365 dagen geladen en in je grafiek staan anders krijg je ook een andere ema of ma
- Bakstenen
-
Idee was goed, de uitvoering nietLinkerbaan schreef : ik vind die hele EU een genante lose-lose situatie

- ArnoB
-
Denk dat er een deal komt eind van de week/begin volgende week. Vraag me alleen niet hoe hij eruit ziet, maar kan maar zo een kleine schuldenkwijtschelding bij zitten. Dit gaat dan in de toekomst Spanje en Italiƫ helpen om te gaan piepenLinkerbaan schreef : tja hoe nu verder......
EU zal wel wereldwijde kritiek krijgen als we de Grieken laten stikken, geen medicijnen enz
- ArnoB
-
ArnoB schreef :
Dan is die van jou gebaseerd op de futures buiten openingstijden (9:00 - 17:30) en dan zit daar het grote verschil ja.Gompie schreef :
ArnoB schreef :
Hier hebben ze hem ook op 10831 liggen:Gompie schreef : Geen idee helaas. Bijgaand mijn plaatje. Verder geen punt van maken. Is niet belangrijk...
www.derivate.bnpparibas.com/DE/MediaLibr...20150706DaxDaily.pdf
Blijft toch vreemd na mijn mening, de berekening moet op hetzelfde uitkomen.
Dan gaat er bij mij iets fout. Mijn Dax is een 24h chart. Zit daar het probleem? Mijn DL was 10706
Sorry voor de overlast.

- Gompie
-
Dan is die van jou gebaseerd op de futures buiten openingstijden (9:00 - 17:30) en dan zit daar het grote verschil ja.Gompie schreef :
ArnoB schreef :
Hier hebben ze hem ook op 10831 liggen:Gompie schreef : Geen idee helaas. Bijgaand mijn plaatje. Verder geen punt van maken. Is niet belangrijk...
Dan gaat er bij mij iets fout. Mijn Dax is een 24h chart. Zit daar het probleem? Mijn DL was 10706
- ArnoB
-
ArnoB schreef :
- Gompie
-