Day Trading
ArnoB schreef : Mijn verwachting is eigenlijk dat de DAX weer op zoek gaat naar de EMA200, maar daar lijkt het voorlopig nog niet op
Mijn verwachtingen kloppen zelden

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Gompie
-

- ArnoB
-
Hier lijkt mij hetzelfde gelden als voor Griekenland, daarvoor zul je dan steun moeten krijgen van de overige landen. Je bent immers allemaal samen de verbintenis aangegaan. Zo simpel zal het dus niet gaan, geeft wel aan dat er scheurtjes komen in de EURO groep.Linkerbaan schreef : Niet Griekenland uit de EU maar NL !
www.telegraaf.nl/dft/nieuws_dft/24240470..._uit_de_euro___.html
- ArnoB
-
www.telegraaf.nl/dft/nieuws_dft/24240470..._uit_de_euro___.html
- ArnoB
-
- Bakstenen
-
Bakstenen schreef :
Dit is cfd koers en jij berekend zo te zien bij elke tick of koers die binnenkomt de ema ik doe dat pas als de dag om isGompie schreef :
Bakstenen schreef : Gompie,
heb je wel 365 dagen geladen en in je grafiek staan anders krijg je ook een andere ema of ma
Ja heb dagkoersen van 2011 tot heden. Maar zijn 24 uurs candles. EMA is nu 10862. probleem is de 24 uurs koers, De Germany 30 cash.
Maar ik vraag mij af of je er wijzer van wordt met die 24 uurs koersen
Van de 24 uurs koersen gebruik ik de Fibo's en van de 9 - 17.30 uur koersen de Pivots. Nee, ik maak geen gebruik van M.A's. Maar ben nieuwsgierig genoeg als ik de waarde van een EMA lees of dat correspondeert met mijn EMA. Vandaar de vraag aan Arnold. De fibo's en de pivots werken wel degelijk. iig. dank voor je belangstelling

- Gompie
-
- bubbeltrader
-
vandaag:
static.afbeeldinguploaden.nl/1507/112160/glJNbLFK.jpg
- bubbeltrader
-
Dit is cfd koers en jij berekend zo te zien bij elke tick of koers die binnenkomt de ema ik doe dat pas als de dag om isGompie schreef :
heb je wel 365 dagen geladen en in je grafiek staan anders krijg je ook een andere ema of ma
Ja heb dagkoersen van 2011 tot heden. Maar zijn 24 uurs candles. EMA is nu 10862. probleem is de 24 uurs koers, De Germany 30 cash.
Maar ik vraag mij af of je er wijzer van wordt met die 24 uurs koersen
- Bakstenen
-
Ik neem aan dat je diegene met een aanstaande draai bedoel (rond 10/11 junibubbeltrader schreef : dat lukt niet..
kijk maar in het grafiekje voor de komende weken![]()

- ArnoB
-
kijk maar in het grafiekje voor de komende weken

- bubbeltrader
-
Ja, ze wilden je op het verkeerde been zetten Bubbelbubbeltrader schreef : eerst weer overdrijven..
en dan weer in 't gareel.. omlaag ...
.bubbeltrader schreef : nog steeds volgens plan.. binnen de lijntjes
static.afbeeldinguploaden.nl/1507/112148/gMe8WcSF.jpg
ES 2062,5 top..draaipunt op 2066 of 2067,5 ?

- ArnoB
-
en dan weer in 't gareel.. omlaag ...
.
bubbeltrader schreef : nog steeds volgens plan.. binnen de lijntjes
static.afbeeldinguploaden.nl/1507/112148/gMe8WcSF.jpg
ES 2062,5 top..draaipunt op 2066 of 2067,5 ?
- bubbeltrader
-
- Gompie
-
6 punten op de AEX vind helemaal nogal wat, ben benieuwd...Bakstenen schreef :
Ze hebben mij tot nu toe bij de beer, ik had even ruw weg en geen bied en laat op de FDAX 246 punten en de AEX 15 hele punten ,op de DAX ontving ik 33 punten minder en de AEX 6 punten.ArnoB schreef :
Bellen, ik hoop voor je dat je hem mooi kunt sluiten. Zou een leuke trade zijn !Bakstenen schreef : Nu nog zien te cashen wat dacht je juist storing bij Binck
Hoe krijgen die mm het toch voor elkaar bijdrukte als ze scheef zitten de boel laten vastlopen
Persoonlijk verwacht ik nog wel wat meer druk naar beneden de komende dagen.
Maar een mail gestuurd en gevraagd hoe hun aan die uitleg komen kijk 10 of 20 verschil dat kan met bied en laat en tijdstip maar dit is different koek
- ArnoB
-