Day Trading
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Alexander
-
- Alexander
-
Heb jij de candles al ingevoerd want fdax is toch ergens gesloten op11120bubbeltrader schreef : Goede avond,
De Griekse gotspe is weer voorbij (Trojan horse)
Morgen grote kans dat onderstaand scenario wordt voorgeschoteld
we gaan ff opletten...
static.afbeeldinguploaden.nl/1507/112088/r8tMzwTp.png
Jij verwacht dan 200 punten min na opening
- Bakstenen
-
Ja wat moet je anders stemmen als nee stem je ja krijg je bezuinigingen stem je nee ook
Maar grootste vraag is wat doet de ECB met de hoogte van de Ela voor Griekenland krijgen ze minder dan is het nekje eraf van Griekenland en die clown blijft ons toch de schuld geven binnen 6 maanden heeft die voor elkaar gekregen dat Griekenland weer even ver staat als in het begin van de crisis
En Lagarde kan wel pleiten voor schuldvermindering ik zou zeggen begin er zelf mee maar al krijgen ze schuldvermindering de schuld haden ze pas na 2022 moeten beginnen met aflossen
Nu is de 2e grote vraag wat beslist de Eurolanden maar goed al met al veel onrust en de rally van Bubbel de opluchtingsrally zie ik nog niet of de ECB moet bijspringen of er was wel in het geniep een akkoord
We gaan het beleven
Ober nog een bier hier
- Bakstenen
-
- Alexander
-
De Griekse gotspe is weer voorbij (Trojan horse)
Morgen grote kans dat onderstaand scenario wordt voorgeschoteld
we gaan ff opletten...
static.afbeeldinguploaden.nl/1507/112088/r8tMzwTp.png
- bubbeltrader
-
We gaan het zien, je hebt wel lefBakstenen schreef :
Ook nog een turbo short AEX 488.467 erbij gedaanBakstenen schreef : Ik ga voor short en heb i.p.v een staats loterij lot een short DAX gekocht
We gaan het beleven,de dood of de Gladiolen, ik kan pas laat reageren maandag ben een weekend weg de stop ligt nu boven de high van maandag

- ArnoB
-
- Bakstenen
-
- Bakstenen
-
- Bakstenen
-
Zelf zou ik alleen short gaan omdat als ze nee kiezen denkt die clown dat hij gesteund door "het volk"en het IMF er schuld wordt kwijt gescholden ,is er een ja dat treed die af maar dan is er nog geen overeenkomst want het land zit in een recessie,dan als bijkomstigheid de banken hebben ondanks dat Varoufakis beweerde dat deze solvabel zijn nog maar voor 1 dag geld dus moet de ECB het nood loket verhogen maar er is geen overeen stemming of uitzicht dus die zit ook in een spagaat.
Beleggers houden van zekerheid en die is er gewoon nog niet of ze tekenen bij het kruisje terwijl iedereen weet dat ze niets doen aan hervorming.
- Bakstenen
-
Maandag ochtend weet je al hoe de beurs opent ongeveer als je naar de CFD koersen kijkt,is niet 100% maar wel indicatie.Linkerbaan schreef : is het een idee maandag voorbeurs een TL vlak onder 465 (fti bodem maandag) te zetten met koers op bijv 465,25?
De turbo long AEX 465 doet nu 1,72 en de Short 488 1,75
Vraag ook niet aan mij hoe ze aan die koers komen want het is een XL dus geen premie de 465 is financierings niveau
Er zit dus al een aardige premie in
- Bakstenen
-
Inderdaad ja, nu op naar het grote ? voor na het weekeinde.bubbeltrader schreef :
![]()
lang gewacht.. stil gezwegen.. maar toch je shortje gekregen
ArnoB schreef : Komt ie dan toch nog...
Fijn weekend iedereen !
- ArnoB
-

- bubbeltrader
-

-