Day Trading
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- ArnoB
-

- ArnoB
-

- ArnoB
-
Zit vaak goed, ging wel behoorlijk fout bij de mid-januari doorbraak naar boven, als je hem toen gevolgd had, was je nu failliet waarschijnlijk

deze is van vanochtend:
www.iex.nl/Column/161491/TA-Hogere-bodem-AEX-in-de-maak.aspx
Maar er is ook valse doorbraak LT steunlijn vanaf de 16 oktober bodem. Kortom, genoeg te zeggen voor Up en Down en meestal verzin ik mooie theorieën maar ze komen zo weinig uit (zelfkennis haha), dus maar op KT timeframe bekijken met m'n - relatief - veilige methode.
Ik laat me nog wel eens teveel afleiden door die fantastische theorieën, zit dan in mijn hoofd en dan kan je de tegenovergestelde beweging niet geloven, terwijl je KT systeem gewoon de weg wijst.
Dus daarom handel ik maar mechanisch met nog slechts kleine portie BV en partroon TA.
ArnoB schreef : Dus jullie huid is nu gestraald door zeezand
Hier in het Oosten ging het al aardig te keer, dus kan me voorstellen dat het aan de kust helemaal raak was en hoorde ook dat diverse snelwegen zelfs afgesloten waren ivm omgevallen bomen.
Bij de AEX 490 en DAX 11300 wordt er ook een lijntje terug getest dat gebroken werd met die sterke up-trend, daarom bleef ik daarbij. Alleen zekerheid is er niet in deze markt, zou ma/di een bodem verwachten, maar ik zie dat McHugh sterk rekening houd met dat de TOP is gezet en we nu al gaan beginnen aan de 1 grote bear-golf
Geef volgende week een een instap door dus niet achteraf maar als je instapt kan ik kijken of ik er wat van kan lerenkleine schreef : De long signalen manifesteren zich enkel rond 40 RSI met pd en een diepere bodem. (Dat kan je beter zien als je jouw uurgrafiek iets verder terug laat gaan dan het enige zwarte pijltje wat je ziet op deze grafiek aan de onderzijde). Je mag je niet blindstaren enkel op het getal 60 of 40. Nu in deze grafiek is het niet zo, maar meestal manifesteert het zich aan de bovenzijde ook met nd en een hogere top. Maar zoals ik al zei, de zekerheid en een instappunt kan je beter in kleinere TF's doen dmv MA-crosses. Dat is 'redelijk' veilig.
- Bakstenen
-
- kleine
-

Kleine misschien een idee om hier je instap en uit stap te melden.
Ja en was een flinke afstort die ik gewoon gemist heb richting had ik goed alleen dan blijf je niet zitten als de koers even tegen je ingaat.
Op de lange termijn bullisch op de korte termijn negatief maar ik kijk naar de candles.
- Bakstenen
-
- ArnoB
-

Hier in het Oosten ging het al aardig te keer, dus kan me voorstellen dat het aan de kust helemaal raak was en hoorde ook dat diverse snelwegen zelfs afgesloten waren ivm omgevallen bomen.
Bij de AEX 490 en DAX 11300 wordt er ook een lijntje terug getest dat gebroken werd met die sterke up-trend, daarom bleef ik daarbij. Alleen zekerheid is er niet in deze markt, zou ma/di een bodem verwachten, maar ik zie dat McHugh sterk rekening houd met dat de TOP is gezet en we nu al gaan beginnen aan de 1 grote bear-golf

- ArnoB
-
Ik zie dat ik vrijdag wel leuk de UP heb meegepakt, maar de mooiste rit totaal gemist heb, goed gezien Arno

As ik terugkijk was er een mooie lagere top candle 15 min en daarna een killer van een dual ma cross.
Maar zoals jij dit van tevoren zag, petje af, ik zag dat van tevoren niet aankomen.
Bas Heijink had het wel voorspeld. Toch naar 38 fibo, die AEX, misschien toch wel weer logisch
- kleine
-
- kleine
-
Bakstenen schreef : Zonet de shorts gesloten met verlies had ik gisteren moeten doen begrijp steeds minder van mijzelf elke keer sta ik op winst en toch met verlies sluiten,maar goed elke dag nieuwe kansen.
Vandaag lekker op pad in Dordrecht dus vandaag geen beurs

Prettig weekend all
- Bakstenen
-
- ArnoB
-