Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

27 juli 2015 09:09 #9807 door ArnoB
Ga iig niet long, ziet er te negatief uit

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
27 juli 2015 08:53 #9806 door Linkerbaan
:woohoo: :woohoo:

• Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
27 juli 2015 08:52 #9805 door ArnoB
Voor de DAX zou ik eigenlijk een steun verwachten vandaag rond de 11260 en dat is aardig dicht bij de opening :blink:

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
27 juli 2015 08:46 #9804 door ArnoB
Als die nu de bovenste lijn over de andere 2 toppen trekt komt het plaatje beter uit :-D

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
27 juli 2015 08:44 #9803 door Linkerbaan
Bas Heijink is een goeroe waarvan ik zijn columns soms nog wel eens lees.
Zit vaak goed, ging wel behoorlijk fout bij de mid-januari doorbraak naar boven, als je hem toen gevolgd had, was je nu failliet waarschijnlijk :whistle:
deze is van vanochtend:
www.iex.nl/Column/161491/TA-Hogere-bodem-AEX-in-de-maak.aspx

• Linkerbaan
27 juli 2015 08:39 #9802 door Linkerbaan
Ja ik zie wel waarom McHugh dat zegt, zeker kans. Die dag rsi is nog steeds niet onder geweest ook.
Maar er is ook valse doorbraak LT steunlijn vanaf de 16 oktober bodem. Kortom, genoeg te zeggen voor Up en Down en meestal verzin ik mooie theorieën maar ze komen zo weinig uit (zelfkennis haha), dus maar op KT timeframe bekijken met m'n - relatief - veilige methode.
Ik laat me nog wel eens teveel afleiden door die fantastische theorieën, zit dan in mijn hoofd en dan kan je de tegenovergestelde beweging niet geloven, terwijl je KT systeem gewoon de weg wijst.
Dus daarom handel ik maar mechanisch met nog slechts kleine portie BV en partroon TA.

ArnoB schreef : Dus jullie huid is nu gestraald door zeezand ;-)
Hier in het Oosten ging het al aardig te keer, dus kan me voorstellen dat het aan de kust helemaal raak was en hoorde ook dat diverse snelwegen zelfs afgesloten waren ivm omgevallen bomen.

Bij de AEX 490 en DAX 11300 wordt er ook een lijntje terug getest dat gebroken werd met die sterke up-trend, daarom bleef ik daarbij. Alleen zekerheid is er niet in deze markt, zou ma/di een bodem verwachten, maar ik zie dat McHugh sterk rekening houd met dat de TOP is gezet en we nu al gaan beginnen aan de 1 grote bear-golf :dry:

• Linkerbaan
26 juli 2015 20:26 #9801 door Bakstenen

kleine schreef : De long signalen manifesteren zich enkel rond 40 RSI met pd en een diepere bodem. (Dat kan je beter zien als je jouw uurgrafiek iets verder terug laat gaan dan het enige zwarte pijltje wat je ziet op deze grafiek aan de onderzijde). Je mag je niet blindstaren enkel op het getal 60 of 40. Nu in deze grafiek is het niet zo, maar meestal manifesteert het zich aan de bovenzijde ook met nd en een hogere top. Maar zoals ik al zei, de zekerheid en een instappunt kan je beter in kleinere TF's doen dmv MA-crosses. Dat is 'redelijk' veilig.

Geef volgende week een een instap door dus niet achteraf maar als je instapt kan ik kijken of ik er wat van kan leren

• Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
26 juli 2015 17:12 #9800 door kleine
De long signalen manifesteren zich enkel rond 40 RSI met pd en een diepere bodem. (Dat kan je beter zien als je jouw uurgrafiek iets verder terug laat gaan dan het enige zwarte pijltje wat je ziet op deze grafiek aan de onderzijde). Je mag je niet blindstaren enkel op het getal 60 of 40. Nu in deze grafiek is het niet zo, maar meestal manifesteert het zich aan de bovenzijde ook met nd en een hogere top. Maar zoals ik al zei, de zekerheid en een instappunt kan je beter in kleinere TF's doen dmv MA-crosses. Dat is 'redelijk' veilig.

• kleine
  • kleine's Profielfoto
26 juli 2015 15:51 #9799 door Bakstenen
Hier in het Westland ging het ook flink tekeer,zaterdagochtend de auto door de wasserette en kon vandaag weer opnieuw beginnen,maar was ook een beetje dom om dit voor de storm te doen :whistle: .
Kleine misschien een idee om hier je instap en uit stap te melden.
Ja en was een flinke afstort die ik gewoon gemist heb richting had ik goed alleen dan blijf je niet zitten als de koers even tegen je ingaat.
Op de lange termijn bullisch op de korte termijn negatief maar ik kijk naar de candles.

• Bakstenen
26 juli 2015 12:37 #9798 door ArnoB

kleine schreef :

Ik blijf erbij. Dalingen op uur RSI 60 en stijgingen op 40. Sommigen blijven soms haperen maar over het algemeen is het vrij efficiënt.

Heb je er ook op gehandeld, want als ik naar je plaatje kijk zie ik ook veel valse long signalen?

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
26 juli 2015 12:08 #9797 door ArnoB
Dus jullie huid is nu gestraald door zeezand ;-)
Hier in het Oosten ging het al aardig te keer, dus kan me voorstellen dat het aan de kust helemaal raak was en hoorde ook dat diverse snelwegen zelfs afgesloten waren ivm omgevallen bomen.

Bij de AEX 490 en DAX 11300 wordt er ook een lijntje terug getest dat gebroken werd met die sterke up-trend, daarom bleef ik daarbij. Alleen zekerheid is er niet in deze markt, zou ma/di een bodem verwachten, maar ik zie dat McHugh sterk rekening houd met dat de TOP is gezet en we nu al gaan beginnen aan de 1 grote bear-golf :dry:

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
26 juli 2015 08:48 - 26 juli 2015 08:49 #9796 door Linkerbaan
Gisteren gingen mijn 2 jongens nog net op tijd weg vanaf schiphol naar Engeland, vlak voor de echte storm. Ging daarna met mijn vrouw naar Bloemendaal aan Zee en dat was net het gebied waar de ergste storm was. Mooi die storm aan zee. Maar de wind werd steeds erger en de strandtent in zandvoort waar we even gingen schuilen stond op instorten. Water kwam naar binnen, de wanden waren heftig aan het toegeven aan de wind. Zonnebedden die op het strand lagen kwamen richting de ramen vliegen, dus wij die strandtent uit, je werd buiten gezandstraald. Naar hotel op de boulevard, daar waren de electr schuifdeuren aan het begeven, met Mercedes taxi, toch een zware auto, die heftig stond te schudden terug naar onze eigen auto in Bloemendaal, daar terug naar huis letterlijk tussen omvallende bomen en neervallende takken. Was een soort Russisch roulette pffff. De landing in Engeland stelde niks voor want daar was het mooi weer. IJmuiden-Zandvoort was precies de plek waar de ergste storm overheen raasde. Toch wel lachen om mee te maken.

Ik zie dat ik vrijdag wel leuk de UP heb meegepakt, maar de mooiste rit totaal gemist heb, goed gezien Arno (y) (y)
As ik terugkijk was er een mooie lagere top candle 15 min en daarna een killer van een dual ma cross.
Maar zoals jij dit van tevoren zag, petje af, ik zag dat van tevoren niet aankomen.
Bas Heijink had het wel voorspeld. Toch naar 38 fibo, die AEX, misschien toch wel weer logisch
Laatst bewerkt: 26 juli 2015 08:49 door Linkerbaan.

• Linkerbaan
25 juli 2015 21:34 #9795 door kleine
Finetunen op de kleinere TF's met behulp van ma-trading is een goed hulpmiddel om in te stappen.

• kleine
  • kleine's Profielfoto
25 juli 2015 21:30 #9794 door kleine

Ik blijf erbij. Dalingen op uur RSI 60 en stijgingen op 40. Sommigen blijven soms haperen maar over het algemeen is het vrij efficiënt.
Bijlagen:

• kleine
  • kleine's Profielfoto
24 juli 2015 21:53 #9793 door Bakstenen

Bakstenen schreef : Zonet de shorts gesloten met verlies had ik gisteren moeten doen begrijp steeds minder van mijzelf elke keer sta ik op winst en toch met verlies sluiten,maar goed elke dag nieuwe kansen.
Vandaag lekker op pad in Dordrecht dus vandaag geen beurs

:evil: :evil: :evil: :evil:
Prettig weekend all

• Bakstenen
24 juli 2015 16:51 #9792 door ArnoB
Net iets onder de DAX 11350 heb ik een take profit order gelegd.

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
Tijd voor maken pagina: 0.819 seconden