Day Trading
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Linkerbaan
-

- ArnoB
-
In deze daling zou het golf 4 kunnen zijn?
Volgens McHugh zitten we in de allerlaatste E up van de gehele bullmarkt (begonnen op 8 juli) en deze zal enkele weken duren, maar een truncated E golf is niet uitgesloten waarbij dan diverse indices nieuwe all-time highs maken, maar andere indices juist achterblijven (intermarket divergentie)Linkerbaan schreef : weet iemand waar we zijn qua EW in deze daling?
- ArnoB
-
Wens je veel gelukArnoB schreef : zit over een kort ritje long te denken eigenlijk

- Bakstenen
-

- ArnoB
-
KT wil ie idd even up, indicator gedraaid naar up, dual ma wil misschien crossen maar kan een net niet cross worden of een hele korte. Ook ff op topcandle letten dadelijk
De FTI en FDAX kwamen alle twee onder de Tline de EMA 8 FTI 492,82 en FDAX 11546 en krabbelen daar weer heen ja wat is wijsheidArnoB schreef : Bearish engulfing op dagbasis en lagere opening, dus ga proberen een short positie op te nemen rond de 500 (index zelf)
- Bakstenen
-
- ArnoB
-
Gaat ie naar 38 fibo (486?)?
Of UPversnelling 491,3?
Eerst ff ademhappen?
Bradley geeft 23 juli aan
Nieuws wat al bekend is heeft meest maar effe een impact b.v de 1e vrijdag cijfers meest is de week erna het weer rustig,onverwachte zoals het referendum in Griekenland hakken erwel inArnoB schreef : Toch een redelijk lagere opening vandaag, zoals het er nu uit ziet.
Tja, de rente verhoging in de US komt zeker dit jaar, de vraag is alleen wanneer en zal dat inderdaad de gevreesde impact op de beurs hebben?
- Bakstenen
-
- ArnoB
-
Tja, de rente verhoging in de US komt zeker dit jaar, de vraag is alleen wanneer en zal dat inderdaad de gevreesde impact op de beurs hebben?
- ArnoB
-
Zit met hetzelfde maar dat heb je als je een paar keer je kop gestoten heb door geen winst te nemen maar ik wacht op een uptick en dan ga ik weer short alhoewe lelke uptick ook verkocht wordtLinkerbaan schreef : Gister mooi shorts verkocht, nu daalt het verder en dan krijg ik de neiging long ritjes te gaan zoeken maar short is per saldo de weg maar kost me moeite in te stappen nog.
- Bakstenen
-