Day Trading
zo heb ik wel eens hele dure koppen koffie gedronken

-
-
Bakstenen schreef :
Was een duur straatje had beter achter mijn pc kunnen blijven zittenArnoB schreef :
Kleine DAX short opgenomenArnoB schreef : Ik sluit mijn AEX long en ga kijken voor een short
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Linkerbaan
-
Was een duur straatje had beter achter mijn pc kunnen blijven zittenArnoB schreef :
Kleine DAX short opgenomenArnoB schreef : Ik sluit mijn AEX long en ga kijken voor een short
- Bakstenen
-
- ArnoB
-
- ArnoB
-
- Bakstenen
-
Ben long ingestapt op de AEX en DAX met Turbo,s uiteraardBakstenen schreef : Goedemorgen,
net de grafieken na gelopen en de strategie bepaald voor vandaag ik ga niet short eerder long alles ziet er goed uit
- Bakstenen
-
net de grafieken na gelopen en de strategie bepaald voor vandaag ik ga niet short eerder long alles ziet er goed uit
- Bakstenen
-
En eruit met de shorts morgen nieuwe dag nieuwe kansenBakstenen schreef : Apple maakt 10 miljard winst heeft 200 miljard in kas alleen in het buitenland maar goed het is er,ik zie geen reden waarom je dat aandeel zou verkopen ik weet ook dat alles gebakken lucht is maar goed ze maken winst,kan je van een heleboel niet zeggen terwijl het aandeel hoog staat.
Ik ben weer short gegaan we gaan het beleven,ben nu met straatwerk achter bezig en ga vanmiddag lekker de tour kijken.
- Bakstenen
-
- ArnoB
-
Ik heb op de EMA 8 en MA50 niets in de grafiek staan in deze markten heb je in mijn ogen er ook niets aanLinkerbaan schreef : ik zit met het dilemma dat de 15 min indicators al aardig onderin staan, kan nog pos div worden
en kort timeframe zou er nog een neklijn test kunnen komen 494,9 fti
maar patroon technisch lijkt het te gaan dalen....
dual ma cross down inmiddels
- Bakstenen
-
Linkerbaan schreef : jij hebt iets met stenen he?
-Bakstenen schreef : Apple maakt 10 miljard winst heeft 200 miljard in kas alleen in het buitenland maar goed het is er,ik zie geen reden waarom je dat aandeel zou verkopen ik weet ook dat alles gebakken lucht is maar goed ze maken winst,kan je van een heleboel niet zeggen terwijl het aandeel hoog staat.
Ik ben weer short gegaan we gaan het beleven,ben nu met straatwerk achter bezig en ga vanmiddag lekker de tour kijken.

- Bakstenen
-
-
Bakstenen schreef : Apple maakt 10 miljard winst heeft 200 miljard in kas alleen in het buitenland maar goed het is er,ik zie geen reden waarom je dat aandeel zou verkopen ik weet ook dat alles gebakken lucht is maar goed ze maken winst,kan je van een heleboel niet zeggen terwijl het aandeel hoog staat.

- ArnoB
-
en kort timeframe zou er nog een neklijn test kunnen komen 494,9 fti
maar patroon technisch lijkt het te gaan dalen....
dual ma cross down inmiddels
- Bakstenen
-